Fatima heet geen kont gepresteerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
nou
dat wordt ruzie wie er gaat spelen
joey wil
fabio wil
fatima wil
`Ja die gunnen het Fati neverquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Dat zal een finale met 2 mannen worden.
als er iemand vrijwillig vertrekt hoeft er niet nog iemand verplicht te vertrekkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maar was het nu zo dat er niemand uit het laatste bondje mag, als er iemand vrijwillig vertrekt?
ik begreep als het bondje van 3 als laatste eindigde dat er niemand weg hoeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:09 schreef DilanoNirvana het volgende:
Maar was het nu zo dat er niemand uit het laatste bondje mag, als er iemand vrijwillig vertrekt?
Eerst was dat wel toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand vrijwillig vertrekt hoeft er niet nog iemand verplicht te vertrekken
o, op die manierquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er iemand vrijwillig vertrekt hoeft er niet nog iemand verplicht te vertrekken
Die van Eric heeft ze al.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:17 schreef KapiteinChris het volgende:
Ik hoopte niet dat een specifiek bondje in de finale zou komen, maar de slangen waren wel mijn minst favoriete. Dit zal toch wel een Joey en Fabio finale worden? Waarschijnlijk wil Fatima forceren dat het bondje op haar gaat stemmen gezien de "cliffhanger"
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |