Lijkt me niet onverstandig als die filmer gelijk heeft en hij heeft een bomvest aanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Hij schiet op iemand die al op de grond ligt?
Fijn dat iedereen zich bekommert om de gewonde op de grond.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Het is vast Harry of George inderdaad ....... koekkoekquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:55 schreef Akathisia het volgende:
Ik raad zowel links als rechts aan om niet gelijk naar de een of ander te wijzen. Wanneer Joden het doelwit zijn is de kans evenredig verdeeld. Kortom: een grote kans op backfire.
Ben je doof en blind? Hij zou een bom om zich hebben, er mes en probeert op te staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
Nou die is aardig doodquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fijn dat iedereen zich bekommert om de gewonde op de grond.
Wat is dat voor een randdebiel die daar staat te filmen terwijl er een man in een plas bloed naast hem ligt - compleet gestoord gedrag .......quote:
Hier ben ik het volledig mee eens. Laten we dat dan ook maar eens zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat is dat voor een randdebiel die daar staat te filmen terwijl er een man in een plas bloed naast hem ligt - compleet gestoord gedrag .......
Wat zou jij, buiten dat je gaat filmen dan, kunnen doen denk je?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:16 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Het lijkt wel of degene die filmt reclame maakt voor Fok!
Gezien de kleur van het bloed is het slagaderlijk en is die arme man al geverifieerd dood. In de nek gestoken lees ikquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat is dat voor een randdebiel die daar staat te filmen terwijl er een man in een plas bloed naast hem ligt - compleet gestoord gedrag .......
Wat bedoel jequote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat zou jij, buiten dat je gaat filmen dan, kunnen doen denk je?
Kennelijk in zijn nek of keel gestoken, dus ben benieuwd wat jij voor hulp zou verlenen
Het gaat niet om wel of geen hulp verlenen, het gaat erom dat op het moment dat je dat besluit te filmen je weer een stukje menselijkheid verliest. Die persoon die daar ligt hoort geen onderdeel te zijn van jouw quasi journalistieke tweetje maar is vooral een treurig slachtoffer waar familie en vrienden wellicht ook de beelden van te zien krijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat zou jij, buiten dat je gaat filmen dan, kunnen doen denk je?
Kennelijk in zijn nek of keel gestoken, dus ben benieuwd wat jij voor hulp zou verlenen
Ik quote de verkeerdequote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:24 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wat bedoel je![]()
Ik doelde op het feit dat hij vijf of zes keer Fok! uitkraamt.
Ging om deze postquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan ook mee eens, maar er waren ook posts dat niemand die man zou helpen, dat weet je niet adh van dit filmje, er ligt een plas bloed, er stroomt geen bloed meer, dus die is gewoon dood.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat niet om wel of geen hulp verlenen, het gaat erom dat op het moment dat je dat besluit te filmen je weer een stukje menselijkheid verliest. Die persoon die daar ligt hoort geen onderdeel te zijn van jouw quasi journalistieke tweetje maar is vooral een treurig slachtoffer waar familie en vrienden wellicht ook de beelden van te zien krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |