Omdat het in mijn hoofd zit. Maar daarom dat ik ook meteen weer naar de branderij ga enz zodra ik groen licht krijg van het ziekenhuis. Dan gaan die gedachtes hopelijk weg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen dat niet kunnen? Het maakt je geen ander mens toch?
We hebben allemaal wel iets, wel of niet zichtbaar.
Maar waarom zit het in je hoofd? Vind jij jezelf minder waard zonder het topje van je middelvinger? Het is een aanpassing om wat dingen doen, maar je blijft gewoon Ama hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat het in mijn hoofd zit. Maar daarom dat ik ook meteen weer naar de branderij ga enz zodra ik groen licht krijg van het ziekenhuis. Dan gaan die gedachtes hopelijk weg.
Het is mijn halve vinger of hele vinger wat eraf gaat. Valt toch iets meer op. Ze kunnen dat donderdag pas zeggen omdat ze niet weten hoe het er aan de binnenkant uitziet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zit het in je hoofd? Vind jij jezelf minder waard zonder het topje van je middelvinger? Het is een aanpassing om wat dingen doen, maar je blijft gewoon Ama hoor.
Ondanks dat het een serieuze en vervelende zaak is, misschien iets minder over piekeren
Dat is wat Ienimini probeert te zeggen; het maakt niet uit of het je halve vinger is, je hele vinger of je hele hand. Jij blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mijn halve vinger of hele vinger wat eraf gaat. Valt toch iets meer op. Ze kunnen dat donderdag pas zeggen omdat ze niet weten hoe het er aan de binnenkant uitziet.
Mensen in je omgeving die er toen doen ga je niet ineens anders behandelen. Komend van iemand die op 38 jarige leeftijd nog steeds scheel kijkt en constant een rood oog heeft. Niet hetzelfde, maar je vrienden vinden je nog steeds leuk hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is mijn halve vinger of hele vinger wat eraf gaat. Valt toch iets meer op. Ze kunnen dat donderdag pas zeggen omdat ze niet weten hoe het er aan de binnenkant uitziet.
Ik maak me zorgen om jequote:Op dinsdag 30 september 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het was gewoon al de laatste cyclus, ja die hoort koud te zijn![]()
Daarom juist een neutrale partij, kan bizar veel helpen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat beste therapie is als ik zo snel mogelijk weer onder de mensen kom zodra ik weer weg kan uit huis. Dat vind ik juist eng maar als anderen ook gewoon doen alsof er niks aan de hand (hehe) is dan kan ik het zelf ook makkelijker accepteren hoop ik.
terecht welquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je
FYI: ik was vroegah zo scheel als maar kan. Nooit iemand over gehoord.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat ik niet door had dat het afgelopen uur voorbij gevlogen is?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om je
Oh, nog zo'n schele.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen in je omgeving die er toen doen ga je niet ineens anders behandelen. Komend van iemand die op 38 jarige leeftijd nog steeds scheel kijkt en constant een rood oog heeft. Niet hetzelfde, maar je vrienden vinden je nog steeds leuk hoor.
Nee, algemeenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik niet door had dat het afgelopen uur voorbij gevlogen is?
ik heb een lui oog, zeer regelmatig kreeg ik er commentaar over, inmiddels minder vaakquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
FYI: ik was vroegah zo scheel als maar kan. Nooit iemand over gehoord.
Hebben ze 5x gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nog zo'n schele.
Nooit rechtzetten overwogen?
Wat heeft dat met de wasmachine te makenquote:
Oh lol.quote:
Werkelijk nog nooit. Ja, van mensen die daadwerkelijk interesse toonden en vroegen of ik er last van had met kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een lui oog, zeer regelmatig kreeg ik er commentaar over, inmiddels minder vaak
ik heb echt nog nooit aan mijn wasmachine gevoeld of die warm isquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn 1jaar oude wasmachine is altijd koud als hij klaar is.
Maar het produceert niet zoveel warmte als je vaatwasser
Ik wel eens aan het glas. Maar echt warm zou ik het niet noemenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit aan mijn wasmachine gevoeld of die warm is
Ik voelde dat nooit. Ik keek altijd en als ie klaar was dan haalde ik de was eruit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de wasmachine te maken
Is meestal geen goed teken als die koud aanvoelt.
De boel opwarmen tijdens het centrifugeren voegt ook niet enorm veel toe volgens mij. Hoogstens wat restwarmte bij de handdoekenwas als ik 'm direct leegruim.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn 1jaar oude wasmachine is altijd koud als hij klaar is.
Maar het produceert niet zoveel warmte als je vaatwasser
Ik raakte hem gewoon toevallig aan, ik ga niet expres voelen of ie wel warm isquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voelde dat nooit. Ik keek altijd en als ie klaar was dan haalde ik de was eruit.
Toevallig?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik raakte hem gewoon toevallig aan, ik ga niet expres voelen of ie wel warm is
Ik werd vroeger wel uitgescholden voor schele.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh lol.Bij mij was het na één keer goed gelukkig.
[..]
Werkelijk nog nooit. Ja, van mensen die daadwerkelijk interesse toonden en vroegen of ik er last van had met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |