Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
De klacht is vast dat er niets afwijkends is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
Maar aan de andere kant... het is Nattekat dus er moet wel een klacht uit komen
Pest die positivo niet zoquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
Maar aan de andere kant... het is Nattekat dus er moet wel een klacht uit komen
ja dan is het ook wel een soort van terechte klacht eigenlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De klacht is vast dat er niets afwijkends is.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Hij wil zelf dat er iets uitkomt want het is ook kut als het blijkbaar niks is maar je wel klachten hebt.
en nu? een algeheel onderzoek incl ontlasting enzo?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Helemaal niets, zelfs vitamine d is goed nu terwijl dat de vorige keren laag was.
Jeej
Dat dachten we al.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Helemaal niets, zelfs vitamine d is goed nu terwijl dat de vorige keren laag was.
Jeej
quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Jeej
Ohwquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu? een algeheel onderzoek incl ontlasting enzo?
fitamine dusquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt meer vitamine F nodig
Uit m'n gesprek met de huisarts haalde ik al dat er vrij weinig grond is om verder te gaan als hier niets uit komt. Maar verdere opties zouden dan nu nog besproken moeten worden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu? een algeheel onderzoek incl ontlasting enzo?
burn out?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit m'n gesprek met de huisarts haalde ik al dat er vrij weinig grond is om verder te gaan als hier niets uit komt. Maar verdere opties zouden dan nu nog besproken moeten worden.
Nog meer?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
adviseren om te gaan sporten heeft bij kat geen nut
Misschien een staartje stress rondom het switchen van baan? Dat soort dingen vreet ook energie en heb je vaak in het moment niet zo erg door.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit m'n gesprek met de huisarts haalde ik al dat er vrij weinig grond is om verder te gaan als hier niets uit komt. Maar verdere opties zouden dan nu nog besproken moeten worden.
F1tamine!quote:
HET ZIJN DE MUFFINS, OPEN JE OGEN!quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog meer?
Ze kunnen dan wel de muffinproductie opschalen.
Nee, lijkt daar niet op. Eerder dit jaar had ik klachten die daar wel op leken, daar heb ik toen ook naar gehandeld.quote:
Toch die 30 die eraan komtquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het gewoon de leeftijd.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is het gewoon de leeftijd.
Daar groei je wel overheen.quote:
Daarvoor loop ik er eigenlijk al te lang mee rond. Ben ook echt totaal geen stresskip en heb ontladen in het weekend tot kunst verheven, dus ik geloof daar ook niet helemaal in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien een staartje stress rondom het switchen van baan? Dat soort dingen vreet ook energie en heb je vaak in het moment niet zo erg door.
Dat je er niet in gelooft wil niet zeggen dat het niet zo isquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor loop ik er eigenlijk al te lang mee rond. Ben ook echt totaal geen stresskip en heb ontladen in het weekend tot kunst verheven, dus ik geloof daar ook niet helemaal in.
Niznonhandig.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
30 was de leeftijd dat het bij mij achteruit ging... eerst achteruit op de skippybal waardoor ik mijn pols brak... en daarna meer van die ouderdomskwaaltjes
Jehovaquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je er niet in gelooft wil niet zeggen dat het niet zo is
Dat is vaak het geval.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dit is ook echt zo'n "dit is wat gestresste mensen zouden zeggen"quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien een lange vakantie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit is ook echt zo'n "dit is wat gestresste mensen zouden zeggen"![]()
Waar heb je allemaal last van?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dit is ook echt zo'n "dit is wat gestresste mensen zouden zeggen"![]()
Ik heb nog nooit iets gebroken (behalve mijn hart dan hehe).quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:27 schreef Nizno het volgende:
30 was de leeftijd dat het bij mij achteruit ging... eerst achteruit op de skippybal waardoor ik mijn pols brak... en daarna meer van die ouderdomskwaaltjes
van onsquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb je allemaal last van?
een wandelvakantie voor nattekat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien een lange vakantie?
Wandeltijd
Ditquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Banaanvraagquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die vertelt, krijg je zeker een ban.
Vermoeidheid. Moe wakker worden en daar de hele dag een beetje in blijven hangen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar heb je allemaal last van?
nee dacht wij zeggen gewoon allemaal ons account opquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die vertelt, krijg je zeker een ban.
Liever een banaanquote:
Ik zou die betere dagen koesteren, het worden er steeds minderquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Moe wakker worden en daar de hele dag een beetje in blijven hangen.
Af en toe heb ik dan een handjevol dagen dat het beter gaat, en die zijn echt een signaal dat er iets niet goed gaat.
Ben je ongelukkig?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Moe wakker worden en daar de hele dag een beetje in blijven hangen.
Af en toe heb ik dan een handjevol dagen dat het beter gaat, en die zijn echt een signaal dat er iets niet goed gaat.
Ik heb bananenquote:
Wanneer is het begonnen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet zo perfectionistisch zijn, ik heb hier tegenwoordig nachten van paar uur tussendoor maar dan moet je niet gaan mokken!quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe oud is je matras?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Het enige waar ik ongelukkig van word is dit kwaaltje zelf.quote:
Mijn nieuwe topper ligt echt heerlijkquote:
Sport je misschien teveel en krijgt je lichaam niet genoeg tijd om te herstellen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Het enige waar ik ongelukkig van word is dit kwaaltje zelf.
Die sluit ik niet uit. Had vooraf ook al het vermoeden dat er gewoon slaap-technisch iets niet in orde is, maar zo'n bloedonderzoek is toch een moetje.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Investeren in een ander bed/matras deed hier wel wonderen voor de nachtrust. Iets met oud en gebrekkig lijf.
Speelt een rol, maar niet het complete plaatje. Dan had ik me in de zomerperiode ook beter moeten voelen. Als de klachten nou grotendeels verdwenen waren, had ik nog een sterk aanknopingspunt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sport je misschien teveel en krijgt je lichaam niet genoeg tijd om te herstellen?
Of je bent gewoon half wakker omdat er misschien een enge spin in je bed kruipt iedere nacht.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
ik slaap ook niet zo goed. Bang dat dat het begin van de meno pauze is
Nee dat is het zeker nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of je bent gewoon half wakker omdat er misschien een enge spin in je bed kruipt iedere nacht.
Heb je een horloge dat je slaapkwaliteit meet?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die sluit ik niet uit. Had vooraf ook al het vermoeden dat er gewoon slaap-technisch iets niet in orde is, maar zo'n bloedonderzoek is toch een moetje.
Wat dat betreft is het fijn dat de vitamine d goed is nu, want dat kan nu uitgesloten worden.
Goeie, ook weer eentje ingepland.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ging 1x in de 2 weken naar masseur om helemaal te ontspannen. Dat heeft bij mij wel geholpen.
Moet eigenlijk weer eens gaan
Toevalig heb ik net een nieuw horloge die daar volgens mij wat voor heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een horloge dat je slaapkwaliteit meet?
Volkoren afbakbolletjes, oude brokkelkaas en soepquote:
tostiquote:
Wie is hier de snackbar?quote:
zelf geregeld? of van je leverancier/netbeheerderdingessenquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Ik krijg vandaag iets in de meterkast waardoor ik op mijn telefoon precies mijn gas en stroom gebruik kan checken.
Via de gemeente (webshop). Ik had dat echt een half jaar geleden ofzo al aangevraagd dus ik begreep niet zo goed waarom die man belde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf geregeld? of van je leverancier/netbeheerderdingessen
Muesli..quote:
Tosti ijzer aan de stroom, ik open het tosti ijzer en doe een bevroren boterham met ham en kaas tussen bakpapier er in en sluit hem..quote:
Ik had gister bevroren tosti in toxfiijdr gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tosti ijzer aan de stroom, ik open het tosti ijzer en doe een bevroren boterham met ham en kaas tussen bakpapier er in en sluit hem..
Dan wacht ik een paar minuten.
daarna openen. broodje er uit halen op een bordje doen en wat whiskeysaus er bij.
en hoe werkt een toxfiijdr?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren tosti in toxfiijdr gedaan
Begin een snackbar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet echt. Ze hebben hier wel snacks maar ben ik niet zo van.
Klinkt niet best.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren tosti in toxfiijdr gedaan
Juiste tosti, verkeerde saus.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tosti ijzer aan de stroom, ik open het tosti ijzer en doe een bevroren boterham met ham en kaas tussen bakpapier er in en sluit hem..
daarna openen. broodje er uit halen op een bordje doen en wat whiskeysaus er bij.
Gat in de marktquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet echt. Ze hebben hier wel snacks maar ben ik niet zo van.
je bent zelf verkeerde sausquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, BBQ-saus is beter.quote:
quote:
quote:
jah die eigen merken enzo kloppen niet.quote:
Ja goed, maakt lekkere broodjesquote:
Kan niet kijken naar wat er niet is, hahaa.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe lang heb ik om na te denken over de meet? Want ik vind het nu lastig zeggen en ik vind het ook wel een beetje eng omdat ik niet wil dat iedereen naar mijn vinger gaat kijken enz.
Ik wil wel een beetje op tijd reserveren want dat gaat daar knetterhard blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe lang heb ik om na te denken over de meet? Want ik vind het nu lastig zeggen en ik vind het ook wel een beetje eng omdat ik niet wil dat iedereen naar mijn vinger gaat kijken enz.
M'n oudoom miste een vingertopje, als je die de hand schudde dacht je even o ja, en dat was het weer. Heb ook geen idee wat daarmee was gebeurd, nooit naar gevraagd. Mensen zijn niet zo bezig met anderen. (moet ik mezelf ook wat vaker vertellen)quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet kijken naar wat er niet is, hahaa.
Maar zonder gekheid: meer dan een "oh ja, dat was ook zo" gaat dat niet als reactie opleveren hoor.
ja dat gaat dus dan niet meerquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje op tijd reserveren want dat gaat daar knetterhard blijkbaar.
Niemand kijkt naar je vingerTenzij je ermee in je neus gaat zitten.
Ik zit er mentaal heel erg mee.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet kijken naar wat er niet is, hahaa.
Maar zonder gekheid: meer dan een "oh ja, dat was ook zo" gaat dat niet als reactie opleveren hoor.
ik heb een pinknagel die een cm langer is dan de pink, makkelijk om de oren mee schoon te scheppenquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, juist handig zonder nagel, rag je niks open.
Maar wat is op tijd? Geef even een datum wanneer ik een beslissing moet hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje op tijd reserveren want dat gaat daar knetterhard blijkbaar.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een pinknagel die een cm langer is dan de pink, makkelijk om de oren mee schoon te scheppen
Dat er zo'n losse vinger uit haar neus hangtquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan betekenen dat je trots #viesdik bent of dat je denkt een betere pens dan iemand die 5 keer per week sport te hebben.quote:
Jeetje dit is echt niet te doen zo.quote:503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Handschoen aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
Ja lekker is dat hequote:Op dinsdag 30 september 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een pinknagel die een cm langer is dan de pink, makkelijk om de oren mee schoon te scheppen
Drie weken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat is op tijd? Geef even een datum wanneer ik een beslissing moet hebben gemaakt.
Dat is voor 31 oktober.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
D
[..]
Dat er zo'n losse vinger uit haar neus hangt
in Amsterdam geweest?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis.
Even mezelf ontsmetten
in de koeienvlaaien geworsteld?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis.
Even mezelf ontsmetten
quote:
Bijnaquote:
je weet dat die laan vernoemd is naar schoonmaakmiddel?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Bijna
Ik moest bezorgen in de ajaxlaan
Ik dacht een Griekse mythologische held.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat die laan vernoemd is naar schoonmaakmiddel?
quote:Boyzone geeft in 2026 reünieoptreden in Londen met 'grootste show ooit'
Zo'n spierwitte handschoen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan leg je er alleen maar de nadruk op.
Oh vandaar de Sorbostraat en Dettolhofquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat die laan vernoemd is naar schoonmaakmiddel?
Ja is natuurlijk zo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht een Griekse mythologische held.
Neuh daar ga ik niet zo moeilijk voor doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, is dit iets voor jou?
[..]
Ja jammer joh, ik ben er drie weken later pas.quote:Boyzone staat op 6 juni 2026 in het Emirates Stadium in Londen
Dit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Willen jullie kappen met het forum ddossen?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Ah, je hebt je portie "gillen als een tienermeisje" al gehad dan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh daar ga ik niet zo moeilijk voor doen.
Ga al naar Take That
Stelletje na-apers ook.
Oh ja, sorry, ik was vergeten dat ik daar mee bezig was.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Wordt Stephen vervangen of treden ze op met 1 persoon minder?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jammer joh, ik ben er drie weken later pas.
Ja, dat vind ik ook heel jammer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nog wel jammer dat ik New Kids on the Block heb gemist een paar jaar terug.
Denk met 1 persoon minder.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wordt Stephen vervangen of treden ze op met 1 persoon minder?
ah dus take that zijn de na-apersquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nog wel jammer dat ik New Kids on the Block heb gemist een paar jaar terug.
Therapie een optie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit er mentaal heel erg mee.Wil het liefst dat iedereen die ik ken doet alsof alles is zoals het was (en als ik niet kan geef ik het altijd wel aan maar dat is vooral bij de branderij). Is voor mij ook beter denk ik om het sneller te accepteren.
Rare levensvorm vind ik dat, de oversekste gillende hysterische tienermeid.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, je hebt je portie "gillen als een tienermeisje" al gehad dan.
zolang iedereen zich aan jou aanpast heb jij geen therapie nodigquote:
Gewoon iedereen die naar de meet komt een stukje van de vinger afhakken. Dat hoeft bij mij niet meer gelukkig.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zolang iedereen zich aan jou aanpast heb jij geen therapie nodig
Tsk, dan moet ik m'n vinger gaan lakken in plaats van m'n nagel, dacht het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die naar de meet komt een stukje van de vinger afhakken. Dat hoeft bij mij niet meer gelukkig.
Dat moet @Ama ook, dus niet zeuren!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, dan moet ik m'n vinger gaan lakken in plaats van m'n nagel, dacht het niet.
Bespaart nagellak.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsk, dan moet ik m'n vinger gaan lakken in plaats van m'n nagel, dacht het niet.
(Zaanse) mayo natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, BBQ-saus is beter.
Alsof ik alles leeg krijg.quote:
en nu je bankrekening vol statiemoney?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Zo, eindelijk verlost van m'n enorme voorraad blikjes die ik heb verzameld rond m'n verjaardag en te lang heb laten staan
Ze hebben niet te lang geleden al ergens anders een stukje vanaf gehaald, tis wel mooi geweest zoquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die naar de meet komt een stukje van de vinger afhakken. Dat hoeft bij mij niet meer gelukkig.
Dimmy ben jij het?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben niet te lang geleden al ergens anders een stukje vanaf gehaald, tis wel mooi geweest zo
Kreeg je geen fruitvliegjes in de blikjes?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Zo, eindelijk verlost van m'n enorme voorraad blikjes die ik heb verzameld rond m'n verjaardag en te lang heb laten staan
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hebben niet te lang geleden al ergens anders een stukje vanaf gehaald, tis wel mooi geweest zo
Ben je bekeerd?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
knikkerpotjequote:Op dinsdag 30 september 2025 13:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zit nu een 4 cm diep kuitje.
Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet @:ama ook, dus niet zeuren!
Zeker mag dat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft,). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.
Tuurlijk mag dat. Ik mocht niet zeuren over m'n vingers lakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.
*ontlurktquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.
Nee, die komen er niet meer na hun massaslachting 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je geen fruitvliegjes in de blikjes?
Hai Meelie!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
*ontlurkt
Wanneer weet je dat zeker? Deze week toch?
Anders heb ik t niet goed onthouden
Nee, boodschappen waren nog steeds duurderquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu je bankrekening vol statiemoney?
Donderdagquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
*ontlurkt
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die komen er niet meer na hun massaslachting 2 jaar geleden.
Aaah, dus jij bent een van de vele lurkers?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
*ontlurkt
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah, dus jij bent een van de vele lurkers?
Mailyquote:
How are you doing?quote:
Het was toen ook wel echt extreem erg, hele zwermenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had deze zomer ook een massaslachting. Daarna geen één meer gezien.
Bij mij was er een zwerm op m'n GFT-bakje afgekomen en toen ik dat had geleegd, zaten ze overal. Daarna heb ik ze met zo'n val met azijn en wat fruit allemaal verzopen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was toen ook wel echt extreem erg, hele zwermen
Voedselmotjes?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds last van die klotemotten.
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Voedselmotjes?![]()
Dat is ook rampzalig
Pfff. Dan moet je echt heel je voorraadkast doorspitten om de schuldige te vinden. Succes!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaKan steeds m'n rijst en pasta en couscous weggooien. Zit ook in diervoeder en in m'n thee
Nee ik ga het wel gewoon uiteindelijk maar accepteren zoals het is. "Gelukkig" is het mijn middelvinger en kan ik tot nu toe alles wel als ik hem niet gebruik om alvast te oefenen. Alleen schrijven is wat lastig maar daar ga ik hopelijk met de tijd wel een manier op verzinnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker mag dat.Hopelijk raak je zo weinig mogelijk kwijt. Ik heb ook wel eens gezien dat er goede protheses zijn als je er heel erg mee zit.
Bij mij werkte dat nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij was er een zwerm op m'n GFT-bakje afgekomen en toen ik dat had geleegd, zaten ze overal. Daarna heb ik ze met zo'n val met azijn en wat fruit allemaal verzopen.Er zaten er zelfs een paar in de badkamer op m'n tandenborstel eerst.
Denk dat beste therapie is als ik zo snel mogelijk weer onder de mensen kom zodra ik weer weg kan uit huis. Dat vind ik juist eng maar als anderen ook gewoon doen alsof er niks aan de hand (hehe) is dan kan ik het zelf ook makkelijker accepteren hoop ik.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ik mocht niet zeuren over m'n vingers lakken.
Wel blijf ik achter m'n "Therapie een optie?" staan in plaats van symptoombestrijding met medicatie.
Waarom zouden mensen dat niet kunnen? Het maakt je geen ander mens toch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat beste therapie is als ik zo snel mogelijk weer onder de mensen kom zodra ik weer weg kan uit huis. Dat vind ik juist eng maar als anderen ook gewoon doen alsof er niks aan de hand (hehe) is dan kan ik het zelf ook makkelijker accepteren hoop ik.
Omdat het in mijn hoofd zit. Maar daarom dat ik ook meteen weer naar de branderij ga enz zodra ik groen licht krijg van het ziekenhuis. Dan gaan die gedachtes hopelijk weg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dat niet kunnen? Het maakt je geen ander mens toch?
We hebben allemaal wel iets, wel of niet zichtbaar.
Maar waarom zit het in je hoofd? Vind jij jezelf minder waard zonder het topje van je middelvinger? Het is een aanpassing om wat dingen doen, maar je blijft gewoon Ama hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat het in mijn hoofd zit. Maar daarom dat ik ook meteen weer naar de branderij ga enz zodra ik groen licht krijg van het ziekenhuis. Dan gaan die gedachtes hopelijk weg.
Het is mijn halve vinger of hele vinger wat eraf gaat. Valt toch iets meer op. Ze kunnen dat donderdag pas zeggen omdat ze niet weten hoe het er aan de binnenkant uitziet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zit het in je hoofd? Vind jij jezelf minder waard zonder het topje van je middelvinger? Het is een aanpassing om wat dingen doen, maar je blijft gewoon Ama hoor.
Ondanks dat het een serieuze en vervelende zaak is, misschien iets minder over piekeren
Dat is wat Ienimini probeert te zeggen; het maakt niet uit of het je halve vinger is, je hele vinger of je hele hand. Jij blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mijn halve vinger of hele vinger wat eraf gaat. Valt toch iets meer op. Ze kunnen dat donderdag pas zeggen omdat ze niet weten hoe het er aan de binnenkant uitziet.
Mensen in je omgeving die er toen doen ga je niet ineens anders behandelen. Komend van iemand die op 38 jarige leeftijd nog steeds scheel kijkt en constant een rood oog heeft. Niet hetzelfde, maar je vrienden vinden je nog steeds leuk hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mijn halve vinger of hele vinger wat eraf gaat. Valt toch iets meer op. Ze kunnen dat donderdag pas zeggen omdat ze niet weten hoe het er aan de binnenkant uitziet.
Ik maak me zorgen om jequote:Op dinsdag 30 september 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het was gewoon al de laatste cyclus, ja die hoort koud te zijn![]()
Daarom juist een neutrale partij, kan bizar veel helpen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat beste therapie is als ik zo snel mogelijk weer onder de mensen kom zodra ik weer weg kan uit huis. Dat vind ik juist eng maar als anderen ook gewoon doen alsof er niks aan de hand (hehe) is dan kan ik het zelf ook makkelijker accepteren hoop ik.
terecht welquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je
FYI: ik was vroegah zo scheel als maar kan. Nooit iemand over gehoord.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik niet door had dat het afgelopen uur voorbij gevlogen is?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je
Oh, nog zo'n schele.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen in je omgeving die er toen doen ga je niet ineens anders behandelen. Komend van iemand die op 38 jarige leeftijd nog steeds scheel kijkt en constant een rood oog heeft. Niet hetzelfde, maar je vrienden vinden je nog steeds leuk hoor.
Nee, algemeenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet door had dat het afgelopen uur voorbij gevlogen is?
ik heb een lui oog, zeer regelmatig kreeg ik er commentaar over, inmiddels minder vaakquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FYI: ik was vroegah zo scheel als maar kan. Nooit iemand over gehoord.
Hebben ze 5x gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nog zo'n schele.
Nooit rechtzetten overwogen?
Wat heeft dat met de wasmachine te makenquote:
Oh lol.quote:
Werkelijk nog nooit. Ja, van mensen die daadwerkelijk interesse toonden en vroegen of ik er last van had met kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een lui oog, zeer regelmatig kreeg ik er commentaar over, inmiddels minder vaak
ik heb echt nog nooit aan mijn wasmachine gevoeld of die warm isquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn 1jaar oude wasmachine is altijd koud als hij klaar is.
Maar het produceert niet zoveel warmte als je vaatwasser
Ik wel eens aan het glas. Maar echt warm zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit aan mijn wasmachine gevoeld of die warm is
Ik voelde dat nooit. Ik keek altijd en als ie klaar was dan haalde ik de was eruit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de wasmachine te maken
Is meestal geen goed teken als die koud aanvoelt.
De boel opwarmen tijdens het centrifugeren voegt ook niet enorm veel toe volgens mij. Hoogstens wat restwarmte bij de handdoekenwas als ik 'm direct leegruim.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn 1jaar oude wasmachine is altijd koud als hij klaar is.
Maar het produceert niet zoveel warmte als je vaatwasser
Ik raakte hem gewoon toevallig aan, ik ga niet expres voelen of ie wel warm isquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voelde dat nooit. Ik keek altijd en als ie klaar was dan haalde ik de was eruit.
Toevallig?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik raakte hem gewoon toevallig aan, ik ga niet expres voelen of ie wel warm is
Ik werd vroeger wel uitgescholden voor schele.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lol.Bij mij was het na één keer goed gelukkig.
[..]
Werkelijk nog nooit. Ja, van mensen die daadwerkelijk interesse toonden en vroegen of ik er last van had met kijken.
Staat waarschijnlijk naast z'n wc.quote:
Mijn vaatwasser staat op de wasmachine, en die was ik aan het uitruimenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd vroeger wel uitgescholden voor schele.
Maar ze hebben ook 1 keer mijn oogspieren verkeerd vastgezet en toen was het helemaal fout gegaan.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk naast z'n wc.
Dat is wel heel klein behuisdquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser staat op de wasmachine, en die was ik aan het uitruimen
ik heb meer interesse in de vingerquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Mensen geven om jou, niet om je vinger.
O vreselijk heb ik een jaartje of 3 geleden ook zo last van gehadquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds last van die klotemotten.
Ik heb niet eens ruimte naast m'n wcquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel heel klein behuisd
Kindertijd tel ik niet mee, die kunnen het raarste ding aangrijpen om iemand op te pakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werd vroeger wel uitgescholden voor schele.
Maar ze hebben ook 1 keer mijn oogspieren verkeerd vastgezet en toen was het helemaal fout gegaan.
Ik zie je nu voor me als een soort menselijke wokkelquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Mijn rug staat zo scheef als een omgevallen wenteltrap.
Daar moet een Liuk inquote:
Ha, goed gegokt dat die bij elkaar staan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser staat op de wasmachine, en die was ik aan het uitruimen
Wie heeft Ger d'r foto's gelekt jongensquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me als een soort menselijke wokkel
Jij zei wcquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, goed gegokt dat die bij elkaar staan.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar moet een Liuk in
Die heb ik nu ook in de vriezer liggen. Aanbieding bij PicNic
Is dat vis?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
flinke jongen vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb een wc in m'n badkamer.quote:
Ook zo mooi gewoon op je bureau gekwakt tussen de rest van de spullen inquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
flinke jongen vandaag
[ afbeelding ]
Minder beweegruimte in je ogen geloof ik. Ik was erbij maar niet veel van meegekregenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kindertijd tel ik niet mee, die kunnen het raarste ding aangrijpen om iemand op te pakken.
Verkeerd vastgezet? Dat klinkt eng.
Ho ho, er ligt een bord onder.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zo mooi gewoon op je bureau gekwakt tussen de rest van de spullen in![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een wc in m'n badkamer.
Ja. wat is vroeg??quote:
ja heb geen eettafel hequote:Op dinsdag 30 september 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zo mooi gewoon op je bureau gekwakt tussen de rest van de spullen in![]()
Mijn wekker ging om 6.45u, en was er op 6.50u uit. Dus zo'n 3 uur eerder dan normaalquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. wat is vroeg??
Voor mij gewoon normaal. iets voor 7 uur op om het oud papier buiten te zetten en rond 7.45 naar werk gefietst. 8 uur begonnen. Kregen eerst nog update over collega die in het zkh ligt en wellicht niet meer terugkomt. niet in levensgevaar, maar wel lichamelijk beperkt.
Check, minus het uitgescholden worden. Kreeg gewoon nooit een bal toegespeeld, hahaa.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie ook geen diepte, dus ik was ontzettend slecht in gym. Dus ik werd ook nog eens als laatste gekozen en daarna uitgescholden omdat ik de bal niet ving.
Owja ook dat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, minus het uitgescholden worden. Kreeg gewoon nooit een bal toegespeeld, hahaa.
Echt niet? Dan leg ik gewoon van die watjes met lavendelolie neer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk heb ik een jaartje of 3 geleden ook zo last van gehad
Heb daarna alles in die grote plastic bakken gedaan.
Het heeft echt lang geduurd voor die rotbeesten helemaal weg waren
Ik heb nu overal lavenderr zeep en zakjes liggen, daar houden ze niet van
nee ik was er ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, minus het uitgescholden worden. Kreeg gewoon nooit een bal toegespeeld, hahaa.
Zo voelt het wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me als een soort menselijke wokkel
En zelfs al had je die, dan werd ie vast voor wat anders gebruikt. Dat is een beetje een common theme in jouw woningenquote:
Ik wel. Veel te hard. Zodat ik hem pijnlijk op mijn lijf kreeg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja al ziet de bank er nu wel oke uit, er kan op gezeten wordenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zelfs al had je die, dan werd ie vast voor wat anders gebruikt. Dat is een beetje een common theme in jouw woningen![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al ziet de bank er nu wel oke uit, er kan op gezeten worden
Waarom nu weer zoquote:
Wow! Je kan zitten op je bank?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al ziet de bank er nu wel oke uit, er kan op gezeten worden
Nee, ik probeerde het op zich wel, maar faalhaas met geen coördinatie of dieptezicht is gewoon geen beste combinatie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja ook dat.
En altijd een negatieve review van gymleraar dat ik niet actief genoeg mee doe
Nee, gewoon de Kneusjes SC toch?quote:
Ik hoorde tot de top 25%quote:
Ja doe ik niet maar het kanquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow! Je kan zitten op je bank?
Oh ja, ik werd met handbal altijd in het doel gezet. Op zich ging dát me nog redelijk af, want "de bal in de weg staan" lukte. Alleen aiaiaiai, dat "doel" was gewoon een frame tegen een bakstenen muur. M'n arme handen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kneusde gewoon m'n vingers met gym, daarna deed ik helemaal niet meer mee.
Mij een beetje met voetbal in het doel zetten, doe normaal
Ik probeerde het ook wel, maar gymen is natuurlik niet leuk als je zo moet gymen. Met harde ballen die altijd in je gezicht belandenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde het op zich wel, maar faalhaas met geen coördinatie of dieptezicht is gewoon geen beste combinatie.
Ik heb een mindere motoriek, dus echt goed sporten kan en kon ik niet. Altijd als een van de laatsten gekozen bij gym. Ik ben wel blij dat ik in hardlopen wel plezier heb en moet dat echt weer gaan doen hierquote:
Bij mij was het een combinatie van.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt wel dat ik nooit actief gepest ben, meer een "oh ja, die is er ook nog".
Ook daar komen ze, gewoon van die plastic bakken kopen en daar alles in zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt niet? Dan leg ik gewoon van die watjes met lavendelolie neer.
Zag net weer een heeeeel klein wurmpje van ze, ik dacht echt dat het een kruimeltje wasKwam denk uit het het brood
Waar ik vandaag nog van gegeten heb. Zet nu voortaan alles in de koelkast.
Ik heb plastic 'luchtdichte' bakken maar daar zitten ze ook in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daar komen ze, gewoon van die plastic bakken kopen en daar alles in zetten.
Die eitjes liggen overal waarschijnlijk en komen allemaal nog uit
Stekkerdoos een optie?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:45 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook een hip schermpje erbij gekregen die ik aan muur kan maken zodat ik mijn stroom en gasverbruik daar ook op kan zien.
Het idee is leuk maar ik heb nogal een gebrek aan stopcontacten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |