Beroep je er dan ook niet op:quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik wist niet dat FOK! een academische plek was![]()
Zeker als je dat soort onzin beweert zonder ook maar 1 wetenschapper te noemen en/of te citeren.quote:Op maandag 29 september 2025 21:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sure
Vandaar dat niemand met bewijs komt, maar een random user op FOK! die weet het natuurlijk beter dan welke wetenschapper dan ook
Die keuze is allang gemaakt.quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit schept toch wel een spagaat. Geef je religie de volle vrijheid of pak je dit soort dingen aan? Het laatste wat mij betreft, maar daar zal lang niet iedereen het over eens zijn.
Helemaal als het over de Islam gaat weten we dat er een groep mensen is die deze religie met hand en tand verdedigen onder het mom van 'vrijheid van religie'. Maar de verspreiding van deze denkwijzen zijn daar wel het gevolg van.
[..]
Had nou niet gespijbeld bij geschiedenis en staatsinrichting. Dan had je geweten hoe dit systeem werkte. En waarom het van mij moet blijven. Zeker ook voor Moslims.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom we in een wereld willen leven waarin religie vrijheid moet hebben in het onderwijs. Doe dat lekker thuis, onderwijs hoort zich bezig te houden met feiten, niet met indoctrinatie van kinderen omdat je sprookjesboek geloof anders geen generatie overleeft
By all means, leg me uit waarom we dit moeten willen. Niet waarom het nu zo werkt, waarom we dit moeten willen houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:48 schreef Horzula het volgende:
[..]
Had nou niet gespijbeld bij geschiedenis en staatsinrichting. Dan had je geweten hoe dit systeem werkte. En waarom het van mij moet blijven. Zeker ook voor Moslims.
Ja, if vraag mij af hoe Reformatische scholen eigenlijk op gespannen voet staan met "democratische waarden". Wel met het verkiezingsprogramma van PvdA-GL en dat wordt wel vaker verward met democratie en rechtsstaat, maar het is toch echt heel wat anders.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:29 schreef Horzula het volgende:
[..]
Die keuze is allang gemaakt.
Al toen er bijna alleen maar Christenen en Joden in Nederland woonden.
Onze godsdienstvrijheid is het gevolg van maatschappelijke ontwikkelingen, revoluties en burgeroorlogen van een half millennium en over minstens drie continenten.
Wel werkt deze godsdienstvrijheid alleen als godsdienstige groepen (Gereformeerden, Orthodoxe Joden, Vrijmetselarij) voor het overige de staat en maatschappij wel steunen.
Als homo-man vind ik zelf de overheid de kleine godsdienstige groepen aan gaat wrijven dat ze zich niet aan de politieke ideologische waan van de dag houden.
Moeten ze natuurlijk niet lopen te krijsen dat mensen vermoord moeten worden.
Er is wel degelijk verschil tussen streng Gereformeerden en de Moslims waar het in dit stuk over gaat.
Bij de Gereformeerden kun je er van op aan dat zij zich verplicht voelen om hun deel van hun maatschappelijke plichten op zich te nemen.
De hoofdpijndossier Moslim genootschappen zijn immigranten die nooit ook maar enige trouw naar de Nederlandse samenleving hebben getoond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |