Heel raar tafereel weer daar. Laat een 12 jarige gewoon die mini's in elkaar zetten als ze dat wil.quote:Op zondag 28 september 2025 23:14 schreef Henrike het volgende:
Minibelle:
Wat akelig hoe ze tegen Belle doet wat betreft de mini's van Albert Heijn.
Ze kleineert het meisje voor de camera.
En zo kinderachtig als zij doet veroorzaakt ze juist ruzie tussen de meiden, ze stookt de boel op.
Maar ze heeft die manege een aantal keer getagd dus ze heeft er korting uitgesleept? Kan ze met haar kinderen heen.quote:Op maandag 29 september 2025 09:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Zoooo fijn dat de volgers AM lekker met rust lieten. En hihihahhoho grappig dat de eigenaresse niet wist wie ze was. Hoe is dat mogelijk hè? Onze bestsellerschrijfster en plangoeroe.
Het valt niet mee hoor, een leven als OBN'er. (Onbekende bekende Nederlander)
En ‘nu durf ik pas te delen waar we waren’quote:Op maandag 29 september 2025 09:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar ze heeft die manege een aantal keer getagd dus ze heeft er korting uitgesleept? Kan ze met haar kinderen heen.
Ik vind MB die iemand kust nou ook niet per se juice, aangezien ze dat met iedereen en zijn moeder doet 😅quote:Op maandag 29 september 2025 09:12 schreef proud_mami het volgende:
Uit een nieuwe story van MB: Was eigenlijk niet heel erg van plan om hier heel veel woorden aan vuil te maken, maar toch maar wel even voor het allemaal weer een compleet eigen leven gaat leiden: ik ben niet in een nieuwe relatie, ik ben niet aan het daten en er is geen ander in het spel. Een arm om me heen van een vriend of een zoen van een van mijn beste vriendinnen betekent niet dat ik in een nieuwe relatie ben, wil zijn, of ga zijn.
Bovenstaande tekst ook op Realityfbi inmiddels zag ik
Inderdaad, zoveel klef gedoe. Vooral als ze kinderen op de mond gaat zoenen krijg ik de kriebels, ook de omhelzingen met haar broer geven een dikke error hier. Het is dat we niet mogen speculeren over diagnosesquote:Op maandag 29 september 2025 09:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind MB die iemand kust nou ook niet per se juice, aangezien ze dat met iedereen en zijn moeder doet 😅
Echt hè, en dan hoe het meisje kijkt, zo zielig. Heerlijk toch als ze dat leuk vind om te doen, keer wat anders dan tennisquote:Op maandag 29 september 2025 09:31 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Heel raar tafereel weer daar. Laat een 12 jarige gewoon die mini's in elkaar zetten als ze dat wil.
Maar de moeder zal het vast niet hoogbegaafd genoeg vinden.
Ik begrijp überhaupt niet waarom het tijdens zo´n weekend nodig zou zijn te vermelden waarmee je je geld verdient ("wie je bent" aldus Anne). Dan hunker je toch echt naar aandacht.quote:Op maandag 29 september 2025 09:48 schreef Ballerina888 het volgende:
Zoooo fijn dat de volgers AM lekker met rust lieten. En hihihahhoho grappig dat de eigenaresse niet wist wie ze was. Hoe is dat mogelijk hè? Onze bestsellerschrijfster en plangoeroe.
Het valt niet mee hoor, een leven als OBN'er. (Onbekende bekende Nederlander)
Dit snap ik ook echt niet, en al helemaal niet met kinderen in de auto! (Die zwarte blazer met bruin tshirt is trouwens ook weer geen porum)quote:Op maandag 29 september 2025 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nog geen 10 uur op maandag en mijn verbazing is weer hoog
De herrie bij mevrouw wannabe lether is weer oorverdovend en ze doet alsof de 2 jarige oude ziel een tatu getekend en geschreven heeft 👍👌 tja....
En dbm heeft 3x haar autoband laten plakken en niet vervangen?? 🤔 en normaal iedere scheet al paniek maar nu raced ze met een lekke band en alle alarmbellen die af gaan in de auto een 80 weg op 👌 ik ga lekker boodschappen doen.. ik kan dit echt niet aan op de maandag ochtend
Die is echt niet de snuggerste hoorquote:Op maandag 29 september 2025 09:41 schreef Post-its het volgende:
Dbm, ook dat ze denkt dat een autoband net als een fietsband met een plakkertje gemaakt wordt...🙈
En dat ze gewoon doorrijdt, gelukkig geen ongeluk gebeurd.
Zo saai gekleed altijd, doe er dan een helder wit shirt onderquote:Op maandag 29 september 2025 10:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dit snap ik ook echt niet, en al helemaal niet met kinderen in de auto! (Die zwarte blazer met bruin tshirt is trouwens ook weer geen porum)
1 nachtje gekregen en de andere nacht zelf betaald. Welke nacht was om dichterbij elkaar te komen weet ik ook niet. Maar dit weekend is toch wat ze elk weekend doen? Op de bank/ bed zitten, eten en zeuren. Hoef je geen weekend voor weg.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Utopica het volgende:
Oh Sanneke, krijg je een nacht in Arnhem (blijkbaar gesponsord? Wat een verhaal met dichter bij D te willen komen?)
En dan van het hotel de croissantjes laten zien en wat er te doen is in een straal van 50m 🙄
Arnhem is zooo mooi en leuk!
Als dit gesponsord was dan had ze ook wel even een leuk filmpje van de kamer mogen maken. Ik heb nu gezien dat ze op bed of slaapbank lagen. Prima reclame weer👌quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Utopica het volgende:
Oh Sanneke, krijg je een nacht in Arnhem (blijkbaar gesponsord? Wat een verhaal met dichter bij D te willen komen?)
En dan van het hotel de croissantjes laten zien en wat er te doen is in een straal van 50m 🙄
Arnhem is zooo mooi en leuk!
Ik vind die enorme focus op de plek 1 in de boeken top 60 sowieso heel raar/naar. Ik snap dat je een boek promoot, maar bij Annemarie lijkt een eenmalige plek 1 zo ongeveer het enige doel en dat gaat dan ook nog via die kunstmatige constructie met een pre-order. Ik vind een boek succesvol als het minimaal een paar maanden (of langer) in de top 60 staat. Annemarie staat er met haar boek hooguit enkele weken in en dan is het weer over.quote:Op maandag 29 september 2025 10:34 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wat lult Anne nu toch over de planner, dat die op no 2 in de bestseller lijst binnenkwam?
Hij werd er meteen weer uitgegooid omdat het geen boek was!
Echt hoor en dan die vreselijke stem en lach van dat mens/moeder.quote:Op maandag 29 september 2025 10:14 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè, en dan hoe het meisje kijkt, zo zielig. Heerlijk toch als ze dat leuk vind om te doen, keer wat anders dan tennis
Maar dit... de band is 3x geplakt en het stickertje is waarschijnlijk los gekomen 🤯 echt... dat een 4 jarige dit zou verzinnen zou ik begrijpen .... maar deze vrouw rijd auto 😵 hoe dan???quote:Op maandag 29 september 2025 09:41 schreef Post-its het volgende:
Dbm, ook dat ze denkt dat een autoband net als een fietsband met een plakkertje gemaakt wordt...🙈
En dat ze gewoon doorrijdt, gelukkig geen ongeluk gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |