"Nee ik hou enorm van je en zo en ik wil graag telgjes met je maken maar ik ben toch bang dat je me vroeg of laat gaat vermoorden dus we beginnen maar geen relatie".quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:54 schreef Donna het volgende:
En dan vindt men het raar als je geen nieuwe relatie meer aan durft te gaan.
Weet je wel hoe zeurderig vrouwen kunnen zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Wat is dat toch met mannen die hun partner vermoorden
ja maar tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zeurderig vrouwen kunnen zijn?
Nee maarja, het staat niet op hun voorhoofd geschreven. Helaas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, het overgrote deel van de mannen is natuurlijk helemaal niet gewelddadig.
je moet eigenlijk alleen mannen daten die je fysiek aankuntquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee maarja, het staat niet op hun voorhoofd geschreven. Helaas.
Ik ben 1.62quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je moet eigenlijk alleen mannen daten die je fysiek aankunt
Je stelde twee verschillende vragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betekent dat dat ik 8 weken lang elke week naar Woerden moet komen waarvan ik uiteindelijk 7 weken alleen zit te schransen en wat is daar precies het probleem mee?
dan kun je mij wel aanquote:
Aha. Ik snap het. Denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
ik geef mensen even de tijd om te bedenken of ze het aankunnen.
gelukkig heb je dan nog weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste uurtje van mijn vakantie is ingegaan
de enige echte: Frosch!quote:
nee, 1.82 maar ik ben een mak lammetjequote:
Ik heb altijd deze, maar weet niet of je die in Nederland ook kunt krijgen. Kun je hier bij de bouwmarkt kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van 1961?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de enige echte: Frosch!
[..]
nee, 1.82 maar ik ben een mak lammetje
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb altijd deze, maar weet niet of je die in Nederland ook kunt krijgen. Kun je hier bij de bouwmarkt kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Hoe jong bent u?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ja dan kan ik je makkelijk aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |