SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 03-10-2025 06:34:00 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom man, het is goed dat je dit doet hoor. En achteraf kom je thuis en zit je weer in een leeg huis en kom je er achter dat het toch wel heel fijn was. Zo had ik dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:21 schreef kree het volgende:
[..]
ja t komt wel goed, en echt zou er spijt van hebben als ik t niet deed dit.![]()
![]()
Ja, want overdoen gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom man, het is goed dat je dit doet hoor. En achteraf kom je thuis en zit je weer in een leeg huis en kom je er achter dat het toch wel heel fijn was. Zo had ik dat.Zou echt zonde zijn
ik hoop soort van dit, mss is het ook wel aanleiding om wat meer alleen te gaan reizen met groepen. Maar geen idee hoe het gaat tot nu toe dus nog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daarom man, het is goed dat je dit doet hoor. En achteraf kom je thuis en zit je weer in een leeg huis en kom je er achter dat het toch wel heel fijn was. Zo had ik dat.Do what you love, love what you do!![]()
Ja die kans zit er goed in dat het je bevalt. Goede eerste stappen man, ben trots op je!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoop soort van dit, mss is het ook wel aanleiding om wat meer alleen te gaan reizen met groepen. Maar geen idee hoe het gaat tot nu toe dus nog.![]()
![]()
Nice, gelijk de drukste dag.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen dingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dan ga je met je gezin op vakantie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen ding
Of bedoel je dat je dan dat je liever helemaal in je uppie gaat?![]()
heb geluk want vandaag is in Duitland dag van de arbeid, alles is daar dicht dus vandaag is "D-Day", drukker dan een koopzondag of zaterdagquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
awh lief ik hoop het echt ook. want alleen voor werk kan ik hele verhalen over vertellen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die kans zit er goed in dat het je bevalt. Goede eerste stappen man, ben trots op je!
Het reizen is dan niet zo mijn vrees dus. maar voor iets sociaals op reis zijn, en vakantie, niet heel veel van gehad. zeg t maar eerlijk.
Do what you love, love what you do!![]()
Dan zal het wel druk zijn of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nu nog in mn uppie, Jyske i nog te klein voor vakantiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan ga je met je gezin op vakantie.
Of bedoel je dat je dan dat je liever helemaal in je uppie gaat?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zelf ook hoor. Hou ook niet van die georganiseerde reizen waar je op bepaalde tijdstippen naar bepaalde plaatsen gaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik moet t nog uitvinden denk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga liever niet met groepen op vakantie, doe liever gewoon mn eigen dingDo what you love, love what you do!![]()
Is toch niet erg. Eens moet je eerste keer zijn. Dat doe je nu en dan ga je fijn met je moeder en zus zodat je daar op terug kunt vallen. Gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:27 schreef kree het volgende:
[..]
awh lief ik hoop het echt ook. want alleen voor werk kan ik hele verhalen over vertellen.
Het reizen is dan niet zo mijn vrees dus. maar voor iets sociaals op reis zijn, en vakantie, niet heel veel van gehad. zeg t maar eerlijk.![]()
Vandaag, vrijdag 3 oktober 2025, is het de Dag van de Duitse eenheid (Tag der Deutschen Einheit)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heb geluk want vandaag is in Duitland dag van de arbeid, alles is daar dicht dus vandaag is "D-Day", drukker dan een koopzondag of zaterdag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben voor een project naar Curacao geweest 8 weken alleen en dat vond ik echt een drama. Ik zou dus sowieso met een groep gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nu nog in mn uppie, Jyske i nog te klein voor vakantie![]()
jaaaaaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is toch niet erg. Eens moet je eerste keer zijn. Dat doe je nu en dan ga je fijn met je moeder en zus zodat je daar op terug kunt vallen. Gaat helemaal goed komen.. toch nog zenuwachtig ff, maar komt wel goed.
ja, komt op hetzelfde neer, geloof dat dag vd arbeid 1 november is ofzo.. ze hebben zoveel feestdagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vandaag, vrijdag 3 oktober 2025, is het de Dag van de Duitse eenheid (Tag der Deutschen Einheit)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat dacht Nathalee Holloway ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben voor een project naar Curacao geweest 8 weken alleen en dat vond ik echt een drama. Ik zou dus sowieso met een groep gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nee niet zo'n drama. Maar toen stak ik slecht in mijn vel, had problemen met drank. Dus dat liep allemaal niet zo soepeltjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dacht Nathalee Holloway ook.
Zou het niet snel weer doen, maar misschien juist ook wel omdat ik nu wel echt anders in elkaar steek als toen.![]()
toch ff uit ervaring hoewel dat ook stress is, ik doe het alleen altijd wel goed. dit met groep is meer waar ik me druk over maak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben voor een project naar Curacao geweest 8 weken alleen en dat vond ik echt een drama. Ik zou dus sowieso met een groep gaan.
Alleen weet je ging beetje lopen door Barcelona etc en weet ik veel. ging redelijk ok dan. en nergens rekening mee te houden, beviel me eigenlijk wel.
Maar oke nu kijk ik eens de andere kant dan en met groep.Do what you love, love what you do!![]()
Was een slecht geintje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee niet zo'n drama. Maar toen stak ik slecht in mijn vel, had problemen met drank. Dus dat liep allemaal niet zo soepeltjes.
Zou het niet snel weer doen, maar misschien juist ook wel omdat ik nu wel echt anders in elkaar steek als toen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb dan juist zoiets van: "ik wil graag wat met anderen doen" en dan weet ik niet hoe ik dat aan moet pakken. Dat had ik in Curacao.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:31 schreef kree het volgende:
[..]
toch ff uit ervaring hoewel dat ook stress is, ik doe het alleen altijd wel goed. dit met groep is meer waar ik me druk over maak.
Alleen weet je ging beetje lopen door Barcelona etc en weet ik veel. ging redelijk ok dan. en nergens rekening mee te houden, beviel me eigenlijk wel.
Maar oke nu kijk ik eens de andere kant dan en met groep.
Maar zijn er veel die alleen op vakantie gaan, maar maar ik vond het een beetje eenzaam.![]()
ik vond t wel mooi hoor alleen in Barcelona?
nu was dit helemaal betaald door werk, althans had cursus eerst en was nog een eind van Barcelona.
maar had daar nog 2 dagen alleen. heb me eigenlijk best prima vermaakt daar met die kroegjes en oke je komt dan idd wel veel mensen tegen waarmee je blijft hangen, Ik had geen planning, nu natuurlijk wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja die aanspraak had ik dus amper daar. Daarom zou ik niet snel meer alleen op vakantie gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:34 schreef kree het volgende:
ik vond t wel mooi hoor alleen in Barcelona?
nu was dit helemaal betaald door werk, althans had cursus eerst en was nog een eind van Barcelona.
maar had daar nog 2 dagen alleen. heb me eigenlijk best prima vermaakt daar met die kroegjes en oke je komt dan idd wel veel mensen tegen waarmee je blijft hangen, Ik had geen planning, nu natuurlijk wel.
Zelfde geldt voor de trein, ik heb eigenlijk nooit gesprekken met random mensen daar.
Wel jammer eigenlijk maar ik vind dat eng.![]()
![]()
nouja voor dit voor mij zal dat meevallen, maar snap je wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb dan juist zoiets van: "ik wil graag wat met anderen doen" en dan weet ik niet hoe ik dat aan moet pakken. Dat had ik in Curacao.
Maar zijn er veel die alleen op vakantie gaan, maar maar ik vond het een beetje eenzaam.
Ik zou het nl ook niet weten. en echt als dit beetje leuk is dan ga ik mss wel gewoon wat boeken alleen met een groepsreis of single reis. over het algemeen. en zul jij en ik zijn. kom je dan toch wel in contact ofzo?
Maarja als je het nooit deed weet je het niet. ik iig weet het nog niet.Do what you love, love what you do!![]()
Tegenwoordig in de trein zit iedereen op de mobiel, dat was vroeger heel anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die aanspraak had ik dus amper daar. Daarom zou ik niet snel meer alleen op vakantie gaan.
Zelfde geldt voor de trein, ik heb eigenlijk nooit gesprekken met random mensen daar.
Wel jammer eigenlijk maar ik vind dat eng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmms ga ik niet vaak meer met de trein,. maar als er iemand naast me zit maak ik nog wel eens praatje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegenwoordig in de trein zit iedereen op de mobiel, dat was vroeger heel anders.
joh lekker weertje he. LOL echt zo begint t vaak.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Persoonlijk zou ik wel eens met een singlereis mee willen. Daar is iedereen vrijgezel en lijkt me hartstikke leuk...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:37 schreef kree het volgende:
[..]
nouja voor dit voor mij zal dat meevallen, maar snap je wel.
Ik zou het nl ook niet weten. en echt als dit beetje leuk is dan ga ik mss wel gewoon wat boeken alleen met een groepsreis of single reis. over het algemeen. en zul jij en ik zijn. kom je dan toch wel in contact ofzo?
Maarja als je het nooit deed weet je het niet. ik iig weet het nog niet.![]()
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegenwoordig in de trein zit iedereen op de mobiel, dat was vroeger heel anders.![]()
![]()
Heeft @Paul ook gedaan en die vond het heel leuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik wel eens met een singlereis mee willen. Daar is iedereen vrijgezel en lijkt me hartstikke leuk...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja dat dus, nu is dit meer groepsreis, maar ik ook hoor, volgende als dit leuk isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik wel eens met een singlereis mee willen. Daar is iedereen vrijgezel en lijkt me hartstikke leuk...
Ik ging vroeger vaak richting Amsterdam met de trein in de avond. Meestal wel aanspraak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het kost wat tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:41 schreef kree het volgende:
tis btw wel duur allemaal, maarja ach. geld genoeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb dat dus niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging vroeger vaak richting Amsterdam met de trein in de avond. Meestal wel aanspraak.
Maar ik sluit me in de trein ook wel af hoor, heb er eigenlijk ook vooral niet zo'n zin in.![]()
ja hoor, denk ik ook en meestal weet je ook wel waar je mee praatje kunt maken, of klikt gewoon of mensen die neit willen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging vroeger vaak richting Amsterdam met de trein in de avond. Meestal wel aanspraak.
Naja helft zit nu met die witte EarPods in maargoed. nog ff hebben ze bril ook. Compleet andere tijden als ik nog beetje weet enzo van vroeger.Do what you love, love what you do!![]()
mensen weten t niet meer he. Hele andere generatie enzo, ik zat nog in de trein toen er geen mobieltjes waren.
En wil echt niet zeggen dat ze slecht zijn.
maar het hele sociaal zijn helpt er niet aan mee. Bedoel ga jij iemand ff vragen ofzo iets als ie met zijn witte dopjes in zijn oren zit? (denk zal wel ergens anders mee bezig zijn of luisteren)
Doen ze wss niet........ maarja kunnen ze doen alsof.
Echt er zijn uitzonderingen. en dat zijn mensen waarmee ik aan de praat raak vaak.Do what you love, love what you do!![]()
Die dingen hebben een hoop gezelligheid uit het leven gehaald en er een hoop stress voor terug gegevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:45 schreef kree het volgende:
mensen weten t niet meer he. Hele andere generatie enzo, ik zat nog in de trein toen er geen mobieltjes waren.
maar het hele sociaal zijn helpt er niet aan mee. Bedoel ga jij iemand ff vragen ofzo iets als ie met zijn witte dopjes in zijn oren zit? (denk zal wel ergens anders mee bezig zijn of luisteren)
Echt er zijn uitzonderingen. en dat zijn mensen waarmee ik aan de praat raak vaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk t wel. en soms weet je niet eens, want zie je iemand praten enzo. en denk wtf waar heeft ie het tegen. oja wacht oordopjes in. naja als er nog gepraat wordt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die dingen hebben een hoop gezelligheid uit het leven gehaald en er een hoop stress voor terug gegeven
Op werk ook, ik negeer het he? want ga er zo doorheen. oordopjes in of niet, want ja die zitten de hele dag met die dingen in.Do what you love, love what you do!![]()
Ja je bent geen moment meer onbereikbaar. Mensen verwachten dat als je je appen of bellen je er gelijk bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk t wel. en soms weet je niet eens, want zie je iemand praten enzo. en denk wtf waar heeft ie het tegen. oja wacht oordopjes in. naja als er nog gepraat wordt.
Op werk ook, ik negeer het he? want ga er zo doorheen. oordopjes in of niet, want ja die zitten de hele dag met die dingen in.
Ik vertik het als ik naar de winkel ga neem ik hem vaak niet eens mee. En als ik hem al bij heb neem ik niet op en reageer niet als ik in de winkel ben of bij iemand op bezoek bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook met feesten, vroeger werd er gedanst. Nu staan ze de DJ te filmen. Of band, kan ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:45 schreef kree het volgende:
Echt er zijn uitzonderingen. en dat zijn mensen waarmee ik aan de praat raak vaak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet je en wil niet nostalgisch helemaal doen, maar zonder mobieltjes en oordoppen, naja je kwam toch vroeger meer aan de praat wel. ook al was het maar simpel gesprekje enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die dingen hebben een hoop gezelligheid uit het leven gehaald en er een hoop stress voor terug gegeven
naja zal de helft hier dat niet eens meer weten hoe t was zonder mobiel. ik nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
Is ook zo, en ging je naar iemand toe als je iets wilde doen. Kwam je onder de mensenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:50 schreef kree het volgende:
[..]
weet je en wil niet nostalgisch helemaal doen, maar zonder mobieltjes en oordoppen, naja je kwam toch vroeger meer aan de praat wel. ook al was het maar simpel gesprekje enzo.
naja zal de helft hier dat niet eens meer weten hoe t was zonder mobiel. ik nog wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bv ja, zo van ik was er ook, kijk eens op social hoe cool ik ben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook met feesten, vroeger werd er gedanst. Nu staan ze de DJ te filmen. Of band, kan ook.
Nu denk ik dit gaat wel veranderen, maar maken wij niet meer mee joh.
Bolk die kreeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
t klinkt zeikerig wel weet ik, maar het is ook wel; harde waarheid.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niks zeikerig aan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
t klinkt zeikerig wel weet ik, maar het is ook wel; harde waarheid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:52 schreef kree het volgende:
[..]
t klinkt zeikerig wel weet ik, maar het is ook wel; harde waarheid.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
de "90 was veel beter joh, niemand nog mobiel of internet bij de weinige.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk die MT6quote:
En ik weet vrij zeker dat Kree de jongste is hier momenteelIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe oud is Kree?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:53 schreef MooieTop6 het volgende:
En ik weet vrij zeker dat Kree de jongste is hier momenteel![]()
hmmms denk je? kom maar op dan met leeftijden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:53 schreef MooieTop6 het volgende:
En ik weet vrij zeker dat Kree de jongste is hier momenteelDo what you love, love what you do!![]()
Er zijn wel feesten en concerten waar mobieltjes niet toegestaan zijn. Zou het als artiest ook niet echt prettig vinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:51 schreef kree het volgende:
[..]
bv ja, zo van ik was er ook, kijk eens op social hoe cool ik ben.
Nu denk ik dit gaat wel veranderen, maar maken wij niet meer mee joh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat waren betere tijden, ben niet blij met de uitvinden mobiel en alles er op kunnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:53 schreef kree het volgende:
de "90 was veel beter joh, niemand nog mobiel of internet bij de weinige.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik 39quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms denk je? kom maar op dan met leeftijden?![]()
En ik weet vrij zeker dat Kree de jongste is hier momenteelIk deel geen privéinfoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:54 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms denk je? kom maar op dan met leeftijden?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij bent de Benjamin.quote:
Ik denk KW de jongstequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:53 schreef MooieTop6 het volgende:
En ik weet vrij zeker dat Kree de jongste is hier momenteelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK ben te oud om jong te zijn en te jong om oud te zijnquote:
Broekkiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:55 schreef kree het volgende:
[..]
42officieel
qua gedrag ben ik nog 15 wss voor jullie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
owh gaan we zo dramatisch doen, who cares. ]quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:55 schreef MooieTop6 het volgende:
En ik weet vrij zeker dat Kree de jongste is hier momenteel
[..]
Ik deel geen privéinfo
doe je het jaartje naast ofzo boeie, maar jij bent ook geen 16 meer,. meer boomer leeftijd schat ik zo in,Do what you love, love what you do!![]()
Echt niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
owh gaan we zo dramatisch doen, who cares. ]
doe je het jaartje naast ofzo boeie, maar jij bent ook geen 16 meer,. meer boomer leeftijd schat ik zo in,
lol weet, maar tijd gaat snel he....... te snel eigenlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
naja had dit al eens gevraagd eens met poll ook hier.
Laat gaan het maakt mij niet eens uit, maarja soms kun je het wel inschatten wie uit welke generatie komt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boomer is best wel oud.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:58 schreef kree het volgende:
Laat gaan het maakt mij niet eens uit, maarja soms kun je het wel inschatten wie uit welke generatie komt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mij boeit het niet eens hoe oud men is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:58 schreef kree het volgende:
Laat gaan het maakt mij niet eens uit, maarja soms kun je het wel inschatten wie uit welke generatie komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmmms is wel verschil jah.quote:
maarja joh. ik ga er niet van uit, ik zie hier wie ik leuk vind of niet, en de hele leeftijd boeit me niet zoveel dan.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Jij bent gen X toch ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms is wel verschil jah.
maarja joh. ik ga er niet van uit, ik zie hier wie ik leuk vind of niet, en de hele leeftijd boeit me niet zoveel dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:00 schreef kree het volgende:
dot is zeker boomer enzo en die is ook leuk.. hahahaha
![]()
ik niet joh gek, dat is de verpeste generatie. ik zit er volgens mij nog voor.quote:
"83 heDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:56 schreef kree het volgende:
[..]
owh gaan we zo dramatisch doen, who cares. ]
doe je het jaartje naast ofzo boeie, maar jij bent ook geen 16 meer,. meer boomer leeftijd schat ik zo in,
Alleen maar klagen over anderen maat IK ben diegene die dramatisch doet
Qua gedrag klopt dat welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:03 schreef kree het volgende:
owh moest ff googlen. maar millenials val ik blijkbaar onder.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen maar klagen over anderen maat IK ben diegene die dramatisch doet
quote:. naja mss is dat ook gewoon zo?
Ik kom nog uit de generatie dat ik voor het eerst had mobiel toen ik 16 was en computer die iets kon rond die zelfde tijd.
Tja. hahahaha. en jij dan?quote:Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: