En ik kan me vergissen maar ik dacht te zien dat ze afwisselde tussen bed en slaapbank. Top weekend!quote:Op maandag 29 september 2025 12:28 schreef LALAA het volgende:
[..]
Het lijkt wel een filmpje van Gerda op all-inclusive vakantie die even het buffet aan haar 4 volgers op Facebook laat zien. Sanneke is echt een belediging voor de gemiddelde influencer. Waarom zou je als hotel zijde dit goede reclame voor je merk vinden?
Maar wel fijn voor haar dat ze weer eens op een ander bed heeft kunnen liggen, daar was ze vast hard aan toe.
En ze spreekt zichzelf weer tegen.quote:Op maandag 29 september 2025 12:35 schreef JaNeeDan het volgende:
DBM, ik heb het aangedurfd om haar stories te bekijken. N.a.v. wat ik hier las dacht ik: je kan niet zo dom zijn dat je met zo’n band door blijft rijden.
Had ik maar niet gekeken. Zo dom kan dus echt. En als je zoveel stories weet vol te lullen over je autobanden, dan heb je echt teveel tijd en geen leven.
Om 10 uur. Eerder kon vast niet 🙄quote:Op maandag 29 september 2025 12:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:
oh help AM gaat weer naar de tandarts met haar gezin... hoeveel van de aanhang neemt ze ook mee denken jullie?
Ik vraag me af of een hotel/loopbandleverancier/fitpiggy/proteinedrankjesbedrijf überhaupt kijkt naar waar ze een voorstel aan doen. Of alleen kijken naar het aantal volgers.quote:Op maandag 29 september 2025 12:28 schreef LALAA het volgende:
[..]
Het lijkt wel een filmpje van Gerda op all-inclusive vakantie die even het buffet aan haar 4 volgers op Facebook laat zien. Sanneke is echt een belediging voor de gemiddelde influencer. Waarom zou je als hotel zijde dit goede reclame voor je merk vinden?
Maar wel fijn voor haar dat ze weer eens op een ander bed heeft kunnen liggen, daar was ze vast hard aan toe.
Dan kan ze de kinderen weer lekker de hele dag thuis houden voor insta! Sowieso bezopen om met het hele gezin te gaan en dat ze na al die jaren nog steeds geen tandarts in de omgeving heeft gezocht. Maar ja, vind maar eens een tandarts die graag met zn snufferd op insta komt 🤡quote:Op maandag 29 september 2025 12:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Om 10 uur. Eerder kon vast niet 🙄
Nu vind ik alles onzin wat zij post, maar dat uitstapje naar de tandarta vind ik echt aanstellerij ten top. Wat een ongelooflijke onzin.quote:Op maandag 29 september 2025 12:55 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Dan kan ze de kinderen weer lekker de hele dag thuis houden voor insta! Sowieso bezopen om met het hele gezin te gaan en dat ze na al die jaren nog steeds geen tandarts in de omgeving heeft gezocht. Maar ja, vind maar eens een tandarts die graag met zn snufferd op insta komt 🤡
Reistijd incalculeren denk ik? Hoe ver weg was het ook alweer?quote:Op maandag 29 september 2025 12:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Om 10 uur. Eerder kon vast niet 🙄
Ik blijf dit raar vindenquote:Op maandag 29 september 2025 12:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:
oh help AM gaat weer naar de tandarts met haar gezin... hoeveel van de aanhang neemt ze ook mee denken jullie?
Dat doe ik ook altijd of juist na schooltijd. Maar goed op de middelbare school ging ik gewoon zelf naar de tandarts (weet niet meer precies vanaf welke leeftijd moet ik eerlijk zeggen).quote:Op maandag 29 september 2025 13:08 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Reistijd incalculeren denk ik? Hoe ver weg was het ook alweer?
Eerst tandarts en dan lekker samen lunchen. Pfft.
En ik probeer het altijd om acht uur te plannen zodat de kinderen gewoon op tijd op school kunnen zijn... Ik ben gek eigenlijk.
Er kan wel een propje ‘geschoten’ worden (weet niet meer precies hoe dat heet) maar dat is dan zodat je er mee naar huis en vervolgens naar de garage mee kan rijden. Maar plakken 🤦🏼♀quote:Op maandag 29 september 2025 11:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dit... de band is 3x geplakt en het stickertje is waarschijnlijk los gekomen 🤯 echt... dat een 4 jarige dit zou verzinnen zou ik begrijpen .... maar deze vrouw rijd auto 😵 hoe dan???
Ja maar dat kan niet oneindig je moet dan echt wel stappen ondernemen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Er kan wel een propje ‘geschoten’ worden (weet niet meer precies hoe dat heet) maar dat is dan zodat je er mee naar huis en vervolgens naar de garage mee kan rijden. Maar plakken 🤦🏼♀
Die beugel krijgt ze vast niet gesponsord, dus dan kan t niet 🙈quote:Op maandag 29 september 2025 13:31 schreef Harper het volgende:
Is het vorige tandartsbezoek van de Geertsen alweer een half jaar geleden? Time flies.
Toen kondigde AM aan dat ze een beugel zou krijgen. Nooit meer wat over gehoord.
Ja propje heet dat volgens mij maar dat is idd om thuis te komen en afspraak te maken.. als er al 3 propjes in zitten was ze al tijdje te laatquote:Op maandag 29 september 2025 13:15 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Er kan wel een propje ‘geschoten’ worden (weet niet meer precies hoe dat heet) maar dat is dan zodat je er mee naar huis en vervolgens naar de garage mee kan rijden. Maar plakken 🤦🏼♀
Ja en ze hebben het dan ook aaaaallemaal. Weten aaaaallemaal niet wat links en rechts is😏quote:Op maandag 29 september 2025 13:43 schreef Rimboequeen het volgende:
AM legt uit dat haar samenwerkingen te herkennen zijn aan een vierkantje en laat het dan ook zien. Er staan dus rechthoeken!!! getekend om de titel van de samenwerking.
Ze blaat ook dat bepaalde handelingen geen automatisme worden bij haar en sommige kinderen, oa een paard zijn halster etc bevestigen. Wat een kul! Net als dat familiebezoek aan de tandarts morgen wat uuuuuren gaat duren voor iedereen. Ik vind haar steeds vreemder.
Als je al zo lang paardrijd en t is nog geen automatisme dan lijkt me toch echt dat t aan haar ligt.quote:Op maandag 29 september 2025 13:43 schreef Rimboequeen het volgende:
AM legt uit dat haar samenwerkingen te herkennen zijn aan een vierkantje en laat het dan ook zien. Er staan dus rechthoeken!!! getekend om de titel van de samenwerking.
Ze blaat ook dat bepaalde handelingen geen automatisme worden bij haar en sommige kinderen, oa een paard zijn halster etc bevestigen. Wat een kul! Net als dat familiebezoek aan de tandarts morgen wat uuuuuren gaat duren voor iedereen. Ik vind haar steeds vreemder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |