Iemand had mij ooit een paar gegeven #nojoke!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand had mij ooit een paar gegeven #nojoke!
Wat een ondingen, die zijn bijna direct in de prullenbak gegaan
Hoezo bijna? Toch een recept gevonden om iets van te maken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand had mij ooit een paar gegeven #nojoke!
Wat een ondingen, die zijn bijna direct in de prullenbak gegaan
Ik moest ze eerst aandoen om te proberen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo bijna? Toch een recept gevonden om iets van te maken?
Lekker man!quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:56 schreef StevenHyde het volgende:
Even @:kissingbird taggen om te laten zien dat er waterfietsen worden gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Feestdag voor WaterfietsSteven![]()
![]()
owww ik zie het alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op wie je wel reageert
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, geen zin meer om naar ruzie te kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je het opgegeven?'
de bondgenoten?
nee tis echt een dieptepunt ditquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer om naar ruzie te kijken.
euhhhhhquote:
Te toxic.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee tis echt een dieptepunt dit
ow dat is opeens snel! En dan 1 week?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhhhh
manlief gaat waarschijnlijk volgende week al
ja van woensdag tot woensdagquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dat is opeens snel! En dan 1 week?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhhhh
manlief gaat waarschijnlijk volgende week al
joaaaquote:
ja maar als hij woensdag terug isquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmmm in de herfstvakantie nog weg.
maar opeens snel!![]()
Birdieeeeequote:Op dinsdag 30 september 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmmm in de herfstvakantie nog weg.
maar opeens snel!![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
joaaa
en ik mag nie eens mee
[..]
ja maar als hij woensdag terug is
kunnen we donderdag nog
heee ben je ziekjes?quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opa Grrrrrrrr gaat maar al vast in bed kruipen.Benieuwd of ik het nog 10 uur zie worden vanavond
dat is ook mijn voorwaardequote:Op dinsdag 30 september 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hij zorgt maar dat hij terug is
HIJ MOET
Beterschapquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Opa Grrrrrrrr gaat maar al vast in bed kruipen.Benieuwd of ik het nog 10 uur zie worden vanavond
Trrrrrrrrustenquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |