Waarschijnlijk Heitinga eruit morgen, interim tegen Sparta en dan nieuwe trainer aanstellen in de interlandperiode.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Heitinga weg gaat/moet, maar ik ben heel bang dat daarna Keizer het mag overnemen.
Morgen statement, stukje vertrouwen in Sjonquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Heitinga eruit morgen, interim tegen Sparta en dan nieuwe trainer aanstellen in de interlandperiode.
Wel meteen een pittig schema dan dus lekker begin voor de nieuwe trainer.
Jep. Heitinga is echt by far de domste en slechtste coach die Ajax ooit heeft gehad.quote:
Blijft gewoon nog een maand zitten omdat Kroesaids ook een uitweg moet zoeken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Morgen statement, stukje vertrouwen in Sjon
Nee dit is wel klaar hoor. De spelers hebben geen eens vertrouwen meer in Heitinga.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Morgen statement, stukje vertrouwen in Sjon
Nu weten we het wel.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:39 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]https://i.ibb.co/ZzC1Xz8G/IMG-20250921-WA0000.jpg
En zelfs voor de tweede keer. Dit konden ze precies wel weten. Ben normaal echt niet van het "dan moeten de bestuurders ook hun verantwoordelijkheid nemen". Maar in dit geval moet er minimaal een grondige evaluatie plaatsvinden hoe dit heeft kunnen plaatsvinden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jep. Heitinga is echt by far de domste en slechtste coach die Ajax ooit heeft gehad.
Aangesteld door een TD die blijkbaar niveau Mislintat nauwelijks ontloopt. Tijd dat ze beiden gaan wieberen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jep. Heitinga is echt by far de domste en slechtste coach die Ajax ooit heeft gehad.
Steijn was ook een slechte match hoor. Al is hij wel een betere trainer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef SamCooke het volgende:
Die Sjonnie is ook zo'achterlijke idioot. Lekker uit tegen Marseille vanaf minuut 1 allemaal naar voren rennen en achterin continu 1-op-1 komen te staan.
Ik ben fan van beiddequote:Op dinsdag 30 september 2025 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Steijn was ook een slechte match hoor. Al is hij wel een betere trainer.
4 uit 5 voorspellingen juist (ajax - PSV gelijkspel had ik niet verwacht). Nog 6 voorspellingen te gaan (Heerenveen had ik in het oorspronkelijke lijstje niet meegenomen dus achteraf veranderen is natuurlijk valsspelen).quote:Op maandag 29 september 2025 07:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
In de veronderstelling dat de mod die vorige keer totaal onnodig mijn voorspellingen verwijderde nu wel kan omgaan met een tot dusver nagenoeg 100% kloppende voorspelling:
Marseille uit - 0 punten
Sparta uit - 1 punt
AZ thuis - 0 punten
Chelsea uit - 0 punten
Twente uit - 0 punten
Galatasaray thuis - 0 punten
Utrecht uit - 0 punten
Volgens mij mis ik daartussen ergens Heerenveen, dat worden 3 punten.
Fijn voor jullie dat Heitinga daarna wel weg zal zijn
Mochten mensen een nadere onderbouwing willen, kan ik die natuurlijk per wedstrijd geven!
Ik vind dat Kroes het qua aankoopbeleid best redelijk heeft gedaan. Wel groot gemis door geen echte 6 erbij te halen en een extra linksback.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:40 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Aangesteld door een TD die blijkbaar niveau Mislintat nauwelijks ontloopt. Tijd dat ze beiden gaan wieberen.
Ze hadden de spelers ook een dienst moeten bewijzen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Franse overheid heeft de uitfans wel een dienst bewezen.
De wedstrijd is nog niet voorbijquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
4 uit 5 voorspellingen juist (ajax - PSV gelijkspel had ik niet verwacht). Nog 6 voorspellingen te gaan (Heerenveen had ik in het oorspronkelijke lijstje niet meegenomen dus achteraf veranderen is natuurlijk valsspelen).
Denk dat het voor Domme Sjon mogelijk wat eerder afgelopen zal zijn. Maar met de trainer eruit gooien ben je er nog niet. De selectie van ajax is gewoon erg kwaliteitsarm.
Waarom eigenlijk? De selectie van Ajax is toch ook gewoon heel matig, dan kun je niet verwachten dat Ajax mooi voetbal speelt en iedereen wegspeelt in de Eredivisie. Nog steeds ongeslagen in de eredivisie, ik zie een andere trainer het niet beter doen dan Heitinga met deze selectie. Het is ook logisch dat ze worden weggespeeld in de Champions League, deze spelers zijn niet eens goed genoeg om mee te doen in de Europa League.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Heitinga weg gaat/moet, maar ik ben heel bang dat daarna Keizer het mag overnemen.
En vooral na de 3-0 achterstand er niets op veranderenquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef SamCooke het volgende:
Die Sjonnie is ook zo'achterlijke idioot. Lekker uit tegen Marseille vanaf minuut 1 allemaal naar voren rennen en achterin continu 1-op-1 komen te staan.
Hé Nostradamus. Wat knap van je dat je 5 wedstrijden de verwachte uitslag volgens de bookies voorspelt en slechts 1x fout zat. Ik hoop voor je dat je een totoformulier hebt ingevuld, dan kan je nu je baan wel opzeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
4 uit 5 voorspellingen juist (ajax - PSV gelijkspel had ik niet verwacht).
Denk dat het voor Domme Sjon mogelijk wat eerder afgelopen zal zijn. Maar met de trainer eruit gooien ben je er nog niet. De selectie van ajax is gewoon erg kwaliteitsarm.
Eens, de man haalt echt het maximale uit zijn materieel.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? De selectie van Ajax is toch ook gewoon heel matig, dan kun je niet verwachten dat Ajax mooi voetbal speelt en iedereen wegspeelt in de Eredivisie. Nog steeds ongeslagen in de eredivisie, ik zie een andere trainer het niet beter doen dan Heitinga met deze selectie. Het is ook logisch dat ze worden weggespeeld in de Champions League, deze spelers zijn niet eens goed genoeg om mee te doen in de Europa League.
De haat op Heitinga is overdreven, en is vooral gericht omdat hij niet zo sterk overkomt en een irritante uistraling heeft, maar qua resultaat doe hij het gewoon gemiddeld.
Ajax doet het niet voor gemiddeld, het is geen FC Groningen tochquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? De selectie van Ajax is toch ook gewoon heel matig, dan kun je niet verwachten dat Ajax mooi voetbal speelt en iedereen wegspeelt in de Eredivisie. Nog steeds ongeslagen in de eredivisie, ik zie een andere trainer het niet beter doen dan Heitinga met deze selectie. Het is ook logisch dat ze worden weggespeeld in de Champions League, deze spelers zijn niet eens goed genoeg om mee te doen in de Europa League.
De haat op Heitinga is overdreven, en is vooral gericht omdat hij niet zo sterk overkomt en een irritante uistraling heeft, maar qua resultaat doe hij het gewoon gemiddeld.
Je mag haar hebbenquote:
Toto met Yankee inderdaad!quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hé Nostradamus. Wat knap van je dat je 5 wedstrijden de verwachte uitslag volgens de bookies voorspelt en slechts 1x fout zat. Ik hoop voor je dat je een totoformulier hebt ingevuld, dan kan je nu je baan wel opzeggen.
Heitinga is tactisch gewoon heel naïef en zwak. Je zou het ook dom kunnen noemen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Hé Nostradamus. Wat knap van je dat je 5 wedstrijden de verwachte uitslag volgens de bookies voorspelt en slechts 1x fout zat. Ik hoop voor je dat je een totoformulier hebt ingevuld, dan kan je nu je baan wel opzeggen.
Ajax heeft zeker geen wereldselectie maar het ontbreekt gewoon aan elke vorm van tactiek of vertrouwen. Dat staat los van de kwaliteit van spelers en is de trainer verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ajax gaat heus wel gewoon mee doen voor het kampioenschap, daar zijn ze nog steeds goed genoeg voor, het doet mij een beetje denken aan het De boer tijdsperk. Toen had Ajax ook een matige selectie maar werden ze wel elk jaar kampioen, zie ik nu ook wel gebeuren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ajax doet het niet voor gemiddeld, het is geen FC Groningen toch
100% dat een Farioli veel meer uit dit team had gehaald. Sterker nog, elke normale trainer die uit bij OM gaat spelen denkt wel drie keer na voordat hij hoog druk gaat zetten met dit materiaalquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is net jiskefetquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een Klaassen en een Berghuis waarvan je mag verwachten dat ze de kar trekken grossieren in het falen. Je hebt een selectie vol lamme en blinde spelers. Maar als je dan ook nog eens een trainer hebt die zich totaal niet in de tegenstanders verdiept dan ga je overal nat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
4 uit 5 voorspellingen juist (ajax - PSV gelijkspel had ik niet verwacht). Nog 6 voorspellingen te gaan (Heerenveen had ik in het oorspronkelijke lijstje niet meegenomen dus achteraf veranderen is natuurlijk valsspelen).
Delusionquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ajax gaat heus wel gewoon mee doen voor het kampioenschap, daar zijn ze nog steeds goed genoeg voor, het doet mij een beetje denken aan het De boer tijdsperk. Toen had Ajax ook een matige selectie maar werden ze wel elk jaar kampioen, zie ik nu ook wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |