Gelukkig is mijn balkon in de windschaduw, anders had ik wel dingen vast mogen bindenquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon maakt het wel heel extreem met windstoten boven de 150 km voor komende zaterdag.
[ link | afbeelding ]
Werkt alleen bij domme mannen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vrouwen zijn net orkanen
als ze komen zijn ze nat en warm
als ze weg gaan ben je huis en auto kwijt!!!
Mijn terras nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn balkon in de windschaduw, anders had ik wel dingen vast mogen binden
Is dit het einde van onze vriendschap?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werkt alleen bij domme mannen.
Ah,net niet windstil hier. Ik heb alweer genoeg gezien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon maakt het wel heel extreem met windstoten boven de 150 km voor komende zaterdag.
[ link | afbeelding ]
We zijn het zowaar een keer eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Al met al een prachtige dag vandaag.
Nee hoor, jij had een intens treurige dag.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We zijn het zowaar een keer eens
Laatste tijd komt de zon vaak mooi op en gaat ook mooi onder.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
De hele dag veel zon en af en toe een hele dreigende lucht. Mooie dag voor degene die graag foto’s maakt.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, jij had een intens treurige dag.
Ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Mokerheet in de zon. Verzengende hitte. Klote weer vandaag
Is nog ver weg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:29 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon laat weer een fikse storm zien.
[ link | afbeelding ]
Ze blijven wel constant terug komen, dus dat we wind gaan krijgen is wel zeker idd, zit ik er toch nog naastquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:29 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon laat weer een fikse storm zien.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |