Gooi je nu Justin het land uit ?quote:
En wie zou je er dan neerzetten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
eigenlijk he en ik zou de koning moeten zijn in NL
Zou ze allemaal ontslaan de hele regering gewoon.
Je valt weer in herhalingquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
Helemaal mee eens. Maar migratie is voor mij het hoofdthema.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het halve Midden-Oosten zou krijsend en spartelend aan de haren hier het land in getrokken worden, het land wordt kapot bezuinigd om bakken met geld naar Afrika te sturen en woningbouw wordt zowat illegaal gemaakt vanwege de beschermde driestipsbontkuifmarters die theoretisch gezien misschien in een straal van 3 km van bouwprojecten zouden kunnen rondlopen.
Oh en alle boeren moeten opdonderen en van hun weilanden wordt natuurgebied gemaakt.
Ow je zou een tiran zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
Moi Lovy.quote:
mensen met visie en verstand. niet het zooitje vanuit partij die uit partij komt en niet denken.quote:
Het is idd echt wel een zooitje ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik vragen waarom? Rechts heeft toch in 11 maanden tijd duidelijk bewezen niks te kunnen leveren.
Ik ook, er vanuitgaande dat ik een baan vind de komende 4 jaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven voor mijn portemonnee stemmen
Succes met zoekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
mensen met visie en verstand. niet het zooitje vanuit partij die uit partij komt en niet denken.
stuk of 7 partijen ook max.
dat niet enzo eigenlijk. maar zou wel ff orde op zaken stellen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je zou een tiran zijn?
[ afbeelding ]
En regen ook. Althans hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo bbbrrr weer binnen. Tis best wel killekes aan de billekes buiten
vraag twee dat, maar in de huidige partijen ga je ze iig niet vinden.quote:
LIEVquote:
Niet die nu regeren iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
vraag twee dat, maar in de huidige partijen ga je ze iig niet vinden.
CV aan hier maar ff....quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo bbbrrr weer binnen. Tis best wel killekes aan de billekes buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |