Weet niet in welke regio je woont maar hier klaar het straks op... hopelijk bij jullie ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 07:37 schreef Tink89 het volgende:
Wij keken dat soort programma's ook niet. Wel 'spel zonder grenzen' en te land ter zee en in de lucht enzo. Dat is trouwens weer op tv en de kinderen vinden het geweldig.
Soaps heb ik niks mee, zo slecht en vergezocht...
We beginnen hier de dag met echt herfstweer en ik vind het heeeerlijk. Ware het niet dat we straks het feestje van m'n neefje hebben. Tot nu toe konden de kids dan lekker buiten spelen in hun gigantische tuin maar nu is het dus binnen...heel erg druk en al die virussen die dan rondgaan en weinig ventilatie en ik kan het niet maken om niet te gaan.
Hoe oud is hij en zou hij eventueel even alleen thuis kunnen zijn? Ik heb hier gemerkt dat dat veel verschil maakt. Even uit elkaar, jongste voelt zich heel groot en jij hebt kort wat tijd met oudste alleen. Wij hebben het om precies deze reden iets eerder gedaan dan ik eigenlijk fijn vond, maar het pakte heel positief uit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Weet niet in welke regio je woont maar hier klaar het straks op... hopelijk bij jullie ook.
Hier is de jongste al 2 dagen zo boos om alles, er hoeft maar 1 dingetje mis te gaan en hij ontploft, en alles is k*t en iedereen is stom, moet vanmiddag met de oudste even op pad voor een nieuwe jas en dan moet hij even mee... nou mensen dat is dus pure kindermishandeling
Herkenbaar! Ik begon met een tv met zon mega grote kast erachter, een draaiknop en zwart wit. Dat was een tv die bij de beveiliging gebruikt was en weg mocht. Later kreeg ik een kleurentv.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:11 schreef vencodark het volgende:
Ik keek vroeger echt hele dagen tv.
Soaps, series, tekenfilms, Telekids, MTV, TMF.
Ik volgde alles. Maar had al vanaf mijn 10e een tv op mijn kamer.
Die stiekeme nacht programma’s voor minstens 16+ zag ik ook.![]()
Mooie tijd eigenlijk wel.
The DJ Kat Show was datquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik begon met een tv met zon mega grote kast erachter, een draaiknop en zwart wit. Dat was een tv die bij de beveiliging gebruikt was en weg mocht. Later kreeg ik een kleurentv.
Wij keken op zaterdagochtend altijd naar he-man, troetelbeertjes, transformers, injector Gadjet, the popples, vrouwtje theelepel en volgens mij heette het de Eek the Cat show met Linda de Mol.
Ter land ter zee keken we ook net als Wedden Dat en Ron's Honeymoon quiz.
Als kinderen voor kinderen kwam dan stond er een taperecorder naast de tv zodat ik het later terug kon luisteren op mijn cassettespeler. Dat deden we ook bij Nils Holgersson.
Nu kijk ik amper tv
Leuke autocorrect voor inspector Gadgetquote:
Ik keek Merlina, en ook postbus Xquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:07 schreef Hupje het volgende:
[..]
Leuke autocorrect voor inspector Gadget![]()
Grappig, sommige dingen die genoemd worden keek ik ook en andere dan weer nooit. Misschien toch net de overlap in leeftijd, dat je aan het begin/eind van zo'n show in de doelgroep viel...
Ik keek vroeger ook Postbus X, een Vlaamse serie. Maar daar hoor ik nooit iemand over.
De eerste tv die ik me als kind kan herinneren, was wel in kleur maar nog zonder afstandbediening. Wij hadden het luxe, want via onze videorecorder konden we alsnog tv kijken met afstandbediening![]()
Jaaaa, de DJ Kat Show, Telekids, Te land ter zee en in de lucht, MCWquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
The DJ Kat Show was dat![]()
Eek the cat is een tekenfilmserie.
Zit jij mee te kijken op maar mijn webcam?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Webster!![]()
Grappig, van toen herinner ik me veel series maar van nu... Zal wel omdat er teveel zijn, ofzo.
Het eet, gromt, zit op de bank en is poepsjaggo. Rara...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zit jij mee te kijken op maar mijn webcam?
Je hebt gelijk. DJ katquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
The DJ Kat Show was dat![]()
Eek the cat is een tekenfilmserie.
Zodan... whaha die had ik dus even niet gezien 🤐🙄🥴quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:07 schreef Hupje het volgende:
[..]
Leuke autocorrect voor inspector Gadget![]()
in onze regio is het afgelast ivm code geel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:20 schreef exode het volgende:
B heeft vandaag regionale Scouting dag, buiten. Ik vind het echt sneu. Hij heeft alleen nog zeikende regen gehad bij de Scouts.
Hoewel een Engelstalig programma op Sky was het toch écht DJ Kat en niet DJ Catquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoewel een Engelstalig programna op Sky was het toch écht DJ Kat en niet DJ Cat
Hier schijnt de zon al sinds 9 uur, wel harde wind.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
in onze regio is het afgelast ivm code geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |