SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Justin alweer 326 puntjes....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat dit kanquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gekkigheid. Allemaal de schuld van die asielzoekers.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Op naar de 10.000 deze maandquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo dat was weer lekker, nu 5 minuten bolken en dan afwassen, nog even wat op papier zetten en dan is het alweer 18 uur, vergadering en aansluitend om 19 uur een teamsvergadering ik denk zo 45 min en aansluitend nog even in teams vergadering van ik denk zo 15 tot 20 minuten en dan freeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja begin deze maand genoeg te doenquote:
Ik heb respect voor jou dat je dit allemaal tegelijk kan hoor
Ik doe ook maar gewoon m'n bestquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja begin deze maand genoeg te doen
Ik heb respect voor jou dat je dit allemaal tegelijk kan hoor![]()
![]()
Meer dan dat kan je ook niet doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo afwas ook weer wegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief DTS dagboek, wat fijn dat ik hier mag neerplempen wat ik allemaal doe ik een dag
Sommigen verwerken dat ook in een Excelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Lief DTS dagboek, wat fijn dat ik hier mag neerplempen wat ik allemaal doe ik een dag![]()
![]()
Zo gek ben ik dan ook weer niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommigen verwerken dat ook in een Excel![]()
Heb net wel in Exel gewerkt, maar dat was in het kasboek
Ik zit de hele dag in Excelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gek ben ik dan ook weer niet.
Heb net wel in Exel gewerkt, maar dat was in het kasboek![]()
![]()
Excellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
O echt, ik heb ooit geleerd hoe er in te werken maar ben het helemaal kwijtquote:
automatisch optellen en aftrekken ( en dan bedoel in niet die 2 minuten versie)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik trek wat af in Excelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik heb ooit geleerd hoe er in te werken maar ben het helemaal kwijt
automatisch optellen en aftrekken ( en dan bedoel in niet die 2 minuten versie)![]()
![]()
Je bent er maar druk meequote:
Ik werk dagelijks met Excel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik heb ooit geleerd hoe er in te werken maar ben het helemaal kwijt
automatisch optellen en aftrekken ( en dan bedoel in niet die 2 minuten versie)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: