Dan zit je wel in een heel fout algoritme.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.
ToT is een fout algoritmequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.
Ow ik dacht dat ik het alleen in mijn hoofd deedquote:
Fijn is een groot woordquote:
Alles?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn is een groot woord
Alles oké
Welke BN'er trouwens ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.
Ach hiervoor zat ik maandenlang opgescheept met reclames voor huisliften, apneu-kussens, trucjes om buikvet te verbranden en meer dingen die over leeftijd en/of lichamelijke kwaaltjes gaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.
Da's tenminste niet negatief!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn is een groot woord
Alles oké
Ik zal er de volgende keer een Jusdisclaimer bij plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |