Joh, niet op ingaan. Dan gaat het zo alleen nog maar daarover.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus een vrouw wordt vermoord die al mishandeld is geweest met haar kinderen en dan wil jij zeggen oh misschien was het haar schuld wel!
Geen idee waar jij je relaties vandaan haalt elke keer maar projecteer dat eens niet op elk bericht dat je ziet dat een vrouw wordt vermoord.
Dat jij 4000 euro per maand betaald aan een vrouw omdat je bang bent dat de relatie uitgaat heeft niks met deze vrouw te komen. En wat bedoel je met er zijn vrouwen vermoord voor minder, overweeg je haar te vermoorden?
Dat is precies niet wat ik zeg in mijn reactie, leer lezen. In dit geval, NOGMAALS, déze man had al diverse verboden tegen zich lopen wegens mishandeling van vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kijk eens naar de reactie waarop ik reageer…
Er wordt zwaar gegeneraliseerd door een moderator: dat er geen motief gezocht hoeft te worden omdat een man “altijd fout” zou zitten.
Ik heb hem ook getekend. Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:15 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vandaag deze petitie getekend
Het is toch te zot voor woorden dat er geen plek is waar een vrouw in (doods)nood meteen terecht kan.....
Thanks voor dit nieuws!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:15 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vandaag deze petitie getekend
Het is toch te zot voor woorden dat er geen plek is waar een vrouw in (doods)nood meteen terecht kan.....
Dat is wat de politie tegen mijn vader zei toen ik heel lang geleden in echtscheiding lag van een man die mij dreigde te vermoorden als/toen ik wilde scheiden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
Het 'sorry, we kunnen pas ingrijpen nadat je slachtoffer geworden bent'-beleid werpt weer zijn vruchten af zie ik.
Ik kreeg te horen van de politie als tip om een cursus zelfverdediging te gaan doen. En om weerbaarder te worden. Dat was 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is wat de politie tegen mijn vader zei toen ik heel lang geleden in echtscheiding lag van een man die mij dreigde te vermoorden als/toen ik wilde scheiden.
Politie : We kunnen niks voor uw dochter doen meneer.
Vader : En wat als ze dan dood in de gang ligt ?
Politie : Dan moet u overal van af blijven en ons meteen bellen !
Met verbazing dat gebazel gelezen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:34 schreef recursief het volgende:
[..]
"Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel"
Er is iemand vermoord mafkees.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is wat de politie tegen mijn vader zei toen ik heel lang geleden in echtscheiding lag van een man die mij dreigde te vermoorden als/toen ik wilde scheiden.
Politie : We kunnen niks voor uw dochter doen meneer.
Vader : En wat als ze dan dood in de gang ligt ?
Politie : Dan moet u overal van af blijven en ons meteen bellen !
Dat is toch bizar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen van de politie als tip om een cursus zelfverdediging te gaan doen. En om weerbaarder te worden. Dat was 10 jaar geleden.
Als hij een blanke man is niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De vrouwelijke D66 rechter zal straks hem wel beoordelen als emotioneel geschaad door de vrouw en hem een taakstrafje opleggen plus voorwaardelijke celstraf. Paar psychiaters erop en hij kan zo weer terug revalideren in de samenleving.
Tegen mij zeiden ze dat ik naar de GGZ moest gaan toen ik zei dat mijn ex wel een gevaarlijk kon worden, om met angstgevoelens om te leren gaan. Gelukkig woonde ik niet in de buurt toen hij uiteindelijk 'flipte' en werd hij zelfs opgenomen bij een instelling. Dit was ruim 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen van de politie als tip om een cursus zelfverdediging te gaan doen. En om weerbaarder te worden. Dat was 10 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |