nouja tis niet eerste keer voor werk was t veel stres voller, wat mee ook en kun je daar oplossen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi dat je er zo rustig onder bent.
Ik moest ooit om 7 uur vliegen en ex dacht om 7 uur in de avond, dat bleek niet zo te zijn.
Heer Homijn.quote:
Trusten kree. We lezen het wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:
zo moe mss is de volgende update wel vanuit vliegtuig. jullie zien t wel.
Spannend!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:49 schreef kree het volgende:
zo moe mss is de volgende update wel vanuit vliegtuig. jullie zien t wel.
Maximaal? Waarom niet "Minimaal een gehaktbal per week"?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:47 schreef KillemWieft het volgende:
@:KoningWouter
[ [url=https://i.postimg.cc/1znzDYcs/IMG-8790.jpg]afbeelding ]
[/url]
Veel plezier met dansen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:53 schreef devzero het volgende:
Maar goed, tijd om mijn beste voetje voor te gaan zetten
Omdat je dan onderdeel van het probleem bent!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Maximaal? Waarom niet "Minimaal een gehaktbal per week"?
zou het denk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Straks stoom afblazen met zo’n geile Balkan slet.
Zo’n geile Vanja of Branca. Onverzadigbaar die wijven.quote:
naja geef toe in oostblok landen meer als hier. en zelfde in Thailand trouwens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo’n geile Vanja of Branca. Onverzadigbaar die wijven.
Keuze genoeg.Populaire Balkan-meisjesnamen zijn onder andere Mila, Nada (hoop), Zora (dageraad), Ivana, Ana, Katarina, Lana en Sara. Je kunt ook kiezen uit namen zoals Dobra (goed), Jagoda (aardbei), Kalina (boom van lijsterbes), Cveta (bloem) en Mira (vrede), die hun Slavische wortels hebben, en namen zoals Elif, Meryem en Deniz uit het Turkse deel van de Balkan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
naja geef toe in oostblok landen meer als hier. en zelfde in Thailand trouwens.
Wie weet, hoop niet dat ik in (als film) hostel dingen kom.
Maarja heb mijn zusje mee he, wing vrouw.
Ging kennelijk al een tijdje niet zo goed met Emmy. Wellicht komt ze nu een beetje tot rust.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
Tsja, dit had Emmy ook wel kunnen weten lijkt me. En ze is niet ontvoerd maar el wel voor gezorgd dat het weer een zooitje was in Den haag.
Bekijk deze YouTube-video
voor principes zijn. ik ga daar wel goed op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 02:01 schreef FreshFruit het volgende:
Tsja, dit had Emmy ook wel kunnen weten lijkt me. En ze is niet ontvoerd maar el wel voor gezorgd dat het weer een zooitje was in Den haag.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ging kennelijk al een tijdje niet zo goed met Emmy. Wellicht komt ze nu een beetje tot rust.
Zo geil dat zwarte konthaar bij die testosteron poppetjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 02:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keuze genoeg.Populaire Balkan-meisjesnamen zijn onder andere Mila, Nada (hoop), Zora (dageraad), Ivana, Ana, Katarina, Lana en Sara. Je kunt ook kiezen uit namen zoals Dobra (goed), Jagoda (aardbei), Kalina (boom van lijsterbes), Cveta (bloem) en Mira (vrede), die hun Slavische wortels hebben, en namen zoals Elif, Meryem en Deniz uit het Turkse deel van de Balkan.
Moedig of naïef. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 02:06 schreef kree het volgende:
mwhaaah dat zeggen jullie. ik zou het niet doen, hun wel. niks mis mee. niet dat ze ooit er wat mee bereiken enzo maar ze doen het wel.
En dat kan iedereen incl ik zich aangrijpen van waarom zeggen we er neit wat van. zo van achter toetsen bord is makkelijk. ]
heb respetr hoor voor als je je er echt naartoe gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |