Die users komen hier niet meer . Of heel sporadisch.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:PowerLoungen
Zal ik de bekende posts van 31 mei quoten, of is dat pestgedrag?
Maar wat waren we negatief, hier!!!quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die users komen hier niet meer . Of heel sporadisch.
Sneijder ook. Heitinga met zijn mandekking.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:56 schreef William_Papadin het volgende:
Van Basten fileert Heitinga.
Gras is groen.
“Wuh gaan 1 op 1 speluh jonguhs”quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:57 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Sneijder ook. Heitinga met zijn mandekking.
Bij United krijgen trainers tenminste minstens een jaar de kans om het te laten zien, in Nederland worden trainers nog sneller afgeschreven lijkt het wel. Amorim doet het extreem slecht maar die zit er ook gewoon nog steeds.quote:
hebben ze daar niet die andere kale vandaal voor gehaald?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:57 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Sneijder ook. Heitinga met zijn mandekking.
Je hebt helemaal gelijk we liepen in de polonaise bij de aanstelling van Sjon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar wat waren we negatief, hier!!!
ja daaromquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Bij United krijgen trainers tenminste minstens een jaar de kans om het te laten zien, in Nederland worden trainers nog sneller afgeschreven lijkt het wel. Amorim doet het extreem slecht maar die zit er ook gewoon nog steeds.
Ik heb hier een leuke meme op die ik van bepaalde users niet meer mag plaatsen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
“Wuh gaan 1 op 1 speluh jonguhs”
En dan zeggen mensen nog steeds dat Heitinga alles uit deze selectie haalt.
Je moet wat roepen als je heel slecht kritiek op je club trekt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat was nog een topploeg dit is een vrij matige subtopper.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:58 schreef Tjacka het volgende:
Dit is nog erger dan onder Frank de Boer tegen Real.
In zijn verdediging ze voeren het ogenschijnlijke plan ook wel verschrikkelijk slecht uit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Het idiote is dat ik n.a.v. alle reacties in dit topic het idee heb dat zo ongeveer iedereen meer verstand heeft van tactiek dan Sjon.
Heitinga haalt niks uit deze selectie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
“Wuh gaan 1 op 1 speluh jonguhs”
En dan zeggen mensen nog steeds dat Heitinga alles uit deze selectie haalt.
Dat komt omdat we hier allemaal aan Harvard hebben gestudeerd tochquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:01 schreef Saekerhett het volgende:
Het idiote is dat ik n.a.v. alle reacties in dit topic het idee heb dat zo ongeveer iedereen meer verstand heeft van tactiek dan Sjon.
Je moet dus een plan bedenken dat je spelers kúnnen uitvoeren. Maar dat snapt domme Sjon niet. Die denkt dat ie met Busquets, Messi en Frenkie de Jong speelt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
In zijn verdediging ze voeren het ogenschijnlijke plan ook wel verschrikkelijk slecht uit.
Juist alles. Alle positieve aspecten van dit team zoals het raamwerk (fitheid, stabiliteit) dat Farioli heeft opgebouwd zijn verdwenen. Heeft Heitinga er toch vakkundig uitgehaald.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heitinga haalt niks uit deze selectie.
Frenkie de Jong in dit lijstje, k e i h a r d gelachen, dankjewel voor het prachtiger maken van mijn avondquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je moet dus een plan bedenken dat je spelers kúnnen uitvoeren. Maar dat snapt domme Sjon niet. Die denkt dat ie met Busquets, Messi en Frenkie de Jong speelt.
User da_sandman ofzoiets vond de teneur ook allemaal maar overdreven. fARiOli veRloOr oOk pUNteNquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |