Ik heb dat filmpje met AI verbeterd zodat de kwaliteit wat beter is.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het staat zonder waarschuwing nog op GeenStijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het meer met de downtime van FOK! te maken heeft ..quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:36 schreef Alloch87 het volgende:
Bizar weinig reacties in dit topic. Geeft wel aan hoe 'gewend' we inmiddels zijn geraakt aan islamitisch terreur.
Verbaasde me ook om de filmer zelf. Iedereen wegsturen want 'hij heeft een bom', maar dan zelf de hele tijd behoorlijk dicht in de buurt blijven.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:54 schreef LaDaDiDa het volgende:
Die oude man met een keppeltje die daar gewoon neergestoken op straat ligt. Vind de reactie van de omstanders ook wel erg koel.. probeer in elk geval te reanimeren of de wond te stoppen. Alleen maar filmen..
Ik denk dat dit ook veel kan verklaren. Je weet nooit wat je doet in een noodsituatie. Ik heb ooit na een botsing terwijl het verkeer doorreed om mijn wrak op de snelweg mijn werktas ondersteboven gekeerd omdat er een klokhuis inzat. Dat was volgens mij brein het meest belangrijke op dat moment: dat die troep even netjes in het afvalzakje ging.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Verbaasde me ook om de filmer zelf. Iedereen wegsturen want 'hij heeft een bom', maar dan zelf de hele tijd behoorlijk dicht in de buurt blijven.
Misschien ook shock of adrenaline, geen idee. Gelukkig nooit in zo'n nare situatie gezeten.
Het is een beetje als aanslagen met explosieven. Meer dan de helft haalt het nieuws hier niet meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:36 schreef Alloch87 het volgende:
Bizar weinig reacties in dit topic. Geeft wel aan hoe 'gewend' we inmiddels zijn geraakt aan islamitisch terreur.
Alweer een Syriër?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:19 schreef RotatoR het volgende:
Wederom een ontspoorde Syriër. Totaal gestoord om zoveel van dat barbaarse volk hier op te vangen.
Jihadquote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:01 schreef hondonspain het volgende:
De Britse politie heeft de identiteit bekendgemaakt van de verdachte van de dodelijke aanslag bij een synagoge in Manchester. Het gaat om de 35-jarige Jihad al-Shamie, een Brits staatsburger van Syrische afkomst.
Als ik gehalluhakbaard wordt wil ik dat iedereen het resultaat ziet en niet dat tere zieltjes gespaard blijven zodat ze een idealistisch wereldbeeld vol kunnen blijven houdenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om wel of geen hulp verlenen, het gaat erom dat op het moment dat je dat besluit te filmen je weer een stukje menselijkheid verliest. Die persoon die daar ligt hoort geen onderdeel te zijn van jouw quasi journalistieke tweetje maar is vooral een treurig slachtoffer waar familie en vrienden wellicht ook de beelden van te zien krijgen
Je zou het wel gaan denken ja. Relatief klein land waar zoveel gestoorde mensen vandaan komen. Laten we er vooral meer gaan opnemen in Europa!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Een bloeddorstig en barbaars volk.
En zoals altijd komt het geweld van extreemlinksquote:
Of extreemrechts. Beiden zijn k*t.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 05:45 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En zoals altijd komt het geweld van extreemlinks
Zag gisteren ook beelden op tv van mensen die de synagoge hadden bezocht en in shock en paniek waren. Zo van een afstandje gefilmd, laat die mensen toch met rust. Heb je net zoiets heftigs meegemaakt en wordt je ook nog gefilmd en gaan die beelden de hele wereld over.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:54 schreef LaDaDiDa het volgende:
Die oude man met een keppeltje die daar gewoon neergestoken op straat ligt. Vind de reactie van de omstanders ook wel erg koel.. probeer in elk geval te reanimeren of de wond te stoppen. Alleen maar filmen..
Nee joh, wat we nu veelal binnenkrijgen misschien maar voor die instroom heb ik al jaren met Syriërs gewerkt en dat was prima volk. Nog nooit zo gezellig gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Een bloeddorstig en barbaars volk.
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:46 schreef Nober het volgende:
Worden er al personen opgepakt voor onwelgevallige posts op sociale media door het Starmer regime?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:42 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie dit leest is een lezer van dit
Dit was een gepland protest, wat ze wat mij betreft uit respect beter hadden kunnen verplaatsen, Maar het was geen 'feest vieren', zoals je het hier framet.....quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En gewoon feest vieren ook.
Mensen die er wat van vinden worden weggestuurd door politie.
Bekijk deze YouTube-video
Boeit me niet, ze waren blij en strijden voor mensen die Joden vermoorden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit was een gepland protest, wat ze wat mij betreft uit respect beter hadden kunnen verplaatsen, Maar het was geen 'feest vieren', zoals je het hier framet.....
Mensen die er wat van vinden worden 'weggestuurd' om te voorkomen dat het uit de hand loopt, zoals gebruikelijk bij een protest.
Bullshit verspreiden over zaken die jou niet aanstaan is dus geoorloofd, helder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Boeit me niet, ze waren blij en strijden voor mensen die Joden vermoorden.
Opzouten met dat tuig.
Ze staan daar te lachen, zingen muziek maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bullshit verspreiden over zaken die jou niet aanstaan is dus geoorloofd, helder.
Niet dus, want het was een geplande demonstratie. Mensen die dat komen verstoren worden -zoals gebruikelijk- inderdaad weg gestuurd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze staan daar te lachen, zingen muziek maken.
Hoe jij het wil zien moet jij weten, maar ze gingen gewoon vrolijk verder.
Politie had die gasten er gewoon weg moeten vegen.
Dus omdat het al een demonstratie genoemd is mag het geen feestvieren genoemd worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet dus, want het was een geplande demonstratie. Mensen die dat komen verstoren worden -zoals gebruikelijk- inderdaad weg gestuurd.
Hebben ze dan in de UK bij deze demonstratie net zoals boos rechts in Nederland de politie aangevallen..quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
.
En over verstoren gesproken, de enige die de hele maatschapij verstoren dat is het pali tuig.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:42 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durhka Durhka Muhammed Jihad.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
En we slepen de ene verkeerd gegane demo van rechts er maar weer bij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hebben ze dan in de UK bij deze demonstratie net zoals boos rechts in Nederland de politie aangevallen..
Jij sleept die demonstratie -die geheel los staat van die aanslag- dit topic in alsof ze staan te feesten vanwege die aanslag. Ik wijs jou op die onjuistheid maar de manier waarop je steeds reageert laat zien dat dat er gewoon niet in wil bij jou. Dát is prima natuurlijk, maar ook, om jouw eigen woorden te gebruiken toch wel wat dom van jou.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dus omdat het al een demonstratie genoemd is mag het geen feestvieren genoemd worden.
Dan hadden ze er niet vrolijk moeten gaan zingen, lachen en muziek maken.
En over verstoren gesproken, de enige die de hele maatschapij verstoren dat is het pali tuig. OOW Wat zeg ik nu. Dat heet demonstreren tegenwoordig. Dom van mij.
quote:Chief constable Stephen Watson, of Greater Manchester Police (GMP), said that the attacker, Jihad al-Shamie, was not in possession of a firearm. He said that the death the the member of the public was the result of “a tragic and unforeseen consequence of the urgently required action taken by my officers to bring this vicious attack to an end”.
Boehoe doen over 1 demonstratie van rechts terwijl vanuit links continu alles verstoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jij sleept die demonstratie -die geheel los staat van die aanslag- dit topic in alsof ze staan te feesten vanwege die aanslag. Ik wijs jou op die onjuistheid maar de manier waarop je steeds reageert laat zien dat dat er gewoon niet in wil bij jou. Dát is prima natuurlijk, maar ook, om jouw eigen woorden te gebruiken toch wel wat dom van jou.
Als je roept dat het pali tuig de enige zijn die de hele maatschappij verstoren, kun je verwachten dat er een verwijzing komt naar Els en haar rElsschoppers. Kennelijk kun je dat ook al niet hebben en kom je opnieuw met 'onderbuik feiten'.
Zinloos gedoe dus, succes ermee.
Nederland heeft em ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:37 schreef KinKiJan het volgende:
On topic maar weer:
Eén van de slachtoffers werd per ongeluk door de politie doodgeschoten
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |