Goeie, ook weer eentje ingepland.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ging 1x in de 2 weken naar masseur om helemaal te ontspannen. Dat heeft bij mij wel geholpen.
Moet eigenlijk weer eens gaan
Toevalig heb ik net een nieuw horloge die daar volgens mij wat voor heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een horloge dat je slaapkwaliteit meet?
Volkoren afbakbolletjes, oude brokkelkaas en soepquote:
tostiquote:
Wie is hier de snackbar?quote:
zelf geregeld? of van je leverancier/netbeheerderdingessenquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Ik krijg vandaag iets in de meterkast waardoor ik op mijn telefoon precies mijn gas en stroom gebruik kan checken.
Via de gemeente (webshop). Ik had dat echt een half jaar geleden ofzo al aangevraagd dus ik begreep niet zo goed waarom die man belde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelf geregeld? of van je leverancier/netbeheerderdingessen
Muesli..quote:
Tosti ijzer aan de stroom, ik open het tosti ijzer en doe een bevroren boterham met ham en kaas tussen bakpapier er in en sluit hem..quote:
Ik had gister bevroren tosti in toxfiijdr gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tosti ijzer aan de stroom, ik open het tosti ijzer en doe een bevroren boterham met ham en kaas tussen bakpapier er in en sluit hem..
Dan wacht ik een paar minuten.
daarna openen. broodje er uit halen op een bordje doen en wat whiskeysaus er bij.
en hoe werkt een toxfiijdr?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren tosti in toxfiijdr gedaan
Begin een snackbar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet echt. Ze hebben hier wel snacks maar ben ik niet zo van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |