Ik vecht helemaal nietsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Maar lovely mag wel komen hoor, alleen ben ik dan bang dat de heren gaan vechten om lovely
Dan ga ik mij wel extra lelijk opmaken en trek ik een overal aan ofzquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
Maar lovely mag wel komen hoor, alleen ben ik dan bang dat de heren gaan vechten om lovely
quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan ga ik mij wel extra lelijk opmaken en trek ik een overal aan ofz
Zelfs dan zie je er lovely uitquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan ga ik mij wel extra lelijk opmaken en trek ik een overal aan ofz
* Dotteke gooit een kwijldoekje naar Jussiequote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:24 schreef mario390 het volgende:
dag 11 wiesn op münchentv van 16 dagen
Jij ook hoor Dotquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke gooit een kwijldoekje naar Jussie
quote:
Nee, maar jij bent zo vaak pissigquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:42 schreef DJMO het volgende:
Was het volgende iemand opgevallen dat ik pissig ben?
Magische Tour afgeblazen: teleurstelling én strijdlust https://www.deorkaan.nl/m(...)lling-en-strijdlust/quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent zo vaak pissig
Bist du bose?quote:
Ik wel. Vorig jaar was het evenement geen enkel probleem, maar dit jaar wel. En waarom? Omdat warner bros machtsgeil is. Magie en toveren bestaan al zolang als de mensheid, maar nu eist die toko het alleenrecht daarop op. Want Harry Potter. Walgelijk gewoon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik had het gelezen.
Ik zelf kan daar niet boos om worden eerlijk gezegd
Als je je op verheugd hebt en kaartjes heb gekocht en zo kan ik wel begrijpen dat je zwaar van baalt hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Ik had het gelezen.
Ik zelf kan daar niet boos om worden eerlijk gezegd
Van een goede bose luidspreker of koptelefoon word ik juist blij vanquote:
Hey Greysquote:
er is maar 1 winnaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn ALLEMAAL winnaars. Behalve #7 uiteraard.
Er kan er maar een de beste zijnquote:
Zelfs als je steeds om minipuntjes bedelt?quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:03 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn ALLEMAAL winnaars. Behalve #7 uiteraard.
Over 2 maanden kom ik weer terug met die kloonquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelfs als je steeds om minipuntjes bedelt?
1 de beste, prima betaalbare huismerkquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er kan er maar een de beste zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |