abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218930708
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:26 schreef LeSage het volgende:
Ik krijg de afgelopen dagen wel een beetje medelijden met Ellen (niet meer van Koen). Sowieso dat geknipperlicht is al heftig, maar nu is ze ook nog eens de hele tijd boos op allerlei comments.
Zij heeft denk ik wel wat stabiliteit nodig.
Gisteren ging ze in haar stories ook helemaal los op Koen, dat hij niet meer met haar wilde praten etc
pi_218930717
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze had ook nogal uitgebreid op een ander forum gestaan. Ik herkende het forum niet in het screenshot. Maar die user ging echt enorm los op haar. Was een enorm lange post.
Deed ze best stoer over, maar dat heeft haar 100% wel geraakt. Stond gisteren in haar stories geloof ik.
Ik kon ook niet opmaken welk forum dat was
pi_218930751
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik kon ook niet opmaken welk forum dat was
Was in ieder geval niet op mijn forum.
pi_218930754
Hebben jullie de wasbak en de oven al schoongemaakt? #taaktober
Milou is wel grappig in het oven filmpje want daar zegt ze dat ze DM's krijgt over haar oven: "En ja, ik krijg weleens DM’s met “je moet gewoon elke dag even een doekje erdoorheen halen” of “dit is echt vies, varken”.".

Dat kan ik dan wel weer waarderen dat ze dat gewoon zo benoemt en dat ze daar niet altijd tijd voor heeft.
pi_218930771
Fijn dat we er weer zijn! Ik heb het fietsen op een bakfiets inmiddels onder de knie, net als Sanneke en het is inderdaad zo leuk als je ook op haar beelden zag O+ Ik hoop echt dat Sanneke de fiets veel vaker gaat gebruiken dan die loopband die iedereen maar krijgt.

Met nog veel langer een slotje zag ik mezelf al meedoen aan taaktober, daar voelde ik toch minder voor..

En dan nu echt ontopic: Minibelle deelde gisteren/eergisteren dat ze veel reacties krijgt waarin mensen aangeven dat haar kinderen niet echt HB zijn, maar dat zij dat erin wil zien. Toen kwam voor mij wel een beetje de aap uit de mouw: zoals ik het las is geen van de drie kinderen op de ‘gebruikelijke’ weg getest op HB. De jongste is nog helemaal niet getest zelfs, maar heeft zo ongeveer bij haar geboorte het stempeltje al gekregen en mag nu lekker haar gang gaan omdat dat volgens moeder nodig is omdat ze zo autonoom is. Nee beste moeder, ze is eigengereid geworden omdat jij weigert op te voeden en weigert grenzen te stellen. Zelfs áls het meisje daadwerkelijk HB zou zijn, heeft ze dat ook gewoon nodig om te leren functioneren in de grotere maatschappij… Als ik mijn peuter ook zo zou laten gaan dan kan ik over een tijdje ook genieten van lekker 15 minuten krijsen om losse haren die een balletjuf niet wil, zogenaamd ‘omdat het kind een keuze wil hebben en zelf een beslissing wil kunnen maken’. De keuze had moeten zijn ‘wil je vandaag dansen?’ Ja? Haren vast dan. Haren los? Dan kun je het dansen vergeten. Niet ‘het kind moet keuze hebben hoe ze haar haar wil’ als duidelijk is wat de regel in de les is… zo, einde frustratie praatje
pi_218930822
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:
Fijn dat we er weer zijn! Ik heb het fietsen op een bakfiets inmiddels onder de knie, net als Sanneke en het is inderdaad zo leuk als je ook op haar beelden zag O+ Ik hoop echt dat Sanneke de fiets veel vaker gaat gebruiken dan die loopband die iedereen maar krijgt.

Met nog veel langer een slotje zag ik mezelf al meedoen aan taaktober, daar voelde ik toch minder voor..

En dan nu echt ontopic: Minibelle deelde gisteren/eergisteren dat ze veel reacties krijgt waarin mensen aangeven dat haar kinderen niet echt HB zijn, maar dat zij dat erin wil zien. Toen kwam voor mij wel een beetje de aap uit de mouw: zoals ik het las is geen van de drie kinderen op de ‘gebruikelijke’ weg getest op HB. De jongste is nog helemaal niet getest zelfs, maar heeft zo ongeveer bij haar geboorte het stempeltje al gekregen en mag nu lekker haar gang gaan omdat dat volgens moeder nodig is omdat ze zo autonoom is. Nee beste moeder, ze is eigengereid geworden omdat jij weigert op te voeden en weigert grenzen te stellen. Zelfs áls het meisje daadwerkelijk HB zou zijn, heeft ze dat ook gewoon nodig om te leren functioneren in de grotere maatschappij… Als ik mijn peuter ook zo zou laten gaan dan kan ik over een tijdje ook genieten van lekker 15 minuten krijsen om losse haren die een balletjuf niet wil, zogenaamd ‘omdat het kind een keuze wil hebben en zelf een beslissing wil kunnen maken’. De keuze had moeten zijn ‘wil je vandaag dansen?’ Ja? Haren vast dan. Haren los? Dan kun je het dansen vergeten. Niet ‘het kind moet keuze hebben hoe ze haar haar wil’ als duidelijk is wat de regel in de les is… zo, einde frustratie praatje
Ja idd, leuk om mijan te zien genieten op de fiets, hij was echt om zich heen aan het kijken. Leuk!

En idd minibelle pfff wat n vrouw. Jongste wilde geen staart in met dansles, wat de dansjuf wel wilde, moeder krijgt kind na 15 minuten tot bedaren en kind mag terug de les in met haren los. Als het mijn kind was geweest, waren of die haren vast gegaan, of het was de laatste dansles geweest. 🤣
pi_218930830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:14 schreef Danielle_ het volgende:

Precies. Die story's bevestigden exact wat ik eerder zei. Ook het stukje van juf: makkelijk kind, doet goed mee. Volgens moeder natuurlijk weer aanpassingsgedrag. Ik denk gewoon duidelijke regels en structuur van de juf.

HB is bij minibelle (en meer ouders) gewoon een excuus om niet op te hoeven voeden.
pi_218930851
De tweeling mag weer eens werken voor moeders samenwerking. Dat wordt morgen in de zeikregen in het zwembad in de hottub. AM vindt altijd dat zij zo taboe doorbrekend is met dit soort dingen onder het mom van "alles kan bij ons besproken worden", maar als tiener zit je toch niet te wachten dat al je schoolgenoten weten dat je menstruatie ondergoed/badpak draagt?? Sowieso kan niet alles daar besproken worden want er mag bijvoorbeeld met geen woord gesproken worden over opa en oma.
pi_218930882
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:21 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Precies. Die story's bevestigden exact wat ik eerder zei. Ook het stukje van juf: makkelijk kind, doet goed mee. Volgens moeder natuurlijk weer aanpassingsgedrag. Ik denk gewoon duidelijke regels en structuur van de juf.

HB is bij minibelle (en meer ouders) gewoon een excuus om niet op te hoeven voeden.
Ik denk niet dat dit er achter zit. Je kan veel zeggen over Minibelle, maar ze is niet iemand die niet bezig is met haar kinderen. Ze besteedt ongeveer al haar tijd en aandacht aan ze. En het zou ook best kunnen, dat een of meerdere kinderen van haar HB zijn. Ik vind vooral het negatieve praten over haar kinderen heel opvallend en schadelijk. Vooral over de middelste.
Nog los van het moordende schema wat ze daar hebben.
pi_218930883
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:58 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze had ook nogal uitgebreid op een ander forum gestaan. Ik herkende het forum niet in het screenshot. Maar die user ging echt enorm los op haar. Was een enorm lange post.
Deed ze best stoer over, maar dat heeft haar 100% wel geraakt. Stond gisteren in haar stories geloof ik.
Volgens mij forum feminarum oid
pi_218930889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:39 schreef Marielle8585 het volgende:
AM: volgens mij snapt ze het echt niet. Wat een bijzondere vergelijking van de kinderpostzegels verkopen voor een goed doel of je kinderen online zetten om er zelf beter te worden...
Maar ik snap het punt dat zij wil maken ook niet.
Zij vindt kinderpostzegels verkopen kinderarbeid dus dat mogen haar kinderen niet.
Maar ze vergelijkt het met kinderen inzetten als influencer. Wat ook kinderarbeid is/zou zijn. Maar dat mag van haar dus wel?
pi_218930899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:27 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dit er achter zit. Je kan veel zeggen over Minibelle, maar ze is niet iemand die niet bezig is met haar kinderen. Ze besteedt ongeveer al haar tijd en aandacht aan ze. En het zou ook best kunnen, dat een of meerdere kinderen van haar HB zijn. Ik vind vooral het negatieve praten over haar kinderen heel opvallend en schadelijk. Vooral over de middelste.
Nog los van het moordende schema wat ze daar hebben.
Ik ben ervan overtuigd dat een duidelijke strikte opvoeding enkele kinderen daar veel verder brengt.
Ze is veel met haar kinderen bezig ja, met brengen naar topsport, koninklijk conservatorium (of weet ik veel wat ze elke keer typt) en met benoemen dat ze HB zijn.
pi_218930917
Fijn dat AM weer de ins en outs over de menstruatie van tieners deelt.
En Rens hun leiding bij scouting...vind ik ook iets van.
pi_218930919
Wat fijn dat we hier weer kunnen lezen en posten!
AM is er echt van overtuigd dat zij haar kinderen niet laat werken om geld te genereren. Hoe blind kun je zijn, ik snap dat totaal niet!
pi_218930925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Zij vindt kinderpostzegels verkopen kinderarbeid dus dat mogen haar kinderen niet.
Maar ze vergelijkt het met kinderen inzetten als influencer. Wat ook kinderarbeid is/zou zijn. Maar dat mag van haar dus wel?
Er is ook werkelijk geen touw aan haar redenaties vast te knopen.
Zij mag nu als 'expert' met de 'minister' in gesprek 'want er moeten echt dingen veranderen'.
En ze laat ergens ook wel doorschemeren dat er ook bij haar sprake is van voortschrijdend inzicht.
Want ik snap nog wel dat je je in de beginjaren van social media misschien niet realiseerde wat privacy echt betekend.
Maar tegelijk gaat ze gewoon exact op dezelfde voet door. Dus zij is wel goed bezig? Zij schaadt haar kinderen niet? Zij maakt ze niet extra kwetsbaar?
pi_218930949
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:29 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ben ervan overtuigd dat een duidelijke strikte opvoeding enkele kinderen daar veel verder brengt.
Ze is veel met haar kinderen bezig ja, met brengen naar topsport, koninklijk conservatorium (of weet ik veel wat ze elke keer typt) en met benoemen dat ze HB zijn.
Mee eens dat ze Maen zou moeten begrenzen.
Mijn reactie ging er vooral om dat ze geen zin zou hebben in opvoeden en HB als smoes gebruikt.
Ik denk dat niet. Ik denk dat ze oprecht overtuigd is van de HB bij alle kinderen, en hee wie weet zijn ze dat ook wel. Dat weten wij ook niet, of die kinderen nou wel of niet HB zijn.
pi_218930951
En kyra is op vakantie naar haar vader! Fijn voor haar en de kindjes, hopelijk doet het haar goed voor haar ppd.
pi_218930974
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mee eens dat ze Maen zou moeten begrenzen.
Mijn reactie ging er vooral om dat ze geen zin zou hebben in opvoeden en HB als smoes gebruikt.
Ik denk dat niet. Ik denk dat ze oprecht overtuigd is van de HB bij alle kinderen, en hee wie weet zijn ze dat ook wel. Dat weten wij ook niet, of die kinderen nou wel of niet HB zijn.
O maar ik geloof ook dat zij dat geloofd. Maar ik denk ook dat zij dat lekker makkelijk vindt om ze gewoon hun gang te laten gaan.
En met het karakter van de oudste gaat dat ook. Maar niet met allemaal.
pi_218931009
Bij drieling moeder Julia vraag ik me altijd oprecht af waar men het geld vandaan haalt. Zou haar bedrijf zo goed lopen? Giga boerderij, alle verbouwingen, dieren etc. Gun het hun hoor.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:48:07 #220
382129 crew  Donna
pi_218931031
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:27 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Volgens mij forum feminarum oid
Ahhh.
Nou was iig geen user van weinig woorden haha. Wel 100% gelijk, dat dan weer wel.

Koen heeft het uitgemaakt via WhatsApp zie ik net. _O-
pi_218931074
Ellen is erg boos en nog helemaal niet klaar met verwerken. Ze heeft totaal geen zelfreflectie en blijft hangen. Maakt ook duidelijk dat haar lulpraatjes helemaal nergens op slaan. Doei bedrijf!
pi_218931077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Ahhh.
Nou was iig geen user van weinig woorden haha. Wel 100% gelijk, dat dan weer wel.

Koen heeft het uitgemaakt via WhatsApp zie ik net. _O-
Wat is de @ van haar?
pi_218931111
Ik vind MB met Iris Zeilstra erbij alleen maar irritanter worden.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:02:42 #224
382129 crew  Donna
pi_218931123
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:56 schreef slowie het volgende:

[..]
Wat is de @ van haar?
terugnaarliefde
pi_218931136
Leuk dat MB en Iris gaan eten om te vieren dat die podcast zo geweldig is binnengekomen. Maar misschien kunnen ze beter hun tijd besteden aan damage control op die instapagina want staan niet alleen maar positieve reacties🤭 vooral MB krijgt ervan langs.
pi_218931157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:44 schreef SophiaLoren het volgende:
Bij drieling moeder Julia vraag ik me altijd oprecht af waar men het geld vandaan haalt. Zou haar bedrijf zo goed lopen? Giga boerderij, alle verbouwingen, dieren etc. Gun het hun hoor.
Dat vraag ik me ook vaak af. Als ik zie wat daar allemaal gedaan wordt in het huis, in de tuin, met de dieren. Misschien heeft Peet een baan met een flink inkomen? En die zalfjes zullen ook genoeg geld opbrengen. Vind haar trouwens de laatste tijd wel weinig vernieuwend en wel heel zoetsappig...
pi_218931186
Dus, 4 dagen single mom life op the farm, en 3 dagen feesten in Amsterdam, vaste prik vanaf nu? Geen tijd om stil te staan bij de verandering. Geen tijd alleen. Doorgaan, de lach op het gezicht plamuren.
Het lijkt me niet iets wat lang vol te houden is, en ik kan me ook niet voorstellen eigenlijk dat MB nog jaren op die boerderij gaat blijven wonen.
pi_218931212
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:06 schreef Marielle8585 het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook vaak af. Als ik zie wat daar allemaal gedaan wordt in het huis, in de tuin, met de dieren. Misschien heeft Peet een baan met een flink inkomen? En die zalfjes zullen ook genoeg geld opbrengen. Vind haar trouwens de laatste tijd wel weinig vernieuwend en wel heel zoetsappig...
Hij moet regelmatig voor zijn werk naar (o.a.) Afrika, dus dat zal niet voor een schoenverkoper-baan zijn.
pi_218931379
1 of 2 dagen geleden schreef AM dat L bij de vorige première van de Sinterklaasfilm “maar bleef gillen ‘ik wil piemels zien!’

Een kind van (toen) 4,5 ofzo. Bij (de première van) de sinterklaasfilm. Gillen. Dat ze piemels wilde zien.

Sure.
pi_218931406
Ik heb ook wel een beetje medelijden met Ellen hoor. Per whatsapp gedumpt ook, pijnlijk.
Maar volgens mij is ze idd niet helemaal stabiel, klinkt mss een beetje lullig maar ik vind haar ook wel een beetje van die ‘grazy eyes’ hebben. En dan moet ik gelijk weer denken aan de uitdrukking don’t stick your d*ck in grazy’. Maar goed, liefdesverdriet sucks dus ondanks wat ik van haar vind vind ik het sneu voor haar.
pi_218931420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij moet regelmatig voor zijn werk naar (o.a.) Afrika, dus dat zal niet voor een schoenverkoper-baan zijn.
Hij zit ook geloof ergens in de farm wereld. En zal zeker een goede baan hebben. Maar zij was gestopt met werken en dan PG. Drie kindjes. Giga boerderij.

Gun het ze van harte hoor. 😅 Vind haar ook wel een prima mommy influencer. Zij is ook iemand waar je je merk aan kan binden. Kinderen niet zichtbaar en houdt ook hun gedrag buiten de schermen.

Idd veel het zelfde, positief en zoetsappig.
pi_218931440
MB mag wel eens een andere kapper gaan zoeken. Haar matten hebben een andere tint bruin dan haar eigen haar.
Dit was ook al zo duidelijk te zien in dat tv programma. Toen was ze nog blond.
pi_218931448
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef proud_mami het volgende:
Ik heb ook wel een beetje medelijden met Ellen hoor. Per whatsapp gedumpt ook, pijnlijk.
Maar volgens mij is ze idd niet helemaal stabiel, klinkt mss een beetje lullig maar ik vind haar ook wel een beetje van die ‘grazy eyes’ hebben. En dan moet ik gelijk weer denken aan de uitdrukking don’t stick your d*ck in grazy’. Maar goed, liefdesverdriet sucks dus ondanks wat ik van haar vind vind ik het sneu voor haar.
Dumpen via whatsapp vind ik ook echt 14 jarigen gedrag. Maar ze zijn allebei wel wat wereldvreemd.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:44:30 #234
382129 crew  Donna
pi_218931449
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef proud_mami het volgende:
Ik vind het ook sneu voor hem. Dat ze nu weer zijn hele privé op internet flikkert.
Zij en haar volgers speculeren nog meer over Koen z'n gevoel en de hele toestand dan in dit topic over alle fluflu's op een regenachtige zondag. _O-

Het zijn trouwens niet alleen de ogen. Er is iets met haar oren. Ze zitten te laag. Als je het eenmaal ziet, zie je het altijd.
pi_218931450
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
1 of 2 dagen geleden schreef AM dat L bij de vorige première van de Sinterklaasfilm “maar bleef gillen ‘ik wil piemels zien!’

Een kind van (toen) 4,5 ofzo. Bij (de première van) de sinterklaasfilm. Gillen. Dat ze piemels wilde zien.

Sure.
Ik wordt echt niet goed van zulke uitspraken (die van AM dus).
pi_218931456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:00 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik vind MB met Iris Zeilstra erbij alleen maar irritanter worden.
Wat een leeg bestaan lijkt het zo. Je ziet echt dat Mies volledig voor het fluflu leventje gaat. Jacqueline niet (en Koen al helemaal nooit).
pi_218931460
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MB mag wel eens een andere kapper gaan zoeken. Haar matten hebben een andere tint bruin dan haar eigen haar.
Dit was ook al zo duidelijk te zien in dat tv programma. Toen was ze nog blond.
Ik vind haar haar maximaal ordi.
pi_218931466
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:45 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Wat een leeg bestaan lijkt het zo. Je ziet echt dat Mies volledig voor het fluflu leventje gaat. Jacqueline niet (en Koen al helemaal nooit).
Ja ontzettend jammer.
pi_218931475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik vind haar haar maximaal ordi.
In alles is ze maximaal. Grenzeloos vind ik haar.
pi_218931505
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het ook sneu voor hem. Dat ze nu weer zijn hele privé op internet flikkert.
Zij en haar volgers speculeren nog meer over Koen z'n gevoel en de hele toestand dan in dit topic over alle fluflu's op een regenachtige zondag. _O-

Het zijn trouwens niet alleen de ogen. Er is iets met haar oren. Ze zitten te laag. Als je het eenmaal ziet, zie je het altijd.
Fijn. Nu let ik op iedereen oren. En durf niet meer in de spiegel te kijken.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:55:01 #241
382129 crew  Donna
pi_218931509
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:54 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Fijn. Nu let ik op iedereen oren. En durf niet meer in de spiegel te kijken.
Alleen bij haar is genoeg. :P
pi_218931521
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik snap werkelijk niet hoe je de verkoop van kinderpostzegels (wat de meeste kinderen 1 keer in hun leven een middagje doen en volstrekt vrijwillig is (je kunt ook familie gewoon vragen digitaal wat te kopen of je koopt alleen als ouders)) kinderarbeid kunt noemen. En dat zegt dan iemand wiens kinderen letterlijk elke dag in hun leven figureren in de soap van hun moeder?

Ik heb zoveel vragen...
pi_218931534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:31 schreef Ballerina888 het volgende:
Fijn dat AM weer de ins en outs over de menstruatie van tieners deelt.
En Rens hun leiding bij scouting...vind ik ook iets van.
Wat moet je daarvan vinden dan?
pi_218931544
quote:

Sure.
Ach wel nee joh, ze zuigt het weer uit haar bekende grote duim. Leugenaar is het.
pi_218931547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:01 schreef Zandplaat het volgende:

[..]
Ach wel nee joh, ze zuigt het weer uit haar bekende grote duim. Leugenaar is het.
En de volmoekes, zij slicken het voor den Soeten Koeck..
pi_218931556
Bij drielingmoeder Tatiana heeft 1 van de meisjes een eigen poesje gekregen. Als uitleg een heel slecht geschreven verhaal waar alleen zij iets van begrijpt denk ik, iets met dat het kind zo op haar moeder lijkt. Ik vraag me vooral af hoe dat in de praktijk werkt met nog 2 andere meisjes... Lijkt mij dat daar jaloezie bij komt kijken. Wat zegt ze dan? Ja sorry meiden, maar jullie lijken niet op mama. :?
pi_218931557
quote:

Sure.
Ja, die kan zeker in de categorie Sterke Verhalen
pi_218931564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:44 schreef Donna het volgende:

[..]

Ze doet me altijd denken aan Fiona van Shrek.. wanneer zij ook in zo’n groen ding verandert _O-
pi_218931575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wat moet je daarvan vinden dan?
Ik vind er niet per se iets van dat hij (hun) leiding is.
Ik vind wel wat van zijn gedrag richting de minderjarige Geerts dochters
pi_218931598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:03 schreef Nieve het volgende:
Bij drielingmoeder Tatiana heeft 1 van de meisjes een eigen poesje gekregen. Als uitleg een heel slecht geschreven verhaal waar alleen zij iets van begrijpt denk ik, iets met dat het kind zo op haar moeder lijkt. Ik vraag me vooral af hoe dat in de praktijk werkt met nog 2 andere meisjes... Lijkt mij dat daar jaloezie bij komt kijken. Wat zegt ze dan? Ja sorry meiden, maar jullie lijken niet op mama. :?
Totale chaos daar in huis met die meiden, veel visite en een moeder die het regelmatig niet meer trekt.

Arme kat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')