En nog doorrijden ook, terwijl je ziet en voelt dat je band leegloopt. Maar wel met elke scheet bij de huisarts zitten.quote:Op maandag 29 september 2025 11:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dit... de band is 3x geplakt en het stickertje is waarschijnlijk los gekomen 🤯 echt... dat een 4 jarige dit zou verzinnen zou ik begrijpen .... maar deze vrouw rijd auto 😵 hoe dan???
Nee precies. Waarom meld ze überhaupt aan die eigenaresse dat zij AM de influencer is?quote:Op maandag 29 september 2025 10:19 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom het tijdens zo´n weekend nodig zou zijn te vermelden waarmee je je geld verdient ("wie je bent" aldus Anne). Dan hunker je toch echt naar aandacht.
Inderdaad achteraf pas melden dat het een samenwerking is.quote:Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Utopica het volgende:
Oh Sanneke, krijg je een nacht in Arnhem (blijkbaar gesponsord? Wat een verhaal met dichter bij D te willen komen?)
En dan van het hotel de croissantjes laten zien en wat er te doen is in een straal van 50m 🙄
Arnhem is zooo mooi en leuk!
En eentje die niet tot helemaal aan je kin komtquote:Op maandag 29 september 2025 10:45 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zo saai gekleed altijd, doe er dan een helder wit shirt onder
En dan vergeet ik het te vermelden dat die dingen die te doen zijn enkel benoemd worden. Je ziet dat ook gewoon als je het hotel in Google Maps opent 😅quote:Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Inderdaad achteraf pas melden dat het een samenwerking is.
Goede reclame ook voor dit hotel 🫣
Am maakt haar kinderen gek. En maar meeslepen naar gesponsorde uitjes. Oh het is zo druk allemaal, je zal een keer nee zeggen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:12 schreef Ballerina888 het volgende:
En AM altijd mekkerend dat alles te druk is en kinderen gek worden gemaakt. Maar dan wel in oktober naar een sinterklaas film, koekoek.
Ze was nog te lui om al liggend op de bank haar google aan te slingerenquote:Op maandag 29 september 2025 11:16 schreef Utopica het volgende:
[..]
En dan vergeet ik het te vermelden dat die dingen die te doen zijn enkel benoemd worden. Je ziet dat ook gewoon als je het hotel in Google Maps opent 😅
Maar ik snap zo'n hotel ook niet. Is toch totaal geen reclame dit?quote:Op maandag 29 september 2025 11:16 schreef Utopica het volgende:
[..]
En dan vergeet ik het te vermelden dat die dingen die te doen zijn enkel benoemd worden. Je ziet dat ook gewoon als je het hotel in Google Maps opent 😅
Alle momfluencers die geld en aandacht verdienen over de rug en ten koste van de privacy van hun kinderen zijn per definitie nare moeders. Of ouders, want ook vaders die zwijgend toestemmen zijn daaraan medeplichtig.quote:Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef Fenne het volgende:
Wat loopt AM te blaten over privacy zeg, iedereen weet waar ze woont, hoe laat de kinderen thuis zijn en dat de kinderen alleen thuis zijn. Maar het gaat erover dat zij vervelende ervaringen heeft, wat een nare moeder is zij eigenlijk.
Ja ik vind dat veel maar denk dat het in veel gezinnen zo gaat.quote:Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De kinderem van DBM zitten 10 tot 15u per week achter een scherm, ligt het aan mij of is dat best wel veel?
Hier wordt er niet dagelijks tv gekeken en hebben ze geen tablet, soms mogen ze in het weekend wat langer tv kijken, maar over t algemeen spelen ze liever buiten of zijn met speelgoed in de weer.
Maar de volgmoeders zijn dat natuurlijk helemaal vergeten, verblindt door het nieuwe boek van hun idool.quote:Op maandag 29 september 2025 10:34 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wat lult Anne nu toch over de planner, dat die op no 2 in de bestseller lijst binnenkwam?
Hij werd er meteen weer uitgegooid omdat het geen boek was!
En echt zaken die voor de kinderen zijn: avondvierdaagse, voorstellingen op school etc, die slaat ze allemaal over onder het mom van: te druk.quote:Op maandag 29 september 2025 11:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Am maakt haar kinderen gek. En maar meeslepen naar gesponsorde uitjes. Oh het is zo druk allemaal, je zal een keer nee zeggen.
Ja, dat vind ik wel veel ja. Bij ons een uurtje per dag dus 7 uur per week. Bij dbm is dat dus bijna het dubbele... anderhalf tot twee uur per dag?quote:Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De kinderem van DBM zitten 10 tot 15u per week achter een scherm, ligt het aan mij of is dat best wel veel?
Hier wordt er niet dagelijks tv gekeken en hebben ze geen tablet, soms mogen ze in het weekend wat langer tv kijken, maar over t algemeen spelen ze liever buiten of zijn met speelgoed in de weer.
Het lijkt wel een filmpje van Gerda op all-inclusive vakantie die even het buffet aan haar 4 volgers op Facebook laat zien. Sanneke is echt een belediging voor de gemiddelde influencer. Waarom zou je als hotel zijde dit goede reclame voor je merk vinden?quote:Op maandag 29 september 2025 10:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als dit gesponsord was dan had ze ook wel even een leuk filmpje van de kamer mogen maken. Ik heb nu gezien dat ze op bed of slaapbank lagen. Prima reclame weer👌
Zo’n hotel snap ik ook niet. Er zijn toch wel betere manieren om reclame te maken dan met een wannabe flufku die niks doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |