abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218896772
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 23:14 schreef Henrike het volgende:
Minibelle:
Wat akelig hoe ze tegen Belle doet wat betreft de mini's van Albert Heijn.
Ze kleineert het meisje voor de camera.
En zo kinderachtig als zij doet veroorzaakt ze juist ruzie tussen de meiden, ze stookt de boel op.
Heel raar tafereel weer daar. Laat een 12 jarige gewoon die mini's in elkaar zetten als ze dat wil.
Maar de moeder zal het vast niet hoogbegaafd genoeg vinden.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218896833
Dbm, ook dat ze denkt dat een autoband net als een fietsband met een plakkertje gemaakt wordt...🙈

En dat ze gewoon doorrijdt, gelukkig geen ongeluk gebeurd.
pi_218896861
Wat een nare moeder is die minibelle toch.
Zet je dochters toch niet steeds zo voor schut online. Ik krijg de kriebels van dat gezin. Hoe die moeder ook lacht op foto's, brrr engerd vind ik het!

AM staat weer lekker klaar deze morgen met haar camera. Het weekendje privacy voor haar kinderen is weer voorbij. Ik stel me dan voor hoe mijn kinderen het zouden vinden als ik ze iedere dag(!) sochtends bij het weg fietsen zo zou filmen en dan smiddags weer klaar zou staan als ze het hoekje om komen rijden. Die zouden me keihard uitlachen en opdragen daar asap mee te stoppen.
Je wil toch even rustig thuis komen na een schooldag? Helemaal als je net op de middelbare begint. Rustig tas wegleggen, wat eten , wat drinken, even je verhaal kwijt. Mijn kinderen zouden helemaal dichtklappen met die camera meteen op hun hoofd.
Maar dat lost AM wel op door ze om te kopen met een middagje gratis truien uitkiezen bij The Stone. Bizar.
pi_218896876
Zoooo fijn dat de volgers AM lekker met rust lieten. En hihihahhoho grappig dat de eigenaresse niet wist wie ze was. Hoe is dat mogelijk hè? Onze bestsellerschrijfster en plangoeroe.
Het valt niet mee hoor, een leven als OBN'er. (Onbekende bekende Nederlander)
pi_218896886
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Zoooo fijn dat de volgers AM lekker met rust lieten. En hihihahhoho grappig dat de eigenaresse niet wist wie ze was. Hoe is dat mogelijk hè? Onze bestsellerschrijfster en plangoeroe.
Maar ze heeft die manege een aantal keer getagd dus ze heeft er korting uitgesleept? Kan ze met haar kinderen heen.
pi_218896898
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:50 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar ze heeft die manege een aantal keer getagd dus ze heeft er korting uitgesleept? Kan ze met haar kinderen heen.
En ‘nu durf ik pas te delen waar we waren’

Eh.. de naam van de manege stond verschillende keren op beeld en ze heeft ze zelfs getagd?

En ze is wat voorzichtiger vanwege privacy. HOU TOCH OP.

Maarja, ze kan wel weer vertellen dat ze er 2 hoofdstukken over heeft geschreven in haar boekje.
pi_218896904
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 09:12 schreef proud_mami het volgende:
Uit een nieuwe story van MB: Was eigenlijk niet heel erg van plan om hier heel veel woorden aan vuil te maken, maar toch maar wel even voor het allemaal weer een compleet eigen leven gaat leiden: ik ben niet in een nieuwe relatie, ik ben niet aan het daten en er is geen ander in het spel. Een arm om me heen van een vriend of een zoen van een van mijn beste vriendinnen betekent niet dat ik in een nieuwe relatie ben, wil zijn, of ga zijn.

Bovenstaande tekst ook op Realityfbi inmiddels zag ik
Ik vind MB die iemand kust nou ook niet per se juice, aangezien ze dat met iedereen en zijn moeder doet 😅
pi_218896951
AM: 'een stukje therapie voor mensen die ook nog een boek uitbrengen naast hun werk en gezin'.
Welk werk AM? Dat je dst AI gegenereerde boek als werk ziet kan ik ergens nog begrijpen, maar de rest 🙈
En de eigenaresse kende AM niet, er wonen in NL vast meer mensen die haar niet kennen dan die haar wel kennen, maar dat kan er bij haar niet helemaal in volgens mij.
Alsof ze koningin Maxima is die niet veilig over straat kan
pi_218896972
Niet om aan te horen die podcast van MB. Haar reels kijk ik meestal zonder geluid, ik ken haar stem daardoor niet echt. Daardoor realiseer ik me nu pas dat Michelle een 'hese Brabantse stem' heeft. In mijn sociale omgeving is dit tot een veelvoorkomend verschijnsel onder Brabantse dames gedoopt. Of het iets met carnaval te maken heeft, met roken of schreeuwen? Geen idee. Maar ze zijn met velen. Valt meer mensen dit op? Verder niks tegen Brabanders trouwens, ik ben er zelf ééntje.

Ik kon de podcast trouwens totaal niet volgen. Veel gebrabbel, weinig inhoud. Elkaar in de rede vallen. En misschien komt het doordat ik heel wat ouder ben dan Michelle dat ik niks kan met wat ze allemaal zegt. Ze komt over als iemand die zo'n perfect plaatje wil laten zien dat ze zichzelf compleet voorbij loopt en helemaal niet in contact staat met zichzelf. En maar rennen als een kip zonder kop. En die alcohol steeds overal, daar verdooft ze zichzelf toch mee? Ik word moe als ik naar haar kijk en luister. Ze is superdruk maar het komt allemaal zo ontzettend leeg over.
pi_218897005
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind MB die iemand kust nou ook niet per se juice, aangezien ze dat met iedereen en zijn moeder doet 😅
Inderdaad, zoveel klef gedoe. Vooral als ze kinderen op de mond gaat zoenen krijg ik de kriebels, ook de omhelzingen met haar broer geven een dikke error hier. Het is dat we niet mogen speculeren over diagnoses O-)
pi_218897014
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 09:31 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Heel raar tafereel weer daar. Laat een 12 jarige gewoon die mini's in elkaar zetten als ze dat wil.
Maar de moeder zal het vast niet hoogbegaafd genoeg vinden.
Echt hè, en dan hoe het meisje kijkt, zo zielig. Heerlijk toch als ze dat leuk vind om te doen, keer wat anders dan tennis
pi_218897042
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom het tijdens zo´n weekend nodig zou zijn te vermelden waarmee je je geld verdient ("wie je bent" aldus Anne). Dan hunker je toch echt naar aandacht.
pi_218897045
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nog geen 10 uur op maandag en mijn verbazing is weer hoog
De herrie bij mevrouw wannabe lether is weer oorverdovend en ze doet alsof de 2 jarige oude ziel een tatu getekend en geschreven heeft 👍👌 tja....
En dbm heeft 3x haar autoband laten plakken en niet vervangen?? 🤔 en normaal iedere scheet al paniek maar nu raced ze met een lekke band en alle alarmbellen die af gaan in de auto een 80 weg op 👌 ik ga lekker boodschappen doen.. ik kan dit echt niet aan op de maandag ochtend
Dit snap ik ook echt niet, en al helemaal niet met kinderen in de auto! (Die zwarte blazer met bruin tshirt is trouwens ook weer geen porum)
pi_218897049
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:41 schreef Post-its het volgende:
Dbm, ook dat ze denkt dat een autoband net als een fietsband met een plakkertje gemaakt wordt...🙈

Die is echt niet de snuggerste hoor
pi_218897086
Ik loop niet echt warm van het promotiepraatje van AM over het "ponykamp": stapelbedden, tl licht, koude tegels en stank.... Dan mag het eten goed zijn maar maakt dat alles goed?
Gelukkig ben ik niet van de paarden ;)

[ Bericht 44% gewijzigd door Harper op 29-09-2025 10:31:54 ]
pi_218897117
Sorry, maar wat lult Anne nu toch over de planner, dat die op no 2 in de bestseller lijst binnenkwam?
Hij werd er meteen weer uitgegooid omdat het geen boek was!
pi_218897136
Oh Sanneke, krijg je een nacht in Arnhem (blijkbaar gesponsord? Wat een verhaal met dichter bij D te willen komen?)

En dan van het hotel de croissantjes laten zien en wat er te doen is in een straal van 50m 🙄

Arnhem is zooo mooi en leuk!
pi_218897168
Dbm een heel verhaal over een lekke band, tjezus heb je dan niet wat anders te melden?
Onze Piet Paniek rijdt blijkbaar wel gewoon door als er lampjes van de auto gaan branden maar voor een virus slaat ze op tilt.
En Debbie, ligt vast weer op de bank te filmen na een heel weekend in bed.
Ga. Lekker met Liam naar een echte zandbak in de buurt.
Lekker buiten voor haarzelf ook zo goed.ze kan als ze wil
Met de rollie .
Vind niet dat ze er vee gebruik van maakt, rondje dierentuin en supermarkt.
Maar volgens haar kon ze niets zonder rolstoel en was ze beperkt tot thuis zitten .
Nu heeft ze dat ding maar doet nog niks.
Hebben is het einde van het genot daar.
pi_218897174
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:19 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit snap ik ook echt niet, en al helemaal niet met kinderen in de auto! (Die zwarte blazer met bruin tshirt is trouwens ook weer geen porum)
Zo saai gekleed altijd, doe er dan een helder wit shirt onder
pi_218897196
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Utopica het volgende:
Oh Sanneke, krijg je een nacht in Arnhem (blijkbaar gesponsord? Wat een verhaal met dichter bij D te willen komen?)

En dan van het hotel de croissantjes laten zien en wat er te doen is in een straal van 50m 🙄

1 nachtje gekregen en de andere nacht zelf betaald. Welke nacht was om dichterbij elkaar te komen weet ik ook niet. Maar dit weekend is toch wat ze elk weekend doen? Op de bank/ bed zitten, eten en zeuren. Hoef je geen weekend voor weg.
pi_218897208
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Utopica het volgende:

Als dit gesponsord was dan had ze ook wel even een leuk filmpje van de kamer mogen maken. Ik heb nu gezien dat ze op bed of slaapbank lagen. Prima reclame weer👌
Zo’n hotel snap ik ook niet. Er zijn toch wel betere manieren om reclame te maken dan met een wannabe fluflu die niks doet?

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 29-09-2025 12:29:48 ]
pi_218897245
Ja AM, we weten nu wel dat er een ooievaar op dat dak zit. Zij is echt zo infantiel met dit soort dingen, alles is wauw en bijzonder en moet obsessief gefilmd worden. Als een kind met een nieuwe hobby..
pi_218897256
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:34 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wat lult Anne nu toch over de planner, dat die op no 2 in de bestseller lijst binnenkwam?
Hij werd er meteen weer uitgegooid omdat het geen boek was!
Ik vind die enorme focus op de plek 1 in de boeken top 60 sowieso heel raar/naar. Ik snap dat je een boek promoot, maar bij Annemarie lijkt een eenmalige plek 1 zo ongeveer het enige doel en dat gaat dan ook nog via die kunstmatige constructie met een pre-order. Ik vind een boek succesvol als het minimaal een paar maanden (of langer) in de top 60 staat. Annemarie staat er met haar boek hooguit enkele weken in en dan is het weer over.

Je wilt toch juist dat een boek gedurende langere tijd stabiel verkocht wordt, maar dat lijkt totaal het doel niet. En dan nu elke dag weer melden (net als vorige keer) dat bepaalde dingen in haar boek beschreven worden. Gaaap, die truc is onderhand wel een beetje belegen.
pi_218897271
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Echt hè, en dan hoe het meisje kijkt, zo zielig. Heerlijk toch als ze dat leuk vind om te doen, keer wat anders dan tennis
Echt hoor en dan die vreselijke stem en lach van dat mens/moeder.
pi_218897276
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 09:41 schreef Post-its het volgende:

Maar dit... de band is 3x geplakt en het stickertje is waarschijnlijk los gekomen 🤯 echt... dat een 4 jarige dit zou verzinnen zou ik begrijpen .... maar deze vrouw rijd auto 😵 hoe dan???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')