Ik wil geen negers op mijn tv zien, ok makker?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is dit voor bijzonder topic?
Netflix weet zelf toch welke series goed scoren en welke niet. Das uiteindelijk toch het enige waar het om draait?
We kunnen ons hier goed vermaken met programma’s zoals Trainwreck en Pepsi, where is my jet?
Er zitten ook interessante docu’s bij zoals the Project en zo’n serie over kindervloggers.
Je hoeft toch niets te boycotten, gewoon die series niets kijken. Dan komt de boodschap ook binnen bij de hoge piefen.
Het spelletje “zap de neger” is dan ook niet leuk meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:40 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik wil geen negers op mijn tv zien, ok makker?
Zo’n schijthekel jij hebt aan rokers, heb ik dat aan medicijnen. Heel de VS zit aan de pillen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik heb nog nooit een abonnement op Netflix gehad, en ben ook niet van plan om er een te nemen. Dus de producties van Netflix blijven me gelukkig bespaard.
Behalve dat Netflix woke is, is er nog iets anders aan Netflix dat reden is om er kritisch naar te kijken. In veel producties van Netflix wordt veel gerookt. Veel mensen vragen zich dan ook af of Netflix geld ontvangt van de tabaksindustrie.
https://www.tabaknee.nl/n(...)r-de-tabaksindustrie
Dat is uiteraard ook niet goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Zo’n schijthekel jij hebt aan rokers, heb ik dat aan medicijnen. Heel de VS zit aan de pillen.
Ik heb dat artikel op de site tabaknee.nl gelezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ontopic, hoe kun je oordelen over Netflix als je geen abonnement hebt? Das toch idioot?
Ok, het klopt dat er gerookt wordt in bepaalde programma’s op Netflix.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is uiteraard ook niet goed.
[..]
Ik heb dat artikel op de site tabaknee.nl gelezen.
Eensquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:28 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting. Tenzij de mening afwijkt van mijn mening.
Kijk, wij kunnen praten!quote:
Het valt me soms ook op bij producties van de publieke omroep dat er overbodig veel gerookt wordt. Misschien krijgen die ook wel geld van de tabaksindustrie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok, het klopt dat er gerookt wordt in bepaalde programma’s op Netflix.
Persi, where is my jet? Is zo’n documentaire.
Maar het is me verder nooit opgevallen.
Nou, sommige mensen roken graag een sigaar of sigaret.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het valt me soms ook op bij producties van de publieke omroep dat er overbodig veel gerookt wordt. Misschien krijgen die ook wel geld van de tabaksindustrie.
Spiegeltje spiegeltje.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:48 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De grootste sneeuwvlokjes zijn die MAGA typetjes. Weet niet wie het grootste calimerocomplex heeft: Die MAGA gekkies die Trump vereren of witte blauwharige activisten met neusring.
Veel te moeilijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het spelletje “zap de neger” is dan ook niet leuk meer.
Maar de oplossing is om gewoon lekker je tv buiten te smijten.
The Bearquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:30 schreef Red_85 het volgende:
Gaat het in het openbaar nog wel eens over een serie?
Sopranos, Breaking Bad, die floppy weener serie game of thrones? Better Call Saul? Iemand?
Nee, daarna is het gestopt. Tegelijk met het instellen van de wokepolicy.
Wednesday is ook wel aardig alleen moet ik het nieuwe seizoen nog kijken, schien is dat wel helemaal wokequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Bear
Succession
Arcane
The Pitt
Ted Lasso
Queens Gambit
The White Lotus
Severance
Genoeg kwaliteitsseries gemaakt afgelopen jaren
Theo van Gogh was hét boegbeeld van de tabakslobbyquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het valt me soms ook op bij producties van de publieke omroep dat er overbodig veel gerookt wordt. Misschien krijgen die ook wel geld van de tabaksindustrie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |