https://www.nu.nl/binnenl(...)e-houdt-man-aan.htmlquote:3 okt 2025 om 08:03
Update: 2 uur geleden
Delen
Een vrouw die donderdagavond zwaargewond werd aangetroffen in het Gelderse Lent is overleden. De politie heeft een man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij haar dood.
Hulpdiensten verleenden de vrouw ter plaatse eerste hulp en brachten haar nog naar het ziekenhuis. Daar overleed ze vrijdagochtend.
"Een aantal uren na het incident hebben wij een man aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van de vrouw", schrijft de politie op X. De politie heeft ook onmiddellijk een onderzoek ingesteld naar de toedracht.
Een politiewoordvoerder kan op dit moment nog niet zeggen wat de relatie tussen het slachtoffer en de verdachte was. Ook kan zij nog niets delen over hun identiteit, zegt ze tegen NU.nl.
De politie verwacht later op vrijdag meer informatie te kunnen delen
Nou ik denk niet dat deze vrouw eerder is vermoord, dus dat is vrij nieuwquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat deze vrouw eerder is vermoord, dus dat is vrij nieuw
Luguberquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:27 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.gelderlander.(...)arsen-neer~a22bbdd1/
Op de stoep waar het slachtoffer is gevonden, is nog altijd een bloedvlek te zien. Buurtbewoners tekenen er vrijdagochtend een hart omheen om de plek te markeren als herdenkplaats.
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar dan heb je ze ook niet alle 24 in het kratje.
Vooral vreemd dat dit zo wordt vrijgegeven zonder grondige reiniging.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Op de stoep waar het slachtoffer is gevonden, is nog altijd een bloedvlek te zien. Buurtbewoners tekenen er vrijdagochtend een hart omheen om de plek te markeren als herdenkplaats.
[ afbeelding ]
Vooral bijzonder dat de brandweer/gemeente niet even is opgeroepen om dat weg te spuiten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
"de politie is ook op zoek naar een mogelijk motief...."quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.gelderlander.(...)egen-gezin~a145e992/
Het was wel weer te verwachten.
De vrouwelijke D66 rechter zal straks hem wel beoordelen als emotioneel geschaad door de vrouw en hem een taakstrafje opleggen plus voorwaardelijke celstraf. Paar psychiaters erop en hij kan zo weer terug revalideren in de samenleving.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
"de politie is ook op zoek naar een mogelijk motief...."
Hoezo? Motief: het was gewoon een nare gewelddadige man die zijn vrouw en kinderen mishandelde. En Nu liep dat nog wat meer uit de hand dan anders.
Same old, same old.
Straatverbod bingo, wel triest dat dit vaak gebeurd terwijl alle lichten al gloeiend op rood staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Weet je wel wat dat kost.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vooral bijzonder dat de brandweer/gemeente niet even is opgeroepen om dat weg te spuiten.
Ze is geen mod hier in NWS. Als je alle hihaho reacties moest weggooien in serieuze NWS topics ben je vaak ook nog wel even bezig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt als moderator die reacties toch wegflikkeren of mis ik iets...
Jep, zoals gebruikelijk waren er zo te lezen al allerlei bekende signalen van mogelijke escalatie, maar zolang je iemand met dit soort plannen laat loslopen (zo'n straatverbod is natuurlijk een lachertje voor iemand die zich al niets aantrekt van regels en normen, laten we wel wezen) zijn slachotffers eigenlijk vogelvrij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Hangt er vanaf van welke subforum zij de moderator is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt als moderator die reacties toch wegflikkeren of mis ik iets...
Andermans ellende misbruiken om dit soort ranzige onzin te kunnen postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De vrouwelijke D66 rechter zal straks hem wel beoordelen als emotioneel geschaad door de vrouw en hem een taakstrafje opleggen plus voorwaardelijke celstraf. Paar psychiaters erop en hij kan zo weer terug revalideren in de samenleving.
Oh nee? Niet opgelet afgelopen tijd? Misschien maar eens wat vaker wel zoiets vermoeden.quote:„Dit is een afloop die je niet kunt vermoeden”, zegt Bruls
Is dat die dikke papzak?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee? Niet opgelet afgelopen tijd? Misschien maar eens wat vaker wel zoiets vermoeden.
Joh, niet op ingaan. Dan gaat het zo alleen nog maar daarover.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus een vrouw wordt vermoord die al mishandeld is geweest met haar kinderen en dan wil jij zeggen oh misschien was het haar schuld wel!
Geen idee waar jij je relaties vandaan haalt elke keer maar projecteer dat eens niet op elk bericht dat je ziet dat een vrouw wordt vermoord.
Dat jij 4000 euro per maand betaald aan een vrouw omdat je bang bent dat de relatie uitgaat heeft niks met deze vrouw te komen. En wat bedoel je met er zijn vrouwen vermoord voor minder, overweeg je haar te vermoorden?
Dat is precies niet wat ik zeg in mijn reactie, leer lezen. In dit geval, NOGMAALS, déze man had al diverse verboden tegen zich lopen wegens mishandeling van vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:29 schreef RAVW het volgende:
[..]
Kijk eens naar de reactie waarop ik reageer…
Er wordt zwaar gegeneraliseerd door een moderator: dat er geen motief gezocht hoeft te worden omdat een man “altijd fout” zou zitten.
Ik heb hem ook getekend. Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:15 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vandaag deze petitie getekend
Het is toch te zot voor woorden dat er geen plek is waar een vrouw in (doods)nood meteen terecht kan.....
Thanks voor dit nieuws!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:15 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb vandaag deze petitie getekend
Het is toch te zot voor woorden dat er geen plek is waar een vrouw in (doods)nood meteen terecht kan.....
Dat is wat de politie tegen mijn vader zei toen ik heel lang geleden in echtscheiding lag van een man die mij dreigde te vermoorden als/toen ik wilde scheiden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:20 schreef Janneke141 het volgende:
Het 'sorry, we kunnen pas ingrijpen nadat je slachtoffer geworden bent'-beleid werpt weer zijn vruchten af zie ik.
Ik kreeg te horen van de politie als tip om een cursus zelfverdediging te gaan doen. En om weerbaarder te worden. Dat was 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is wat de politie tegen mijn vader zei toen ik heel lang geleden in echtscheiding lag van een man die mij dreigde te vermoorden als/toen ik wilde scheiden.
Politie : We kunnen niks voor uw dochter doen meneer.
Vader : En wat als ze dan dood in de gang ligt ?
Politie : Dan moet u overal van af blijven en ons meteen bellen !
Met verbazing dat gebazel gelezen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:34 schreef recursief het volgende:
[..]
"Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel"
Er is iemand vermoord mafkees.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is wat de politie tegen mijn vader zei toen ik heel lang geleden in echtscheiding lag van een man die mij dreigde te vermoorden als/toen ik wilde scheiden.
Politie : We kunnen niks voor uw dochter doen meneer.
Vader : En wat als ze dan dood in de gang ligt ?
Politie : Dan moet u overal van af blijven en ons meteen bellen !
Dat is toch bizar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen van de politie als tip om een cursus zelfverdediging te gaan doen. En om weerbaarder te worden. Dat was 10 jaar geleden.
Als hij een blanke man is niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De vrouwelijke D66 rechter zal straks hem wel beoordelen als emotioneel geschaad door de vrouw en hem een taakstrafje opleggen plus voorwaardelijke celstraf. Paar psychiaters erop en hij kan zo weer terug revalideren in de samenleving.
Tegen mij zeiden ze dat ik naar de GGZ moest gaan toen ik zei dat mijn ex wel een gevaarlijk kon worden, om met angstgevoelens om te leren gaan. Gelukkig woonde ik niet in de buurt toen hij uiteindelijk 'flipte' en werd hij zelfs opgenomen bij een instelling. Dit was ruim 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen van de politie als tip om een cursus zelfverdediging te gaan doen. En om weerbaarder te worden. Dat was 10 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |