Krijg je geen laagje olie op je pindakaas buiten de koelkast?quote:Op zondag 28 september 2025 16:45 schreef Durmada het volgende:
Jam, appelstroop en speculoos in de koelkast, de rest in de voorraadkast
Ik zag laatst iets over op z'n kop wegzetten.quote:Op zondag 28 september 2025 16:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Krijg je geen laagje olie op je pindakaas buiten de koelkast?
Dit.quote:Op zondag 28 september 2025 16:48 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb geen voorraadkast, ik flikker alles in een paar keukenkastjes.
Dit. En jam dan wel in de koelkast, maar dat hebben we bijna nooit.quote:
Nee. En anders even doorroeren.quote:Op zondag 28 september 2025 16:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Op zn kop is alleen met natuurlijke pindakaas toch? Heb t over potjes calve. Kan me herinneren dat daar ook olie op kwam buiten de koelkast.quote:Op zondag 28 september 2025 17:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit. En jam dan wel in de koelkast, maar dat hebben we bijna nooit.
En pindakaas zet je op de kop idd.
An sich... hagelslag uit de koelkast is ook goed.quote:Op zondag 28 september 2025 18:08 schreef Farenji het volgende:
Ik doe de hagelslag altijd in de diepvries, wordt ie extra krokant van.
Dus ook jam in de kast? Dacht vroeger altijd dat dat gaat schimmelenquote:Op zondag 28 september 2025 17:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Kaas en vleeswaren in de koelkast.
De rest in de voorraadkast.
Maar het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe veel je ervan gebruikt en hoe lang het duurt voordat een pot op is. Maar bij normaal gebruik lijkt het me niet nodig om het in de koelkast te bewaren.
Dat zal ook wel van de jam afhangen.quote:Op zondag 28 september 2025 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
Dus ook jam in de kast? Dacht vroeger altijd dat dat gaat schimmelen
Altijd een schoon mes gebruiken.quote:Op zondag 28 september 2025 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dus ook jam in de kast? Dacht vroeger altijd dat dat gaat schimmelen
Jam in de koelkast, de rest in de voorraadkast.quote:Op zondag 28 september 2025 16:35 schreef Mikeytt het volgende:
Ik heb dit standaard in huis:
- chocopasta
- hazelnootpasta
- pindakaas
- jam
- appelstroop
- speculoospasta
- hagelslag
M.u.v. de hagelslag, doe ik alles altijd in de koelkast, maar ik hoorde dat mensen zelfs jam in de voorraadkast doen??Afhankelijk van de jam dan lijkt me...
Wat doen jullie?
Dat conserveermiddel heet suiker.quote:Op zondag 28 september 2025 18:32 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat zal ook wel van de jam afhangen.
Eigengemaakte jam zal wellicht gaan schimmelen.
Jam uit de supermarkt zal wel zoveel conserveermiddel bevatten dat het niet zo gauw schimmelt.
Op pindasaus wel.quote:Op zondag 28 september 2025 16:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |