Vroeg me al af wanneer er weer 1 geraakt werd.quote:
Laten we hopen van niet nee. Waarom zou SK brandstof gaan leveren aan een land waar Noord-Koreanen voor vechten...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef ExTec het volgende:
Lijkt me geen gegeven dat KR en SG hier aan mee werken.
Brandstof leveren aan een land wat in oorlog is, is bijna hetzelfde als wapens leveren. China zal ze wel netjes uitkleden.
[ x ]
Trump zal daar ook wel een stokje voor steken. Die liep al zo te pushen op een boycot van russisch olie en gas.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:09 schreef ExTec het volgende:
Lijkt me geen gegeven dat KR en SG hier aan mee werken.
Brandstof leveren aan een land wat in oorlog is, is bijna hetzelfde als wapens leveren. China zal ze wel netjes uitkleden.
[ x ]
Blijft een dure hobby, zo'n speciale militaire operatiequote:
Vraag me altijd af of dat geen impact heeft op je stealth. Zoveel moeite doen en dan verf je er iets op.quote:
Jij bent de enige?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:57 schreef Perrin het volgende:
In de VS zelden zoveel E-6B's in de lucht gezien.. (Nucleaire command and control vliegtuigen)
[ x ]
Ook:
[ x ]
De temperatuur loopt op.
Ach, ze doen maar. Gewoon de windmolens richting Rusland draaien en die kant op laten blazen. Winwin.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:15 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
Probeert rusland een nucleaire ramp te veroorzaken?
Demorgen.bequote:Frankrijk arresteert twee crewleden van olietanker uit Russische schaduwvloot
Woendag gingen Franse militairen aan boord van de Boracay, een olietanker die vermoedelijk deel uitmaakt van de Russische schaduwvloot en ook betrokken zou zijn bij de droneincidenten rond Denemarken. Nu heeft Frankrijk twee crewleden gearresteerd. Volgens Stphane Kellenberger, officier van justitie in Brest, gaat het om de kapitein en eerste stuurman.
Het onderzoek richt zich vooral op het feit dat de bemanning geen bewijs wilde voorleggen van de nationaliteit van het schip. Daarnaast weigerde de crew instructies te volgen. De maximumstraf daarvoor is n jaar celstraf en een boete tot 150.000 euro.
In eerste instantie onderzoekt Frankrijk of Rusland het schip gebruikt om de Europese sancties tegen Russische olie te omzeilen. Het schip voer vanuit het Russische Primorsk naar Vadinar in India toen het voor de Franse kust werd tegengehouden.
Een maritiem expert geeft echter aan dat het schip ook verdacht wordt van een rol te spelen bij de droneincidenten rond Denemarken. Zo zou het gebruikt kunnen zijn als lanceerplatform, of als afleidingsmanoeuvre.
Het enige wat oploopt daar is de staatsschuld, en het land verarmt is ijltempo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:57 schreef Perrin het volgende:
In de VS zelden zoveel E-6B's in de lucht gezien.. (Nucleaire command and control vliegtuigen)
[ x ]
Ook:
[ x ]
De temperatuur loopt op.
Dat ze nog maar effe wachten jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:57 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Ook:
[ x ]
De temperatuur loopt op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |