Dat er kaders komen bedoelt ze waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
En wat wil ze nou zeggen met ‘mijn (..)kinderen zijn een van de eersten die opgegroeid zijn met een camera in het gezin. We kunnen daar conclusies uit trekken. Ik denk dat als jullie mijn boek hebben gelezen (..) begrijpen waarom
het noodzakelijk is. Ook voor mij’
Dat het noodzakelijk is dat ze opgroeien met constant een camera op hun snufferd? Dat het noodzakelijk voor haar is zodat ze geld kan verdienen met haar kinderen?
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen heel veel deed. Dingen die ze nu ineens zelf moet doen. Dat valt, nu ze uit elkaar zijn, ineens heel erg op.
Ik bedoel vooral dat ze er steeds bij in de camera kijken. Waarom moet àlles gefilmd? Kinderen ook in badkamer trouwens.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is er dan getverdegetver aan? Ik zie het niet, ik zie Mies 2 seconden in een dikke badjas in de badkamer, en wat is er mis als die kinderen bij haar in bed liggen?
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze verdient er haar geld mee, kan er boekjes over schrijven, geeft de planner weer een nieuwe kaft en gaat vrolijk door het het filmen van haar kinderen in een pyjama, de hottub, twerkend of een druipend softijsje etend.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:24 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat er kaders komen bedoelt ze waarschijnlijk.
Blijkbaar voelt ze zelf toch ook aan dat ze het veel te veel uit de hand heeft laten lopen, en dat ze inmiddels zo verslaafd is aan haar schermpje en de likes van haar "fens" dat alleen wettelijke kaders haar nog kunnen bijsturen?
🤦♀ echt, serieus, wat een vreemd persoon is zij toch ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom onderstreept Debbie zinnen in haar fantasy book en schrijft er Tension en ieeek bij?
Misschien iets om bij haar diagnoses te gebruiken?
Ik wilde dat ook schrijven. De enige boeken waarin ik aantekeningen maakte of dingen onderstreepte waren studieboeken. Dit is weer interessant doen met niks.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
En waarom onderstreept Debbie zinnen in haar fantasy book en schrijft er Tension en ieeek bij?
Heerlijk dat ze terug kan vallen op ouders in moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
En pa had een grasmaaier ingehuurd
Ja en eerst met 3 jvp deed ook veel met de kinderen.quote:
Huh, dus ze koopt dure limited editions om er dan stompzinnig commentaar in te schrijven??quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook schrijven. De enige boeken waarin ik aantekeningen maakte of dingen onderstreepte waren studieboeken. Dit is weer interessant doen met niks.
De bakker is ook heel liefquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:53 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Bij MB die mee op schoolreisje is, is zelfs de vrouw van de molenaar “de allerliefste” omdat ze een koter mee het trappetje op helpt.
Ze is grenzeloos.
O de hel! Ik ben echt een boekennerd en vind dit echt vreselijk 😵quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze drukt ook stempels in haar limited editions waardoor ze in 1 klap waardeloos zijn 🤦♂️ vind het echt een vorm van vandalismequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:55 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Huh, dus ze koopt dure limited editions om er dan stompzinnig commentaar in te schrijven??
Die het dan met bookmarkstickers of via je reader denk ik dan.
Bijzonder, ken werkelijk niemand die dit doet.
Kookboeken waar je een aanpassing in het recept lekkerder vind (die doe ik op een memo velletje er tussen maar zou nog snappen dat je dat erin schrijft... maar "iek" in een boek kalken? Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik wilde dat ook schrijven. De enige boeken waarin ik aantekeningen maakte of dingen onderstreepte waren studieboeken. Dit is weer interessant doen met niks.
Eens!!!quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze drukt ook stempels in haar limited editions waardoor ze in 1 klap waardeloos zijn 🤦♂️ vind het echt een vorm van vandalisme
Ach net als de kaarsen en de stempels en haar e book...het is het weer net niet zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
O de hel! Ik ben echt een boekennerd en vind dit echt vreselijk 😵
(Ik denk dat ze booktok wilt gaan proberen en stukjes markeert die ze denkt te kunnen gebruiken... maar dit boek is al heel veel gebooktokt (🤣 zelf verzonnen woord i know) dus ze moet echt met iets origineler komen dan wat ze nu denkt te doen...)
Agenda’s uit ‘99 😍 dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:13 schreef Nieve het volgende:
Daarboven zet ze ook "tensionnn"
Agenda uit '99 vibes
Ik denk (hoop) al een tijdje dat Annemarie in haar boek aankondigt dat ze stopt met haar kinderen in beeld brengen. Maar dat is wellicht wishful thinking.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ze verdient er haar geld mee, kan er boekjes over schrijven, geeft de planner weer een nieuwe kaft en gaat vrolijk door het het filmen van haar kinderen in een pyjama, de hottub, twerkend of een druipend softijsje etend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |