ben bang van niet.quote:
Raakt geen pepernoot...hij heeft net 160 minuten in de benen voor Marseille nadat die terug is gekomen van een blessure.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent een opportunistisch dat ben je. Wekenlang raakt ie geen pepernoot. Ik tag je ook niet bij iedere goal van Forbs om mijn gelijk te halen.
Als de zak geopend is en je die zak weer dicht vouwt en oprolt en in een zak stopt blijft de chips ook gewoon knapperig.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Betsaan er ook niet-knapperige chips? (nieuw in zak, niet zelf de zak een tijd open laten staan)
(lol)quote:
Zijn we het eigenlijk eens dat het maar een matige buitenspeler. Het zou me niks verbazen als dit het hoogtepunt van zijn carrière is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb Paixao nooit een topspeler genoemd in ieder geval. Hij is veel beter dan Berghuis en sloopt Ajax vanavond.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de zak geopend is en je die zak weer dicht vouwt en oprolt en in een zak stopt blijft de chips ook gewoon knapperig.
Jij hebt er kijk opquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:19 schreef leolinedance het volgende:
Oei als ik de score zo zie lijkt dit op een oudewetst veegpartij
Dan is het inderdaad logisch om een bal 5 meter achter je teamgenoot te spelen die op 3 meter staat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spreekt geen Engels en de coach helpt hem niet . Tja
Hebben ze Hermes House Band al gedraaid?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:19 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat veld van Gala vertoont steeds minder groen.
Het kalf is verdronken in de chaos waar niemand eigenlijk weet wat die moet doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad logisch om een bal 5 meter achter je teamgenoot te spelen die op 3 meter staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |