TV ligt hier alweer buiten....het is een duur seizoen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:35 schreef Mani89 het volgende:
Zo tijd om in the schakelen .. oh, oh ja.
Koers is sowieso iets in prestige gezakt sinds ze iets qua datum gewijzigd zin zaten voorheen half juni (net voor NK) nu zaten ze begin juniquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als sprintkoers toch geen verbetering?
Als je hier nog naar kijkt doe je het ook wel gewoon zelf inmiddels. Wat dat betreft wil ik iedereen uitdagen om het zaterdag of zondag gewoon lekker te laten voor wat het is en iets anders te gaan doen. Geen topic, niks.quote:
Nou ja kijken, meer bewegend behang op de achtergrond en ondertussen andere dingen doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je hier nog naar kijkt doe je het ook wel gewoon zelf inmiddels. Wat dat betreft wil ik iedereen uitdagen om het zaterdag of zondag gewoon lekker te laten voor wat het is en iets anders te gaan doen. Geen topic, niks.
Het WK voor vallende sprinters.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:29 schreef Pistolero het volgende:
Kijken we al uit naar The Great Sprint Classic?
Nou ja, zondag is Parijs - Tours en dat is toch wel een mooie wedstrijd?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je hier nog naar kijkt doe je het ook wel gewoon zelf inmiddels. Wat dat betreft wil ik iedereen uitdagen om het zaterdag of zondag gewoon lekker te laten voor wat het is en iets anders te gaan doen. Geen topic, niks.
Klopt, doelde op Lombardije doodzwijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nou ja, zondag is Parijs - Tours en dat is toch wel een mooie wedstrijd?
Oh ja, ik kijk daar ook niet naar uit. Mocht ik toevallig de afwas doen kan ik de tv aanzetten voor op de achtergrond, maar voor de rest geloof ik het wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klopt, doelde op Lombardije doodzwijgen.
Called it.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 07:27 schreef franklop het volgende:
Jeetje Malucelli wint alweer in China
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |