quote:Hoe Telegraaf-journalist Wouter de Winter ernaar kijkt? Hij concludeert in de podcast Afhameren: “Ze vinden het prettiger om over Frans Timmermans te praten als hij er niet is dan het recht in hun gezicht te zeggen, heb ik het idee.”
Precies dit dusquote:Angela de Jong is bijzonder teleurgesteld in de mannen van Vandaag Inside. Ze vindt dat de heren echt tekort zijn geschoten tijdens de uitzending met Frans Timmermans. Johan Derksen is alleen kritisch als zijn slachtoffers níet aan tafel zitten. En René van der Gijp? Die laat het überhaupt afweten als het over politiek gaat.
Podcasthost Manuel Venderbos: “Die mannen stonden helemaal uit. Als iemand erbij zit, zijn ze poeslief, maar als die weg is, dan branden ze hem af. Dat is toch jammer?”
Het radicale kantje komt dan inderdaad meteen vinnig naar bovenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:13 schreef Specularium het volgende:
Johan moet een beetje dimmen, dit is irritant.
Wilfred, René, Johan en Thomas.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik kijk morgen pas maar wiens Engels is zo slecht?
Yesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hij heeft een oortje in zelfs. Maar met dat vertalen zou het misschien ook wat raar overkomen qua timingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:43 schreef superniger het volgende:
Praat gewoon Nederlands met een oortje voor Boris.
Van wie niet? Mens waarschijnlijk maar die doet niet mee aan een gesprek over een sporterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Epistaxiophobia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |