Kunnen de PVV'ers weer 2 jaar lang als naïeve debieltjes elke tweet van Geertje linea recta voor waarheid aannemen dat hij tegengewerkt wordt. Geen voorbeelden nodigquote:
💯quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
Het is eigenlijk ook wel hilarisch. In een paar decennia tijd is de Nederlandse bevolking van pakweg 100% autochtoon naar amper 75% autochtoon gegaan. Zijn verscheidene wijken in grote steden onherkenbaar geworden en lijkt het soms alsof je in Marrakech of Ankara rondloopt. Er zijn inmiddels honderden moskeeën in Nederland en meer dan de helft van alle nieuwe basisscholen is Islamitisch.
De mensen met een migratieachtergrond in Nederland zijn helaas op vele negatieve manieren (sterk) oververtegenwoordigd van tot criminaliteit, werkeloosheid tot leerachterstanden en ook verloopt de intergratie en assimilatie in veel te veel gevallen dramatisch (men wil simpelweg niet integreerden en assimileren maar de eigen cultuur stukje bij beetje dominant maken). En als klap op de vuurpijl is het dreigingsniveau voor aanslagen is het op een na hoogste, mede door het constante gevaar vanuit de Islamitische hoek.
En dan komen een paar 'experts' zeggen dat er niets aan de hand is en dit niet met feiten te maken heeft. Het ergste is nog dat ze dit zelf echt geloven. Deze conclusies zeggen dan ook vooral veel over deze mensen en de bubbels waarin zij zitten, niet over de rest van Nederland.
Ga jij als eerste dit topic voorbeelden van tegenwerking geven?quote:
Het begint toch ook wel te kloppen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit soort bangmakerij horen we echt al minstens 20-30 jaar.
Proberen om alle PVV stemmers als ''naïeve debieltjes'' weg te zetten is nogal ''naïef debiel'' .quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij als eerste dit topic voorbeelden van tegenwerking geven?![]()
![]()
![]()
Nah, denk het niet he?
Ah, jij hebt dus ook geen antwoorden?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Proberen om alle PVV stemmers als ''naïeve debieltjes'' weg te zetten is nogal ''naïef debiel'' .
Maar goed.
Nee ik zie alleen dat je alle PVV stemmers weg probeert te zetten als naieve debieltjes, hetgeen ik nogal dom vind.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jij hebt dus ook geen antwoorden?
Nou, ze zullen wel echt enorm tegengewerkt zijn met al die voorbeelden!
Uhm nou ja he,quote:
Omdat vvd ook links is!?!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nou ja he,
al 364 topics de afgelopen 2 jaar aan PVV-coalitie waarin 365 keer gevraagd is wat precies redenen waren waarom de PVV tegengewerkt is.
Maar ik zou inderdaad vooral net doen alsof dit iets totaal nieuws is.
Volgens mij was het Gia of Ootje die claimde dat 1 van de redenen was dat NSC opeens naar links ging. Wat ze daarmee bedoelde geen idee. Maargoed, het is al iets beter dan extreem slinkse rechtersquote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:05 schreef HowardRoark het volgende:
Het is eigenlijk ook wel hilarisch. In een paar decennia tijd is de Nederlandse bevolking van pakweg 100% autochtoon naar amper 75% autochtoon gegaan. Zijn verscheidene wijken in grote steden onherkenbaar geworden en lijkt het soms alsof je in Marrakech of Ankara rondloopt. Er zijn inmiddels honderden moskeeën in Nederland en meer dan de helft van alle nieuwe basisscholen is Islamitisch.
De mensen met een migratieachtergrond in Nederland zijn helaas op vele negatieve manieren (sterk) oververtegenwoordigd van tot criminaliteit, werkeloosheid tot leerachterstanden en ook verloopt de intergratie en assimilatie in veel te veel gevallen dramatisch (men wil simpelweg niet integreerden en assimileren maar de eigen cultuur stukje bij beetje dominant maken). En als klap op de vuurpijl is het dreigingsniveau voor aanslagen is het op een na hoogste, mede door het constante gevaar vanuit de Islamitische hoek.
En dan komen een paar 'experts' zeggen dat er niets aan de hand is en dit niet met feiten te maken heeft. Het ergste is nog dat ze dit zelf echt geloven. Deze conclusies zeggen dan ook vooral veel over deze mensen en de bubbels waarin zij zitten, niet over de rest van Nederland.
Ik heb met mensen gesproken die mij aangaven dat VVD links isquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij was het Gia of Ootje die claimde dat 1 van de redenen was dat NSC opeens naar links ging. Wat ze daarmee bedoelde geen idee. Maargoed, het is al iets beter dan extreem slinkse rechters
2,5 miljoen naïeve debielen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee ik zie alleen dat je alle PVV stemmers weg probeert te zetten als naieve debieltjes, hetgeen ik nogal dom vind.
Oh dat is een vrij mainstream take tegenwoordigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik heb met mensen gesproken die mij aangaven dat VVD links isStond met mijn bek vol tanden.
Ja, dat zeg ik dus niet he Henk.quote:
Nou ja sorry hoor. Zit hier PSV te volgen, kijk tegelijkertijd ook een youtube filmpje waarom 1984 een classic movie jaar is, ben Call of Duty aan het updaten en aan even tussendoor aan het fokken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nou ja he,
al 364 topics de afgelopen 2 jaar aan PVV-coalitie waarin 365 keer gevraagd is wat precies redenen waren waarom de PVV tegengewerkt is.
Maar ik zou inderdaad vooral net doen alsof dit iets totaal nieuws is.
Wat heeft dit met tegenwerken te maken?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar goed, betreffende jouw waarom vraag; omdat de PVV volhardend is in de politiek ongewenste boodschap waar veel mensen naar snakken?
Niet dat de NSC nu ineens gedecimeerd is tot nul punt nul, en 90% weer CDA gaat stemmen? Zal toch ergens aan liggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij was het Gia of Ootje die claimde dat 1 van de redenen was dat NSC opeens naar links ging. Wat ze daarmee bedoelde geen idee. Maargoed, het is al iets beter dan extreem slinkse rechters
Ja, wees blij dat we in een land wonen waar er water bij de politieke wijn gedaan kan worden.. Compromissen sluiten en accepteren dat je je wensen niet voor de volle 100 procent kan uit laten komen staat ook niet gelijk aan tegenwerkenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niet dat de NSC nu ineens gedecimeerd is tot nul punt nul, en 90% weer CDA gaat stemmen? Zal toch ergens aan liggen.
En je gaat me niet vertellen dat CDA'ers (dus ex-NSC'-ers) nou zo'n fan zijn van de PVV standpunten aangaande bv asielzoekers.
NSC is/was grotendeels CDA.
NSC ging niet ineens 'linkser', ze waren al linkser dan de rest van het kabinet. NSC is zeker de reden dat qua rechts beleid op asiel water bij de wijn gedaan moest worden, om een soort van kabinet te kunnen vormen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dit met tegenwerken te maken?
Er zijn al genoeg problemen met eigen volk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:35 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
Ja want blanke Nederlandse mannen doen niet aan straatroven en verkrachtingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |