abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218897283
En ik ben ook wel benieuwd wat je voor een diepgaande gesprekken voert te paard. Ik heb vroeger heel veel gefietst en gepraat, maar diepgaand zou ik de gesprekken op de fiets niet willen noemen, daarvoor moet je toch teveel opletten en alhoewel ik niet op paarden rijd, lijkt mij dat op een buitenrit niet anders.

En iemand schreef het al: het is wel duidelijk dat de content van Annemarie drijft op haar kinderen, zodra die er niet zijn wordt het behoorlijk nietszeggend.
pi_218897292
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar dit... de band is 3x geplakt en het stickertje is waarschijnlijk los gekomen 🤯 echt... dat een 4 jarige dit zou verzinnen zou ik begrijpen .... maar deze vrouw rijd auto 😵 hoe dan???
En nog doorrijden ook, terwijl je ziet en voelt dat je band leegloopt. Maar wel met elke scheet bij de huisarts zitten.
pi_218897299
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:19 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp überhaupt niet waarom het tijdens zo´n weekend nodig zou zijn te vermelden waarmee je je geld verdient ("wie je bent" aldus Anne). Dan hunker je toch echt naar aandacht.
Nee precies. Waarom meld ze überhaupt aan die eigenaresse dat zij AM de influencer is?
pi_218897305
En AM altijd mekkerend dat alles te druk is en kinderen gek worden gemaakt. Maar dan wel in oktober naar een sinterklaas film, koekoek.
pi_218897313
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:38 schreef Utopica het volgende:
Oh Sanneke, krijg je een nacht in Arnhem (blijkbaar gesponsord? Wat een verhaal met dichter bij D te willen komen?)

En dan van het hotel de croissantjes laten zien en wat er te doen is in een straal van 50m 🙄

Arnhem is zooo mooi en leuk!
Inderdaad achteraf pas melden dat het een samenwerking is.
Goede reclame ook voor dit hotel 🫣
pi_218897319
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:45 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zo saai gekleed altijd, doe er dan een helder wit shirt onder
En eentje die niet tot helemaal aan je kin komt
pi_218897325
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Inderdaad achteraf pas melden dat het een samenwerking is.
Goede reclame ook voor dit hotel 🫣
En dan vergeet ik het te vermelden dat die dingen die te doen zijn enkel benoemd worden. Je ziet dat ook gewoon als je het hotel in Google Maps opent 😅
pi_218897333
Degene die ik een plek op nr 1 gun is joep van Jaimy. Die heeft ook een pre order lopen van zijn boek over haar, komt ook dit jaar uit, maar weet even niet wanneer.
pi_218897338
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:12 schreef Ballerina888 het volgende:
En AM altijd mekkerend dat alles te druk is en kinderen gek worden gemaakt. Maar dan wel in oktober naar een sinterklaas film, koekoek.
Am maakt haar kinderen gek. En maar meeslepen naar gesponsorde uitjes. Oh het is zo druk allemaal, je zal een keer nee zeggen.
pi_218897340
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:16 schreef Utopica het volgende:

[..]
En dan vergeet ik het te vermelden dat die dingen die te doen zijn enkel benoemd worden. Je ziet dat ook gewoon als je het hotel in Google Maps opent 😅
Ze was nog te lui om al liggend op de bank haar google aan te slingeren
pi_218897356
Wat is het weer lekker rustig bij Debbie in huis. Muziek staat ook helemaal niet hard😬.
pi_218897368
MB die wel de naam van de podcast toevoegt in haar bio maar niet de namen van Sjaak en Koen weghaalt.

Eigenlijk is MB een soort kameleon bedenk ik me nu. Bedenk hoe ze 5 jr geleden was: huismoeder 😱
pi_218897369
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:16 schreef Utopica het volgende:

[..]
Maar ik snap zo'n hotel ook niet. Is toch totaal geen reclame dit?

En heeft ze überhaupt iets gedaan met de tips die ze kreeg?
pi_218897383
Probeert Debbie ons nu te laten geloven dat Liam die tekening zelf heeft gemaakt?
En wat staat de muziek weer hard, ik snap wel dat ze overprikkelt raakt daar hoeft ze haar huis niet voor uit.
pi_218897507
Wat loopt AM te blaten over privacy zeg, iedereen weet waar ze woont, hoe laat de kinderen thuis zijn en dat de kinderen alleen thuis zijn. Maar het gaat erover dat zij vervelende ervaringen heeft, wat een nare moeder is zij eigenlijk.
pi_218897520
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:47 schreef Fenne het volgende:
Wat loopt AM te blaten over privacy zeg, iedereen weet waar ze woont, hoe laat de kinderen thuis zijn en dat de kinderen alleen thuis zijn. Maar het gaat erover dat zij vervelende ervaringen heeft, wat een nare moeder is zij eigenlijk.
Alle momfluencers die geld en aandacht verdienen over de rug en ten koste van de privacy van hun kinderen zijn per definitie nare moeders. Of ouders, want ook vaders die zwijgend toestemmen zijn daaraan medeplichtig.
pi_218897576
De kinderem van DBM zitten 10 tot 15u per week achter een scherm, ligt het aan mij of is dat best wel veel?

Hier wordt er niet dagelijks tv gekeken en hebben ze geen tablet, soms mogen ze in het weekend wat langer tv kijken, maar over t algemeen spelen ze liever buiten of zijn met speelgoed in de weer.
pi_218897614
DBM moet nog even zeuren over de kosten van de auto. Ja meid, een auto hebben kost geld. Het gaan vergelijken met Disney ook weer. Ze zou een zus van Sanneke kunnen zijn.
pi_218897620
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De kinderem van DBM zitten 10 tot 15u per week achter een scherm, ligt het aan mij of is dat best wel veel?

Hier wordt er niet dagelijks tv gekeken en hebben ze geen tablet, soms mogen ze in het weekend wat langer tv kijken, maar over t algemeen spelen ze liever buiten of zijn met speelgoed in de weer.
Ja ik vind dat veel maar denk dat het in veel gezinnen zo gaat.
Kijk maar bij de Geerts kinderen. Jet en Lot hebben behalve tijdens het "kookuur" ook vrijwel elk ander vrij moment een tablet in hun handen. Na het ontbijt, na de lunch en na het avondeten.
pi_218897629
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:34 schreef Harper het volgende:
Sorry, maar wat lult Anne nu toch over de planner, dat die op no 2 in de bestseller lijst binnenkwam?
Hij werd er meteen weer uitgegooid omdat het geen boek was!
Maar de volgmoeders zijn dat natuurlijk helemaal vergeten, verblindt door het nieuwe boek van hun idool.
pi_218897641
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Am maakt haar kinderen gek. En maar meeslepen naar gesponsorde uitjes. Oh het is zo druk allemaal, je zal een keer nee zeggen.
En echt zaken die voor de kinderen zijn: avondvierdaagse, voorstellingen op school etc, die slaat ze allemaal over onder het mom van: te druk.
pi_218897647
oh help AM gaat weer naar de tandarts met haar gezin... hoeveel van de aanhang neemt ze ook mee denken jullie?
pi_218897654
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Ja, dat vind ik wel veel ja. Bij ons een uurtje per dag dus 7 uur per week. Bij dbm is dat dus bijna het dubbele... anderhalf tot twee uur per dag?

Ze moet wel aan haar rust toekomen natuurlijk
pi_218897663
Ik heb stukken van de podcast van MB geluisterd. Met moeite. Dingen die worden gezegd kloppen ook gewoon niet. Ze hebben een rubriek in de podcast die heet: me, myself and I, waarin wordt besproken wat ze de komende week voor zichzelf gaan doen qua me-time. Want zegt MB: tijd voor jezelf schiet er zo bij in als moeder. Nou sorry maar MB heeft uuuren en daaaagen gevuld met enkel me-time. Dan denk ik waar slaat het nou op wat je zegt, want voor jou gaat het hebben van weinig quality time helemaal niet op. En MB vindt het in orde hebben van haar personeelsbestand het zwaarste deel vh ondernemerschap, al die mensen waar ze het goed voor wilt doen. Volgens mij heeft ze nog 3 vrouwen in dienst. Poeh poeh.
Alles wordt wel veeeeel groter en interessanter gemaakt dan het ik werkelijk is.
  maandag 29 september 2025 @ 12:28:38 #200
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218897678
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 10:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als dit gesponsord was dan had ze ook wel even een leuk filmpje van de kamer mogen maken. Ik heb nu gezien dat ze op bed of slaapbank lagen. Prima reclame weer👌
Zo’n hotel snap ik ook niet. Er zijn toch wel betere manieren om reclame te maken dan met een wannabe flufku die niks doet?
Het lijkt wel een filmpje van Gerda op all-inclusive vakantie die even het buffet aan haar 4 volgers op Facebook laat zien. Sanneke is echt een belediging voor de gemiddelde influencer. Waarom zou je als hotel zijde dit goede reclame voor je merk vinden?

Maar wel fijn voor haar dat ze weer eens op een ander bed heeft kunnen liggen, daar was ze vast hard aan toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')