abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218923523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik ben voor een project naar Curacao geweest 8 weken alleen en dat vond ik echt een drama. Ik zou dus sowieso met een groep gaan.
toch ff uit ervaring hoewel dat ook stress is, ik doe het alleen altijd wel goed. dit met groep is meer waar ik me druk over maak.

Alleen weet je ging beetje lopen door Barcelona etc en weet ik veel. ging redelijk ok dan. en nergens rekening mee te houden, beviel me eigenlijk wel.

Maar oke nu kijk ik eens de andere kant dan en met groep.
Do what you love, love what you do!
pi_218923525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:30 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Haha nee niet zo'n drama. Maar toen stak ik slecht in mijn vel, had problemen met drank. Dus dat liep allemaal niet zo soepeltjes.

Zou het niet snel weer doen, maar misschien juist ook wel omdat ik nu wel echt anders in elkaar steek als toen.
Was een slecht geintje. :@
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:33:35 #28
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218923527
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:31 schreef kree het volgende:

[..]
toch ff uit ervaring hoewel dat ook stress is, ik doe het alleen altijd wel goed. dit met groep is meer waar ik me druk over maak.

Alleen weet je ging beetje lopen door Barcelona etc en weet ik veel. ging redelijk ok dan. en nergens rekening mee te houden, beviel me eigenlijk wel.

Maar oke nu kijk ik eens de andere kant dan en met groep.
Ik heb dan juist zoiets van: "ik wil graag wat met anderen doen" en dan weet ik niet hoe ik dat aan moet pakken. Dat had ik in Curacao.

Maar zijn er veel die alleen op vakantie gaan, maar maar ik vond het een beetje eenzaam.
pi_218923529
ik vond t wel mooi hoor alleen in Barcelona?

nu was dit helemaal betaald door werk, althans had cursus eerst en was nog een eind van Barcelona.

maar had daar nog 2 dagen alleen. heb me eigenlijk best prima vermaakt daar met die kroegjes en oke je komt dan idd wel veel mensen tegen waarmee je blijft hangen, Ik had geen planning, nu natuurlijk wel.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:35:48 #30
498210 KoningWouter
pi_218923531
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:34 schreef kree het volgende:
ik vond t wel mooi hoor alleen in Barcelona?

nu was dit helemaal betaald door werk, althans had cursus eerst en was nog een eind van Barcelona.

maar had daar nog 2 dagen alleen. heb me eigenlijk best prima vermaakt daar met die kroegjes en oke je komt dan idd wel veel mensen tegen waarmee je blijft hangen, Ik had geen planning, nu natuurlijk wel.
Ja die aanspraak had ik dus amper daar. Daarom zou ik niet snel meer alleen op vakantie gaan.

Zelfde geldt voor de trein, ik heb eigenlijk nooit gesprekken met random mensen daar.

Wel jammer eigenlijk maar ik vind dat eng. :P
pi_218923534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:33 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik heb dan juist zoiets van: "ik wil graag wat met anderen doen" en dan weet ik niet hoe ik dat aan moet pakken. Dat had ik in Curacao.

Maar zijn er veel die alleen op vakantie gaan, maar maar ik vond het een beetje eenzaam.
nouja voor dit voor mij zal dat meevallen, maar snap je wel.

Ik zou het nl ook niet weten. en echt als dit beetje leuk is dan ga ik mss wel gewoon wat boeken alleen met een groepsreis of single reis. over het algemeen. en zul jij en ik zijn. kom je dan toch wel in contact ofzo?
Maarja als je het nooit deed weet je het niet. ik iig weet het nog niet.
pi_218923535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:35 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja die aanspraak had ik dus amper daar. Daarom zou ik niet snel meer alleen op vakantie gaan.

Zelfde geldt voor de trein, ik heb eigenlijk nooit gesprekken met random mensen daar.

Wel jammer eigenlijk maar ik vind dat eng. :P
Tegenwoordig in de trein zit iedereen op de mobiel, dat was vroeger heel anders.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:38:26 #33
388664 crew  Dotteke
pi_218923537
:7 :7
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218923540
:B :B :B :B :B
pi_218923542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Tegenwoordig in de trein zit iedereen op de mobiel, dat was vroeger heel anders.
hmmms ga ik niet vaak meer met de trein,. maar als er iemand naast me zit maak ik nog wel eens praatje.

joh lekker weertje he. LOL echt zo begint t vaak.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:39:26 #36
388664 crew  Dotteke
pi_218923543
B:)B
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:39:31 #37
498210 KoningWouter
pi_218923544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:37 schreef kree het volgende:

[..]
nouja voor dit voor mij zal dat meevallen, maar snap je wel.

Ik zou het nl ook niet weten. en echt als dit beetje leuk is dan ga ik mss wel gewoon wat boeken alleen met een groepsreis of single reis. over het algemeen. en zul jij en ik zijn. kom je dan toch wel in contact ofzo?
Maarja als je het nooit deed weet je het niet. ik iig weet het nog niet.
Persoonlijk zou ik wel eens met een singlereis mee willen. Daar is iedereen vrijgezel en lijkt me hartstikke leuk...
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:39:46 #38
498210 KoningWouter
pi_218923545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:37 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Daar zit wat in. :Y
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:40:10 #39
388664 crew  Dotteke
pi_218923548
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:39 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik wel eens met een singlereis mee willen. Daar is iedereen vrijgezel en lijkt me hartstikke leuk...
Heeft @Paul ook gedaan en die vond het heel leuk.
pi_218923549
quote:

[..]
nouja dat dus, nu is dit meer groepsreis, maar ik ook hoor, volgende als dit leuk is :P
pi_218923550
tis btw wel duur allemaal, maarja ach. geld genoeg.
pi_218923551
quote:

[..]
Daar zit wat in. :Y
Ik ging vroeger vaak richting Amsterdam met de trein in de avond. Meestal wel aanspraak.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:42:26 #43
388664 crew  Dotteke
pi_218923552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:41 schreef kree het volgende:
tis btw wel duur allemaal, maarja ach. geld genoeg.
Ja het kost wat tegenwoordig
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:42:30 #44
498210 KoningWouter
pi_218923553
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik ging vroeger vaak richting Amsterdam met de trein in de avond. Meestal wel aanspraak.
Ja ik heb dat dus niet. :P

Maar ik sluit me in de trein ook wel af hoor, heb er eigenlijk ook vooral niet zo'n zin in.
pi_218923554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:41 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
ja hoor, denk ik ook en meestal weet je ook wel waar je mee praatje kunt maken, of klikt gewoon of mensen die neit willen.

Naja helft zit nu met die witte EarPods in maargoed. nog ff hebben ze bril ook. Compleet andere tijden als ik nog beetje weet enzo van vroeger.
pi_218923557
mensen weten t niet meer he. Hele andere generatie enzo, ik zat nog in de trein toen er geen mobieltjes waren.
En wil echt niet zeggen dat ze slecht zijn.

maar het hele sociaal zijn helpt er niet aan mee. Bedoel ga jij iemand ff vragen ofzo iets als ie met zijn witte dopjes in zijn oren zit? (denk zal wel ergens anders mee bezig zijn of luisteren)
Doen ze wss niet........ maarja kunnen ze doen alsof.

Echt er zijn uitzonderingen. en dat zijn mensen waarmee ik aan de praat raak vaak.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:46:24 #47
388664 crew  Dotteke
pi_218923558
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:45 schreef kree het volgende:
mensen weten t niet meer he. Hele andere generatie enzo, ik zat nog in de trein toen er geen mobieltjes waren.

maar het hele sociaal zijn helpt er niet aan mee. Bedoel ga jij iemand ff vragen ofzo iets als ie met zijn witte dopjes in zijn oren zit? (denk zal wel ergens anders mee bezig zijn of luisteren)

Echt er zijn uitzonderingen. en dat zijn mensen waarmee ik aan de praat raak vaak.
Die dingen hebben een hoop gezelligheid uit het leven gehaald en er een hoop stress voor terug gegeven
pi_218923560
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die dingen hebben een hoop gezelligheid uit het leven gehaald en er een hoop stress voor terug gegeven
ik denk t wel. en soms weet je niet eens, want zie je iemand praten enzo. en denk wtf waar heeft ie het tegen. oja wacht oordopjes in. naja als er nog gepraat wordt.

Op werk ook, ik negeer het he? want ga er zo doorheen. oordopjes in of niet, want ja die zitten de hele dag met die dingen in.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:49:46 #49
388664 crew  Dotteke
pi_218923562
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:48 schreef kree het volgende:

[..]
ik denk t wel. en soms weet je niet eens, want zie je iemand praten enzo. en denk wtf waar heeft ie het tegen. oja wacht oordopjes in. naja als er nog gepraat wordt.

Op werk ook, ik negeer het he? want ga er zo doorheen. oordopjes in of niet, want ja die zitten de hele dag met die dingen in.
Ja je bent geen moment meer onbereikbaar. Mensen verwachten dat als je je appen of bellen je er gelijk bent.
Ik vertik het als ik naar de winkel ga neem ik hem vaak niet eens mee. En als ik hem al bij heb neem ik niet op en reageer niet als ik in de winkel ben of bij iemand op bezoek bent.
pi_218923563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:45 schreef kree het volgende:

Is ook met feesten, vroeger werd er gedanst. Nu staan ze de DJ te filmen. Of band, kan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')