waarom zou een talentvolle trainer als Potter met een prima cv bij deze aids instappen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Je kunt het weer proberen bij Potter. Kan die een Steve McClaren route volgen.
OM krijgt nog wel een lang seizoen, dus die doen het nu begrijpelijk rustig aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind ze nu best wel dominant hoor
Precies, dominant voetbal gezien, goed druk gezet. En dan nog zie je mensen klagenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon heel ongelukkig dat je 4-0 achterstaat.
Potter heeft het nu 2 keer verneukt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
waarom zou een talentvolle trainer als Potter met een prima cv bij deze aids instappen?
je moet toch meer denken aan een nederlandse coach, of een buitenlander die het al een paar keer verneukt heeft ergens anders
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gebruik godverredomme je verstand
Potter met zijn gortige salariseisen moet je niet willen hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
waarom zou een talentvolle trainer als Potter met een prima cv bij deze aids instappen?
je moet toch meer denken aan een nederlandse coach, of een buitenlander die het al een paar keer verneukt heeft ergens anders
Het helpt natuurlijk ook wel als je tegen ajax mag in de eerste potjesquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je staat nu 35e in de Champions League met 0-6 doelsaldo maar dat komt eigenlijk omdat Inter Tweede staat en Marseille zesde dus je hebt gewoon pech met de zware loting deze Champions League
truequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Potter heeft het nu 2 keer verneukt.
Bert van Marwijk is vast nog beschikbaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
van bommelquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bert van Marwijk is vast nog beschikbaar
Dat maakt niet uit, het gaat om wat er nu beschikbaar is om Heitinga te vervangen, acht ik Potter 100x beter toe in staat om zn 2 hersenhelften te gebruikenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Potter heeft het nu 2 keer verneukt.
Rijkaardquote:
Ik ga zo zitten voor het interview.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Enige voordeel is dat we nu toch wel echt van Heitinga af zijn. Ik kijk reikhalzend uit naar het pushbericht morgenvroeg...
ik denk dat hij sparta ook nog wel mag doenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Enige voordeel is dat we nu toch wel echt van Heitinga af zijn. Ik kijk reikhalzend uit naar het pushbericht morgenvroeg...
Hadden gewoon voor Dave Vos moeten kiezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
Zo word jij met een kater wakker heequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Volgens mij kan Harry Potter hier niet eens iets van maken!
Ik durf niet te hopen. Zie hem zo nog meer tijd krijgen van Kroes.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
XDquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Volgens mij kan Harry Potter hier niet eens iets van maken!
Dat dacht ik eerst ook, maar 3-0 binnen 25 minuten en een eerste helft waarbij er weer helemaal geen kut van klopt en je twee meest ervaren mannen kinderlijk in de fout gaan... nee hij is de kleedkamer nu ook wel kwijt lijkt me.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef ayasesan het volgende:
[..]
ik denk dat hij sparta ook nog wel mag doen
Je staat de wedstrijd te kijken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ga zo zitten voor het interview.
Moaah de enige die een kans verdiende was reiziger in mijn optiek.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hadden gewoon voor Dave Vos moeten kiezen natuurlijk.
wat is daar mis meequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Gaat ie nu Moro inbrengen… waarom?
Dat is wel de kaart die Heitinga zometeen gaat trekken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor wie nu gaat roepen dat er ol basis van de tweede helft aanknopingspunten te vinden zijn: het is gewoon Marseille dat het wel gelooft
Wil die jongen ook belonen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Reiziger is dezelfde middelmaat als Heitinga.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moaah de enige die een kans verdiende was reiziger in mijn optiek.
nee hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als ik Moro was had Sjon een dikke kunnen krijgen.
Breekijzer, sinds de 55e minuut zijn er kansen om het tij te keren, betwist niet het tactische gogme van de Heitquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ok klaas.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:45 schreef ayasesan het volgende:
[..]
nee hoor
als jij moro was zei je ook gewoon: is goed baas
net als in je echte leventje
Mokio en Gloukh enige lichtpuntjes deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Mokio maakt natuurlijk foutjes, maar hij bewust nu in een helft al weer waarom het helemaal bezopen was dat hij zo weinig kansen op de 6-positie kreeg de laatste weken ten gunste van Klaassen en Regeer
Demagoog Sjonquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens gaat Heitinga het natuurlijk op de blesures gooien (dat is geen excuus maar), op het feit dat er geen uitpubliek is, dat hun eerste kans er invalt en dat het "gewoon een goeie ploeg is natuurlijk".
Natuurlijk is het kut dat je twee spitsen geblesseerd zijn, maar zoals ze de eerste helft verdedigend en op het middenveld stonden kun je echt niet op het gebrek aan een spits afschuivenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens gaat Heitinga het natuurlijk op de blesures gooien (dat is geen excuus maar), op het feit dat er geen uitpubliek is, dat hun eerste kans er invalt en dat het "gewoon een goeie ploeg is natuurlijk".
Ten Hag gaat hier zijn vingers niet aan branden. Daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik dat Kroes gewoon voor Ten Hag zal gaan nu... al zou ik een lijstje van Beuker denk ik altijd prefereren, die had het met Farioli ook prima gezien
"toevallig" blessa, zoals onder kuttrainers altijd "toevallig" het halve team geblesseerd is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:48 schreef cosmosis het volgende:
Serieus waar is die James McConnell, waarom speelt die nooit?
Die gaat in het buitenland vooralsnog ook niet aan de bak komen, in Nederland kun je echt niet heel erg falen als je de poppetjes op de juiste plek zet en ze weet te raken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ten Hag gaat hier zijn vingers niet aan branden. Daar geloof ik niet in.
Onderdeel van het procesquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef William_Papadin het volgende:
Ik heb een uitstekende tweede helft gezien waar we op door kunnen bouwen. Niks aan het handje, gewoon kampioen. In Sjon we trustgroot trainer
Geblesseerd volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:48 schreef cosmosis het volgende:
Serieus waar is die James McConnell, waarom speelt die nooit?
Ach die komt toch niet en teert ook op een seizoen Brighton.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Bedankt vrienden.
Die andere Potter ken ik de naam niet van.
deluluquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in het buitenland vooralsnog ook niet aan de bak komen, in Nederland kun je echt niet heel erg falen als je de poppetjes op de juiste plek zet en ze weet te raken.
Deze selectie is echt zo slecht niet, in mijn ogen beter dan die van vorig seizoen en de jeugd die eraan komt is ook veelbelovend.
Sjaquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scheids fluit in de tweede helft alles in t voordeel van ajax
Phil?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sja
A: Taylor (Eng)
Familie van
dat is het ook niet, wel in de breedte kom je wat tekort en wat uit balans. Maar een andere trainer dan heitinga gaat er sowieso meer uit halen door als eerste de juiste mensen op de juiste plaats te zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in het buitenland vooralsnog ook niet aan de bak komen, in Nederland kun je echt niet heel erg falen als je de poppetjes op de juiste plek zet en ze weet te raken.
Deze selectie is echt zo slecht niet, in mijn ogen beter dan die van vorig seizoen en de jeugd die eraan komt is ook veelbelovend.
Nee hoor. Gloukh, Moro, Itakura zijn gewoon prima aankopen. Jaros is een hele degelijke keeper. Alleen als je er als trainer maar niet in slaagt om ze op de juiste plek te laten renderen en ze na een slechte pot al meteen op de bank pleurt lijkt het allemaal dramatischquote:
Dat is er ook zo eentje. Je bent zelf trainer, en op jouw voorspraak komt er iemand, maar dan nog vond je Klaassen en Regeer een betere optie op zijn positie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geblesseerd volgens mij.
Al zie ik het best gebeuren dat die in de winter terug mag naar Liverpool. Zeker omdat hij op voorspraak van Heitinga is gekomen.
Een kontkusser mag er van mij zo wel uit gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:56 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb wel medelijden met Davy, tis een harde werker met een goede kop, hij verdient het niet om zn carriere zo te eindigen
na dat tikje op zijn hoofd in de kuip is het bergafwaarts gegaan met klassenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:56 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb wel medelijden met Davy, tis een harde werker met een goede kop, hij verdient het niet om zn carriere zo te eindigen
Kroes is ook een demagoog eerste klas.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:56 schreef Tjacka het volgende:
Hoge druk zetten moest toch van KroesGOD
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Deze selectie is echt zo slecht niet
Je vergeet één ding: vorig jaar viel ongelooflijk veel net goed en had je ook echt ontzettend bizar veel mazzel, penalties en niet arbitrale dwalingen. Dat gaat nog een jaar gebeuren en heeft een hoop verbloemd.quote:, in mijn ogen beter dan die van vorig seizoen en de jeugd die eraan komt is ook veelbelovend.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:55 schreef Caland het volgende:
Kop op jongens
Paixao heeft wel eens met grotere cijfers van Ajax gewonnen
Gohquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kroes is ook een demagoog eerste klas.
berghuis is top als er wat andere baasjes in de selectie zitten (kuyt, tadic)quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Klaassen en Berghuis zouden Heitinga moeten corrigeren, maar die zijn niet in de positie omdat ze zelf renderen bij zijn keuzes.
En beide zwak spelen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Klaassen en Berghuis zouden Heitinga moeten corrigeren, maar die zijn niet in de positie omdat ze zelf renderen bij zijn keuzes.
Ook dat jaquote:
Het blijft een matige buitenspeler. Jullie zijn gewoon vrij snel tevreden ben ik bang.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:55 schreef Caland het volgende:
Kop op jongens
Paixao heeft wel eens met grotere cijfers van Ajax gewonnen
Niet alleen mazzel. Die Farioli is gewoon een hele goede trainer die heel erg vanuit de organisatie speelt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet één ding: vorig jaar viel ongelooflijk veel net goed en had je ook echt ontzettend bizar veel mazzel, penalties en niet arbitrale dwalingen. Dat gaat nog een jaar gebeuren en heeft een hoop verbloemd.
Bovendien had Feyenoord een debiel als trainer en nu één die eigenlijk vooral veel logische dingen doet, blijkt ook wel uit zijn 2,4+ punten per wedstrijd in zijn eerste twintig wedstrijden Eredivisie bij Feyenoord.
noem eens betere buitenspelers in de eredivisie danquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het blijft een matige buitenspeler. Jullie zijn gewoon vrij snel tevreden ben ik bang.
Mijn punt lieve elan is dat carillo inderdaad vanuit een organisatie speelt, maar dat ajax vorig jaar ook 9 punten hoger eindigde dan pastte bij de kwaliteiten en het spel door arbitrale dwalingen en gewoonweg geluk. Dat overkomt je ook met de wonderitaliaan niet nog een jaar, daarom heeft hij heel slim het hazenpad genomenquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet alleen mazzel. Die Farioli is gewoon een hele goede trainer die heel erg vanuit de organisatie speelt.
Wat John laat zien is net zulke oogaids alleen dan nog schattig naïef ook.
Hij speelt toch niet eens in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:02 schreef ayasesan het volgende:
[..]
noem eens betere buitenspelers in de eredivisie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |