Natuurlijk is het kut dat je twee spitsen geblesseerd zijn, maar zoals ze de eerste helft verdedigend en op het middenveld stonden kun je echt niet op het gebrek aan een spits afschuivenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens gaat Heitinga het natuurlijk op de blesures gooien (dat is geen excuus maar), op het feit dat er geen uitpubliek is, dat hun eerste kans er invalt en dat het "gewoon een goeie ploeg is natuurlijk".
Ten Hag gaat hier zijn vingers niet aan branden. Daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Overigens denk ik dat Kroes gewoon voor Ten Hag zal gaan nu... al zou ik een lijstje van Beuker denk ik altijd prefereren, die had het met Farioli ook prima gezien
"toevallig" blessa, zoals onder kuttrainers altijd "toevallig" het halve team geblesseerd is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:48 schreef cosmosis het volgende:
Serieus waar is die James McConnell, waarom speelt die nooit?
Die gaat in het buitenland vooralsnog ook niet aan de bak komen, in Nederland kun je echt niet heel erg falen als je de poppetjes op de juiste plek zet en ze weet te raken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:48 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ten Hag gaat hier zijn vingers niet aan branden. Daar geloof ik niet in.
Onderdeel van het procesquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef William_Papadin het volgende:
Ik heb een uitstekende tweede helft gezien waar we op door kunnen bouwen. Niks aan het handje, gewoon kampioen. In Sjon we trustgroot trainer
Geblesseerd volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:48 schreef cosmosis het volgende:
Serieus waar is die James McConnell, waarom speelt die nooit?
Ach die komt toch niet en teert ook op een seizoen Brighton.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Bedankt vrienden.
Die andere Potter ken ik de naam niet van.
deluluquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in het buitenland vooralsnog ook niet aan de bak komen, in Nederland kun je echt niet heel erg falen als je de poppetjes op de juiste plek zet en ze weet te raken.
Deze selectie is echt zo slecht niet, in mijn ogen beter dan die van vorig seizoen en de jeugd die eraan komt is ook veelbelovend.
Sjaquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Scheids fluit in de tweede helft alles in t voordeel van ajax
Phil?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sja
A: Taylor (Eng)
Familie van
dat is het ook niet, wel in de breedte kom je wat tekort en wat uit balans. Maar een andere trainer dan heitinga gaat er sowieso meer uit halen door als eerste de juiste mensen op de juiste plaats te zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat in het buitenland vooralsnog ook niet aan de bak komen, in Nederland kun je echt niet heel erg falen als je de poppetjes op de juiste plek zet en ze weet te raken.
Deze selectie is echt zo slecht niet, in mijn ogen beter dan die van vorig seizoen en de jeugd die eraan komt is ook veelbelovend.
Nee hoor. Gloukh, Moro, Itakura zijn gewoon prima aankopen. Jaros is een hele degelijke keeper. Alleen als je er als trainer maar niet in slaagt om ze op de juiste plek te laten renderen en ze na een slechte pot al meteen op de bank pleurt lijkt het allemaal dramatischquote:
Dat is er ook zo eentje. Je bent zelf trainer, en op jouw voorspraak komt er iemand, maar dan nog vond je Klaassen en Regeer een betere optie op zijn positie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geblesseerd volgens mij.
Al zie ik het best gebeuren dat die in de winter terug mag naar Liverpool. Zeker omdat hij op voorspraak van Heitinga is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |