Gelukkig heb je er meer verstand van dan Hansi Flick.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Frenkie de Jong in dit lijstje, k e i h a r d gelachen, dankjewel voor het prachtiger maken van mijn avond
Daarom zeg ik toch dat het nog erger isquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat was nog een topploeg dit is een vrij matige subtopper.
2e helft laten zien dat we veerkracht hebben en we mee kunnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:00 schreef Jaeger85 het volgende:
Vrees dat Marseille nu gas terug gaat nemen en het 3 - 0 blijft, waardoor domme Sjon ook mag blijven.
+MBA van Nijenrodequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:05 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dat komt omdat we hier allemaal aan Harvard hebben gestudeerd toch
Er waren mensen die vonden dat Farioli te negatief was in zijn benadering voor dit seizoen, en vonden dat Kroes gelijk had dat hij niet meeging in Farioli’s plan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
User da_sandman ofzoiets vond de teneur ook allemaal maar overdreven. fARiOli veRloOr oOk pUNteN
Zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Juist alles. Alle positieve aspecten van dit team zoals het raamwerk (fitheid, stabiliteit) dat Farioli heeft opgebouwd zijn verdwenen. Heeft Heitinga er toch vakkundig uitgehaald.
Gewoon eens een organisatie neerzetten ipv als een dolle naar voren willen, dat scheelt al de helft.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:09 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
+MBA van Nijenrode
Maar met dit materiaal moet toch meer te halen zijn .
Mits boerderijhoofd en Berghuislul uit de basis
kroes genotquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Er waren mensen die vonden dat Farioli te negatief was in zijn benadering voor dit seizoen, en vonden dat Kroes gelijk had dat hij niet meeging in Farioli’s plan.
We kunnen wel stellen dat Farioli op alle vlakken het beter gezien heeft dan Kroes.
Tweede helft biedt mogelijkheden en vertrouwen om verder op door te bouwen. We kunnen onze huid vanaf nu nog duurder verkopen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
2e helft laten zien dat we veerkracht hebben en we mee kunnen.
Jullie overschatten enorm de kwaliteit van het materiaal. Dat is best grappigquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:09 schreef SwebbeSensje het volgende:
Maar met dit materiaal moet toch meer te halen zijn .
Mijn favoriete opmerkingen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
User da_sandman ofzoiets vond de teneur ook allemaal maar overdreven. fARiOli veRloOr oOk pUNteN
quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt dat? Hebben ze een echte kans gehad?
En zeker Heitinga heeft toch als assistent mooie stappen kunnen maken.
Ben benieuwd of ze het gaan waarmaken.
Maar meegaan in de bijna walgelijke tendens hier
Nee , maar de pleuris in de club gaat wel uitbreken denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Bij 7-0 gaat Heitinga er toch wel uit?
In dat geval is dit de eerste keer ooit dat ik hoop dat Ajax goals tegen krijgt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:12 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Bij 7-0 gaat Heitinga er toch wel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |