SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ja ik zag t. Die hebben wel ook ander klimaat dan hier sws, zijn gevoeliger voor die enorme hoeveelheden regen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Regio Valencia weer heel slecht
quote:Op maandag 29 september 2025 12:14 schreef Scjvb het volgende:
Wmb altijd gewenst! Eerst nog even afwachten wat orkaan Humberto later deze week gaat doen.
Op brood? Of wat?quote:
Poh, daar wordt een water verwacht. Ongetwijfeld overlastquote:Op maandag 29 september 2025 12:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik zag t. Die hebben wel ook ander klimaat dan hier sws, zijn gevoeliger voor die enorme hoeveelheden regen.
Ligt ook 200 km ten noorden van ons.
True.quote:Op maandag 29 september 2025 12:28 schreef Elan het volgende:
Er staan in elk geval weer flinke neerslaghoeveelheden in de kaarten dus het zal sowieso drama gaan worden.
quote:Op maandag 29 september 2025 12:14 schreef Scjvb het volgende:
Wmb altijd gewenst! Eerst nog even afwachten wat orkaan Humberto later deze week gaat doen.
quote:
Azorentiefquote:Op maandag 29 september 2025 13:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
'Orkantief' of 'Sturmtief' is wel een mooie term.
Sowieso Duits
De modellen laten lage waarden zien. Ik zag al een kerndruk van 928 mb.quote:
Gaat helaas niet gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2025 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens wat een weertje.![]()
Graag dit nog de hele maand oktober (Hallo ADE)
Die gaat gewoon warmte geven, net als al die stormen vorig jaarquote:Op maandag 29 september 2025 17:42 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Gaat helaas niet gebeuren.
De 1e storm staat al in de kaarten.
Waar ga je heen? Buiten?quote:Op maandag 29 september 2025 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens wat een weertje.![]()
Graag dit nog de hele maand oktober (Hallo ADE)
Als het een zuiderstorm wordt wel idd.quote:Op maandag 29 september 2025 17:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat gewoon warmte geven, net als al die stormen vorig jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |