Och ze spelen echt nog tegen elkaar ookquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
21 januari 2026 gaan we het zien.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische commentator:
Een ploeg uit de Premier League toch anders dan de landskampioen uit Nederland
Ik heb andere poesjes gezienquote:
Ja duh, dat zijn twee verschillende landen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische commentator:
Die had nog niet naar het verschil in budget gekeken?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Belgische commentator:
Dat wordt ook gewoon een kansloze nederlaag voor psv jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat PSV tegen Newcastle zou spelen… 1-7 ofzo?
Waarom kijken we eigenlijk nog?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt ook gewoon een kansloze nederlaag voor psv ja
Om te janken.quote:
Ik weet ook niet wat ik mezelf steeds weer aandoequote:
En dan hebben we het over de ploegen die PSV geloot heeft uit de zwakste groepquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt ook gewoon een kansloze nederlaag voor psv ja
Nu is Newcastle wel gewoon bovenste helft ploegen die je had kunnen loten, maar toch. Dat je van Union verliest in eigen huis mag eigenlijk niet, zeker als je ziet wat die op de mat legden. Waarmee ik niet wil zeggen dat die er niks van kunnen, maar een goed PSV had die pot best kunnen winnen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan hebben we het over de ploegen die PSV geloot heeft uit de zwakste groep
Zijn bankrekening wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Nick Olij nog blij zijn met zijn overstap naar PSV?
0-2 en drie punten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Stel je voor dat PSV tegen Newcastle zou spelen… 1-7 ofzo?
Hij was eerst nog wel Olijk over de transfer, maar inmiddels heeft hij er flink de K van, dus is hij slechts nog Olij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou Nick Olij nog blij zijn met zijn overstap naar PSV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |