Ja maar je zei niet "niet woke series", je zei "series met exclusief alleen maar witte mannen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breaking Bad, Better Call Saul, the Office, Seinfeld, Peaky Blinders, House, Narcos, Dark, Downtown Abbey, Six feet under, Dexter, House of Cards, Mindhunter, Yellowstone, The Crown, Vikings, Suits. Allemaal niet-'woke' series. Wil wel even doorgaan hoor?
quote:En dan heb je verder nog 20k aan content met exclusief alleen maar witte mannen
Klopt knulquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar je zei niet "niet woke series", je zei "series met exclusief alleen maar witte mannen".
Daar zijn de genoemde serieus geen voorbeelden van. Kan ik concluderen dat dit dus onzin is?
[..]
Waar zou ik van moeten kwijlen en waarom zou ik daar van genieten?quote:
Dat klopt. Zit in het DNA van dit platformquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:04 schreef Shotty het volgende:
[..]
Racisme is oke, ole ole! (Tenminste hier blijkbaar wel)
Nu er eentje wokebeleid heeft, moeten ze er voor opkomen idd.quote:
Ken je wel content met exclusief alleen maar transgenders of LHBGOTJF+-leden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ken geen content op Netflix met exclusief alleen maar witte mannen, maar jij gaat me nu een lijst met voorbeelden geven toch?
Nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ken je wel content met exclusief alleen maar transgenders of LHBGOTJF+-leden?
Tranbo 1, First Blood Periodquote:
Ja!! Dat lees je niet in de MSM! Vorige week nog mijn sportschoolabo opgezegd, maar de NOS zweeg in alle talen! Propaganda!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:07 schreef Monolith het volgende:
OH NEE TOCH, MEERDERE ANNULERINGEN OP NETFLIX?????????
Het leuke is dat Netflix bijna over de hele wereld te zien is, dus dan is jouw vraag bijzonder interessant.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is volgens jou precies de definitie van een minderheid?
Daarnaast is mijn mening agendaloos en alle afwijkende meningen zijn onderdeel van een agenda tegen mijn soort of pure propaganda.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:28 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting. Tenzij de mening afwijkt van mijn mening.
Jij moet eens op zoek naar een homovideotheek, daar kun je prima films vinden met alleen maar blanke mannen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ken geen content op Netflix met exclusief alleen maar witte mannen, maar jij gaat me nu een lijst met voorbeelden geven toch?
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij moet eens op zoek naar een homovideotheek, daar kun je prima films vinden met alleen maar blanke mannen!
Wanneer echter bijvoorbeeld moslims hun abonnementen massaal zouden opzeggen omdat ze zich 'gediscrimineerd' of aangevallen zouden voelen vanwege bepaalde content dan zouden een aantal nieuwsmedia vooraan staan om er over te rapporteren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:29 schreef sp3c het volgende:
Anyways, raar topic
Mensen vinden netflix niet meer leuk en stoppen ermee
Waarom moet dat in godsnaam in de krant?
3x zouden, dit is zelfs voor wappie-standaarden wel erg hypothetisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wanneer echter bijvoorbeeld moslims hun abonnementen massaal zouden opzeggen omdat ze zich 'gediscrimineerd' of aangevallen zouden voelen vanwege bepaalde content dan zouden een aantal nieuwsmedia vooraan staan om er over te rapporteren.
Blijkbaar wil je alleen maar mannen in je films zien, bij de homovideotheek kom je dan volledig aan je trekken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |