abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218899118
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 09:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ‘nu durf ik pas te delen waar we waren’

Eh.. de naam van de manege stond verschillende keren op beeld en ze heeft ze zelfs getagd?

En ze is wat voorzichtiger vanwege privacy. HOU TOCH OP.

Maarja, ze kan wel weer vertellen dat ze er 2 hoofdstukken over heeft geschreven in haar boekje.
Geestig dat ze daar het belang wel van inziet als háár privacy geschonden wordt.
pi_218899145
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:38 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke vindt een hotel wat midden in de stad ligt boven allerlei fast-foodketens een ideaal uitje voor kinderen?

Ik zou nooit voor een hotel met die ligging kiezen, niet voor mezelf en al helemaal niet met kleine kinderen.
Prioriteiten hè? 😂
pi_218899196
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:38 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke vindt een hotel wat midden in de stad ligt boven allerlei fast-foodketens een ideaal uitje voor kinderen?

Ik zou nooit voor een hotel met die ligging kiezen, niet voor mezelf en al helemaal niet met kleine kinderen.
Ik gok zomaar dat jij ook niet van de school bent dat je met een klein kind effectief maar 4-6u op een dag hebt en dat je al om 16u moet avondeten 🤪
pi_218899247
AM het gaat niemand wat aan hoe je dochter het doet op school!!!!!!!
Die meiden gun ik echt een lieve moeder ipv die continu filmende heks.
pi_218899312
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 16:58 schreef Rimboequeen het volgende:
AM het gaat niemand wat aan hoe je dochter het doet op school!!!!!!!
Die meiden gun ik echt een lieve moeder ipv die continu filmende heks.
En ze wilde haar zorgen uiten bij het 10 minuten gesprek. Maar ze bemoeide zich toch niet meer met de kinderen als ze op de middelbare school zaten?
pi_218899378
AM die denkt dat ze zo’n emotionele speech kan schrijven dat mensen er om moeten huilen. Dat is al om te janken 😂. Hoe verzint ze het?
pi_218899392
Gatverdamme, de laatste pakweg 10 stories van AM zijn toch wel misselijkmakend.
Lieve Jet mag die tas niet pakken, echt sneu. D
e tweeling moet pilletjes slikken om paard te kunnen rijden, volgens mij stoppen die meiden liever vandaag dan morgen met rijden maar oh nee, dat kan niet want 1x per jaar moet er een insta waardige buitenrit met het GROTE GEZIN gemaakt worden en dan moeten ze mee.
Dat gefilm in de school voor het 10 minuten gesprek, geen worden voor, doe gewoon niet!
En dan zie je weer zo'n weerspiegeling van AM in de autoruit, camera in het klauwtje, kijken via een schermpje, het ziet er totaal idioot uit. En dan wetende dat dit 80% van haar dag is, ze loopt gewoon voor gek.
pi_218899408
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze wilde haar zorgen uiten bij het 10 minuten gesprek. Maar ze bemoeide zich toch niet meer met de kinderen als ze op de middelbare school zaten?
Precies dit, ze bemoeit zich nergens mee maar heeft wel haar zorgen 🤷‍♀️ missvhien moet je je kinderen dan begeleiden ipv al filmend afzeiken en dit op sociale media zetten
pi_218899409
Junoordzij op Bonaire. Zó aan toe. De laatste vakantie was tenslotte ook al een maand geleden.

Helemaal zelf weten uiteraard en heerlijk. Maar het hele verhaal eromheen van hoe zwaar die verbouwing is, vind ik echt vermoeiend. Hoeveel reisjes en vakanties heeft ze wel niet gehad om uit die verbouwing te zijn in de afgelopen maanden? Ik blijf haar echt het typische voorbeeld van enorme westerse problematiek vinden. Veel geld hebben om van alles te doen, te verbouwen incl architect, op vakantie te gaan en te kopen en dan nog voor elkaar krijgen zoveel te zeuren over de zware dingen.
pi_218899424
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:15 schreef Weerikier het volgende:
e tweeling moet pilletjes slikken om paard te kunnen rijden, volgens mij stoppen die meiden liever vandaag dan morgen met rijden maar oh nee, dat kan niet want 1x per jaar moet er een insta waardige buitenrit met het GROTE GEZIN gemaakt worden en dan moeten ze mee.
Dat gefilm in de school voor het 10 minuten gesprek, geen worden voor, doe gewoon niet!
En dan zie je weer zo'n weerspiegeling van AM in de autoruit, camera in het klauwtje, kijken via een schermpje, het ziet er totaal idioot uit. En dan wetende dat dit 80% van haar dag is, ze loopt gewoon voor gek.
Ben een tijdje geleden gestopt met kijken bij A, zouden pakweg 90.000 meer mensen moeten doen.
Geblokt door Debs om een like van een comment van een vakantiepark ooit 🤣 en DBM en Sanneke ga ik mijn tijd niet meer aan spenderen want mijn hersencellen sterven dan af. Scheelt een hoop irritatie!
pi_218899429
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:12 schreef Die_van_verderop het volgende:
AM die denkt dat ze zo’n emotionele speech kan schrijven dat mensen er om moeten huilen. Dat is al om te janken 😂. Hoe verzint ze het?
Ze heeft in ieder geval een hoge pet op van zichzelf.

Maar dat is natuurlijk zielig en onaardig om te zeggen. We moeten de influencers wel met fluwelen handschoentjes oppakken, want ze doen al die content maken niet voor zichzelf! (Aldus Anke van Delden)
pi_218899446
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:17 schreef NineMilka het volgende:
Junoordzij op Bonaire. Zó aan toe. De laatste vakantie was tenslotte ook al een maand geleden.

Helemaal zelf weten uiteraard en heerlijk. Maar het hele verhaal eromheen van hoe zwaar die verbouwing is, vind ik echt vermoeiend. Hoeveel reisjes en vakanties heeft ze wel niet gehad om uit die verbouwing te zijn in de afgelopen maanden? Ik blijf haar echt het typische voorbeeld van enorme westerse problematiek vinden. Veel geld hebben om van alles te doen, te verbouwen incl architect, op vakantie te gaan en te kopen en dan nog voor elkaar krijgen zoveel te zeuren over de zware dingen.
Is dat niet fluflu eigen? Ik heb geen idee waar ik naast mijn werk, sport en sociaal leven zoveel tijd vandaan moet halen om te zeuren. Hetzelfde geldt voor het kapot analyseren van alles. Kind een slechte nacht? Sprongetje 423. Kind eet slecht? Sprongetje 674. Vandaag heeft mijn hond een pesthumeur. Morgen een leukere dag.
pi_218899452
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:20 schreef Holaa het volgende:

[..]
Ben een tijdje geleden gestopt met kijken bij A, zouden pakweg 90.000 meer mensen moeten doen.
Geblokt door Debs om een like van een comment van een vakantiepark ooit 🤣 en DBM en Sanneke ga ik mijn tijd niet meer aan spenderen want mijn hersencellen sterven dan af. Scheelt een hoop irritatie!
Ik volg geen een van de hier besproken dames en ik bekijk alles anoniem. Wil echt niet dat ze ook maar iets hebben aan mijn views.

Maar zou zeker irritatie schelen als ik niet meer zou kijken hahaha! Het is gewoon net een trein ongeluk wat voor je neus afspeelt, je wilt weg kijken maar het is zo bizar dat je blijf kijken.
Maar het is voor vandaag wel weer mooi geweest. Ik ga de was omdraaien en m'n man die net thuis komt van de hele dag werken het eten laten afmaken... Geintje! 😆
pi_218899455
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:21 schreef NineMilka het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk zielig en onaardig om te zeggen. We moeten de influencers wel met fluwelen handschoentjes oppakken, want ze doen al die content maken niet voor zichzelf! (Aldus Anke van Delden)
Ook al zo’n bijzonder stukje..
pi_218899482
quote:

Zat ik me ook al over te verbazen. Ze is terug uit Spanje. En ja zo’n verbouwing zit nooit mee zeker niet zo’n ingrijpende als bij hun.
pi_218899494
quote:

[..]

Anke van Delden, ook zo’n vreselijk mens
Ik volg haar niet meer, zo overdreven is ze
pi_218899550
quote:

[..]

Toch denk ik weleens dat de AM van een jaar of 6, 7 geleden de AM van nu echt vierkant zou uitlachen en verschrikkelijk zou vinden. Want toen ze op insta begon te vloggen was ze wel echt anders dan “normale” influencers.
pi_218899576
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Anke van Delden, ook zo’n vreselijk mens
Ik volg haar niet meer, zo overdreven is ze
Die is knots!
pi_218899641
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:08 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik heb de podcast dus wel helemaal geluisterd. Krijg altijd jeuk als mensen papa zeggen ipv mijn vader. Maar dat ter zijde. Ze wou eerst bedrijf vader overnemen maar hij wou dit niet en verkocht een deel. Zooo trots op hem, die tendens weer 🫣 Ik moest ook wel gniffelen hoe MB het heeft over ondernemen van die alieexpress webshop en dat horeca imperium van Iris ernaast 🤣 Ze kijkt zeker tegen Iris op! Vind haar ook heel anders overkomen icm Iris.
Heb je die webshop onlangs nog bekeken? Dat is absoluut geen AliExpress
pi_218899648
Bij HVK is die schimmel op de muur ook absurd. Ik zou elke dag de woningbouw bellen. Hier zit een lekkage achter. Ze zegt dat er in de badkamer niets te zien is maar dat zegt niets. De leiding in de muur is denk in dit geval een grote kanshebber dat het daar mis zit
pi_218899694
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:11 schreef Lalaland79 het volgende:
Bij HVK is die schimmel op de muur ook absurd. Ik zou elke dag de woningbouw bellen. Hier zit een lekkage achter. Ze zegt dat er in de badkamer niets te zien is maar dat zegt niets. De leiding in de muur is denk in dit geval een grote kanshebber dat het daar mis zit
Ja, dit speelt ook al een paar jaar?
pi_218899731
Bij dbm is flipje ook weer eens ziek van school gehaald hoor
pi_218899871
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:15 schreef Weerikier het volgende:
Bijzonder hè, kinderen mogen niet met de mobiel de school in, maar moeders mag het allemaal filmen. Idioot gewoon.
pi_218899879
quote:

Ik zit ook echt met verbazing te lezen. Tja. Ik heb soms het idee (en echt, ik beschouw mijzelf als rijk en bevoorrecht) dat ik in een andere dimensie leef. Derde reis in hele korte tijd (en dan altijd een beetje denigrerend schrijven over hotelvakanties, want niets voor hen, maar als ze moe zijn kan het ineens wel?).
pi_218899896
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Heb je die webshop onlangs nog bekeken? Dat is absoluut geen AliExpress
Ik vind de website er wel uitzien als een dropship site waardoor ik al 2x een paar honderd euri kwijt ben omdat ze niet aan retouren doen... Ik hoorde haar idd vandaag in de podcast heel trots vertellen dat ze bij dure mooie merken in kocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')