Doe eens aardig tegen dombo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Opvallend vaak kakkerlakken die de OP hebben van het Ajax topic
Wmb niet een enorm verlies.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
Man van glas Regeer is weer kapot.
Ik was ook een beetje ongelukkig met de laatste post.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Opvallend vaak kakkerlakken die de OP hebben van het Ajax topic
Dat kon in het Overmars-tijdperk niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:24 schreef Nober het volgende:
Nu ook al vrouwen werkzaam bij Ajax in de verzorging, uit dat licht.
Jij laat mij in de steek als vriendquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kon in het Overmars-tijdperk niet.
Maar die staat toch niet op het veld?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nou, hopen op 0-7 dan moet Sjon wel weg
Krijg nog gelijk ook straksquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee
[ link | afbeelding ]
Alleen hierdoor hoop je al op 7-0 verlies
Dat zou het enige lichtpuntje zijn, als we nu eindelijk van die debiel af zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nou, hopen op 0-7 dan moet Sjon wel weg
Als die dwerg zijn snikkel in zijn broek had gehouden was die allemaal niet gebeurt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat kon in het Overmars-tijdperk niet.
Mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij laat mij in de steek als vriend
Wij als supporters kennen niet elke trainer maar ik hoop dat ze weer gewoon met een verrassing komen als Farioli. Ajax is nog steeds een aantrekkelijke club om te werken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef peaceman het volgende:
Oké velen hier willen al heel lang dat Heitinga ontslagen wordt en ik zeg ook niet dat het niet moet, maar wie moet het dan gaan doen? Veel geld is er bovendien niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef MaxC het volgende:
Je zou toch bijna denken dat ze het expres doen om Heitinga weg te krijgen
Oh sorry ik wist niet dat filmpjes spontaan ontstaan in de kraamkamer van het internet en geen grafische vormgeving vereisenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dit is een screenshot van een filmpje slome
Misschien moeten wij dat maar gaan doenquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Het kijkt wel of ze met 2 man meer spelen
Ik hoop ook dat Heitinga weg gaat/moet, maar ik ben heel bang dat daarna Keizer het mag overnemen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef peaceman het volgende:
Oké velen hier willen al heel lang dat Heitinga ontslagen wordt en ik zeg ook niet dat het niet moet, maar wie moet het dan gaan doen? Veel geld is er bovendien niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |