Nope.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kaas uien broodje van de appie?
Heerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nope.
KW![]()
Heb je al lekker geslapen? Ik heb koude voeten man.
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jeetje wat vervelend.Valt mee, goede reden om vroeger te stoppen omdat ik ergens af moet reizen en gratis etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Nope nog niet geslapen... heb ook koude voetenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nope.
KW![]()
Heb je al lekker geslapen? Ik heb koude voeten man.
Mwa. Ben sowieso niet kapot van de broodafdeling van de Appie. Matige kwaliteit allemaal, maar de AH is wel lekker dichtbij dus daar doe ik bijna al mn boodschappen.quote:
Waar gaan jullie morgen eten?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, goede reden om vroeger te stoppen omdat ik ergens af moet reizen en gratis eten
Ik mis de zomer nu al.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope nog niet geslapen... heb ook koude voeten
Uienkruier ken ik wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mwa. Ben sowieso niet kapot van de broodafdeling van de Appie. Matige kwaliteit allemaal, maar de AH is wel lekker dichtbij dus daar doe ik bijna al mn boodschappen.
In Utrechtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar gaan jullie morgen eten?
Emigreren naar Sierra Leone. Chillen met Bolle Jos en zo.quote:
Ik ga mee. Hij heeft wel de dochter van de president geregeld geloof ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Emigreren naar Sierra Leone. Chillen met Bolle Jos en zo.
Op kraamvisite.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Emigreren naar Sierra Leone. Chillen met Bolle Jos en zo.
Kloptquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga mee. Hij heeft wel de dochter van de president geregeld geloof ik.
Hier is de herfst ook begonnen. Het was maar 32 graden vanmiddag en de temperatuur is nu gedaald tot 29quote:
Nederland en België blijven maar straffen en boetes eisen. Deze man krijgen ze nooit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_webp,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)e_Jos.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat heb je het toch ontzettend zwaar. Vergeet je oorwarmers niet!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier is de herfst ook begonnen. Het was maar 32 graden vanmiddag en de temperatuur is nu gedaald tot 29Vannacht wordt het zelfs koud: 20 graden
![]()
En nu even een wandelingetje
Mijn zelfgebreide wollen piemelwarmerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heb je het toch ontzettend zwaar. Vergeet je oorwarmers niet!
In ieder geval niet levend.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nederland en België blijven maar straffen en boetes eisen. Deze man krijgen ze nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |