Als er 10 5-sterren reviews staan en 1 1-ster dan zit je goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar opbeurende antwoorden en ik hoop dat jullie mij die kunnen geven![]()
Een tijdje geleden heb ik een hotel in Londen geboekt voor 3 nachten. Vrij impulsief en alleen gekeken naar de locatie. Geen enkele review gelezen (ja kweet, dom). Nu blijkt uit de reviews dat dit hotel er niet al te best voor staat. Vies, veel geluid, harde bedden... dat vooral.
Met reviews heb ik het idee dat ze alleen gegeven worden door mensen met een negatieve ervaring en niet door mensen die een positieve ervaring hadden waardoor er weinig balans in zit.
Hebben jullie weleens een slaapplek geboekt waarvan de reviews bagger waren maar dat je dacht, dit valt wel mee?
Bij booking doe ik alleen nog maar met 9 of hoger. Vroeger was een 8 nog prima, maar tegenwoordig moet je de reviews op zo'n manier invullen dat alles een 8 krijgt tenzij het echt een shit hole is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:54 schreef MissRelin het volgende:
Bij bijvoorbeeld booking.com selecteer ik in eerste instantie op een 8 of hoger (en dan nog wat andere criteria)
Foto's van alleen binnenkant moet je ook opletten.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:41 schreef miss_sly het volgende:
...
Als ik weer eens iets heb uitgekozen op basis van een paar schattige foto’s zitten we altijd verkeerd
I know.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Foto's van alleen binnenkant moet je ook opletten.
Sowieso Google Streetview altijd ff checken.
Kan je niet gratis annuleren? Probeer ik meestal bij de boekingsvoorwaarden mee te nemen. Voor als er iets tussen komt, of je iets beters vindt.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, i'm cookedHet zijn maar drie nachten, maar als je ergens ligt waar het niet fijn is.... Als het echt barslecht is ben ik denk ik wel in staat om wat anders te zoeken.
Nope, geen optie.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kan je niet gratis annuleren? Probeer ik meestal bij de boekingsvoorwaarden mee te nemen. Voor als er iets tussen komt, of je iets beters vindt.
Jammer. Nou, beste dan maar. En niet nuchter naar bed.quote:
Drie nachten niet best slapen is te overzien. Veel plezier in Londen!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, i'm cookedHet zijn maar drie nachten, maar als je ergens ligt waar het niet fijn is.m... Als het echt barslecht is ben ik denk ik wel in staat om wat anders te zoeken.
Gewoon de hele dag de hort op gaan, zodat je alleen even snel slaapt op de kamer en weer weg bentquote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ok, i'm cookedHet zijn maar drie nachten, maar als je ergens ligt waar het niet fijn is.... Als het echt barslecht is ben ik denk ik wel in staat om wat anders te zoeken.
Lang niet altijd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:47 schreef Farenji het volgende:
Veel mensen zijn zeikerds. In een metropool klagen over lawaai, of een laagje stof ergens, tja. Uiteindelijk kun je veel reviews beter negeren omdat het meer zegt over de reviewer dan over het hotel. Zoals gezegd, locatie is veel belangrijker.
Een te hard bed kan vreselijk zijn, maar of het echt te hard is blijft nogal persoonlijk. Genoeg hotelbedden gehad die mensen te hard vonden, maar ik juist goed vond. En ook weer andersom.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar opbeurende antwoorden en ik hoop dat jullie mij die kunnen geven![]()
Een tijdje geleden heb ik een hotel in Londen geboekt voor 3 nachten. Vrij impulsief en alleen gekeken naar de locatie. Geen enkele review gelezen (ja kweet, dom). Nu blijkt uit de reviews dat dit hotel er niet al te best voor staat. Vies, veel geluid, harde bedden... dat vooral.
Met reviews heb ik het idee dat ze alleen gegeven worden door mensen met een negatieve ervaring en niet door mensen die een positieve ervaring hadden waardoor er weinig balans in zit.
Hebben jullie weleens een slaapplek geboekt waarvan de reviews bagger waren maar dat je dacht, dit valt wel mee?
Ik ben ook niet zo kritisch, ik heb met mijn partner voor dat we kinderen kregen altijd low budget vakanties geboekt met verblijven (huisjes, geen hotelkamers) die wel wat aandacht konden gebruiken. Je bent vaak weg en je bent er eigenlijk alleen om te slapen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:03 schreef Näsenbar het volgende:
Ik kijk altijd wel naar de reviews, maar ik houd ook in mijn achterhoofd dat de meeste mensen een stuk kritischer zijn dan ik. Na jaren in studentenhuizen te hebben gewoond kijk ik nergens meer gek van op.
Zelf houd ik een 7.5 als ondergrens aan of een 7.2 als het een tyfusdure plek is maar het aantal reviews kijk ik ook altijd naar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:22 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik ben een echte hotelganger en de algemene indruk die je krijgt van de reviews klopte bij mij altijd. Bij het uitzoeken van een hotel kijk ik alleen maar naar de besten. Onder de 8 en een half bekijk ik niet eens.
Zo heb ik ooit in de VS onderweg een kamer geboekt voor 150 euro bij een red roof inn (quote:Op woensdag 15 oktober 2025 12:43 schreef Fushia2 het volgende:
Ik kwam ooit in een junk/prostitutiehotel terecht toen ik onverwachts ergens moest blijven en alles die nacht uitverkocht was in de stad.
Overal rook,bebloede handafdrukken op de muur in de kamer, overal vlekken op tapijt,doucheslang was alleen een slang met groene smurrie erin en dan zwijg ik over het aantal hoeren,junks en dealers die daar rondliepen![]()
Heb daar uiteraard niet geslapen. 50 euro betaald en in de receptie van het hotel de sleutel van de kamer verkocht voor 25 euro waar de receptionist bij stand![]()
!
Geniet van Londen!quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zal even een update geven, ik ben ben er nu.
Het viel echt ontzettend mee. Voor de prijs die we betaald hebben (iets van 250 euro voor drie nachten) is dit prima. Het vieze herken ik niet, het was gewoon schoon bij aankomst. Bedden zijn goed (al moet je wel een beetje gewend zijn aan een hard matras). Muren zijn wel redelijk dun heb ik het idee. Het kan wat gehorig zijn, maar ik denk dat veel hotels dit hebben. Het ligt aan een drukke weg, maar een stel goeie oordoppen verhelpen dit probleem.
Dusja, al met al is dit gewoon ok!
We zijn nu bij een comic conquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |