Gelukkig is mijn balkon in de windschaduw, anders had ik wel dingen vast mogen bindenquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon maakt het wel heel extreem met windstoten boven de 150 km voor komende zaterdag.
[ link | afbeelding ]
Werkt alleen bij domme mannen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 08:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vrouwen zijn net orkanen
als ze komen zijn ze nat en warm
als ze weg gaan ben je huis en auto kwijt!!!
Mijn terras nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn balkon in de windschaduw, anders had ik wel dingen vast mogen binden
Is dit het einde van onze vriendschap?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Werkt alleen bij domme mannen.
Ah,net niet windstil hier. Ik heb alweer genoeg gezien.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:27 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon maakt het wel heel extreem met windstoten boven de 150 km voor komende zaterdag.
[ link | afbeelding ]
We zijn het zowaar een keer eensquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:45 schreef Nattekat het volgende:
Al met al een prachtige dag vandaag.
Nee hoor, jij had een intens treurige dag.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We zijn het zowaar een keer eens
Laatste tijd komt de zon vaak mooi op en gaat ook mooi onder.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
De hele dag veel zon en af en toe een hele dreigende lucht. Mooie dag voor degene die graag foto’s maakt.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor, jij had een intens treurige dag.
Ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 30 september 2025 18:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.
Mokerheet in de zon. Verzengende hitte. Klote weer vandaag
Is nog ver weg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:29 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon laat weer een fikse storm zien.
[ link | afbeelding ]
Ze blijven wel constant terug komen, dus dat we wind gaan krijgen is wel zeker idd, zit ik er toch nog naastquote:Op dinsdag 30 september 2025 20:29 schreef 12Beaufort het volgende:
Icon laat weer een fikse storm zien.
[ link | afbeelding ]
Met die relatief warme nachten erbij. Dan weet je het wel wat voor weer we krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:53 schreef INViCTuS het volgende:
Zie volgende week weer 2x 20+ staan en een 18 en 19 graden. Gunstig. Meer warme dagen volgen hopelijk nog
Ja, herfst in de herfst. De grijze treurnis ohne ende periode nadert met rasse schreden. Ontkomen er helaas niet aanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Met die relatief warme nachten erbij. Dan weet je het wel wat voor weer we krijgen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Oh ik zie dat het mistig is in grote delen van Limburg. Gelukkig hier niks, strakblauw en normaal zicht.
Hier staat voor zaterdag 45 km/u wind.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
En zo is die hele zware storm weer uit de kaarten![]()
De meeste modellen laten hem nu richting Noorwegen trekken.
Ook veel minder regenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Hier dus windkracht 1quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier staat voor zaterdag 45 km/u wind.
Zondag zag ik voor het eerst ooit windkracht 1 in de app staan hier.quote:
Ja wat is het nou!!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
Gisterenavond reed ik naar huis om 23.00. De hele weg geen mist gehad, tot ik de laatste 5 km hier achter door de Peel reed. Zag helemaal niks meer. Echt 30 moeten rijden of zo. Maar was dus echt heel plaatselijk en alleen boven de open velden. Witte wieven (nee hoor, dat zijn meer van die slierten mist).quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Oh ik zie dat het mistig is in grote delen van Limburg. Gelukkig hier niks, strakblauw en normaal zicht.
Witte wieven zit in Lochem. Vlakbij mijquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gisterenavond reed ik naar huis om 23.00. De hele weg geen mist gehad, tot ik de laatste 5 km hier achter door de Peel reed. Zag helemaal niks meer. Echt 30 moeten rijden of zo. Maar was dus echt heel plaatselijk en alleen boven de open velden. Witte wieven (nee hoor, dat zijn meer van die slierten mist).
Niet tot 2027 een contract zonder terugleverboetes hebben..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
Flinke terugleverboete op deze manier
Ging alle kanten op idd. Maar de storm is niet weg, lijkt alleen richting Noorwegen te gaan ipv ons land.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja wat is het nou!!
Eergisteren zei ik nog, trekt langs.
Gisteren volle mep dus dacht oke kan gebeuren dat ik ernaast zit.
En nu heb ik weet gelijk?
Het lijkt wel een wipwap 😂
Dan pit ik, dus dat scheeltquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Meeste regen dus vrijdagnacht naar zaterdag?
En, wat voor weer gaat het zijn met bokbierdag? Vrouwlief twijfelt of ze haar winterjas moet meenemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |