abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218898194
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 13:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Als je al zo lang paardrijd en t is nog geen automatisme dan lijkt me toch echt dat t aan haar ligt.
Hebben ze ook allemaal moeite met hun veters strikken?
En hoe moet dat dan als je jaren bent meegegaan met je dochters om op te zadelen? En dan blijkt dat je zelf ook geholpen moet worden?
En hoe doe rijexamen als je het verschil tussen links en rechts niet weet (gaan examinators dan wijzen of andere aanwijzingen geven?).

Geen kritiek, ik vraag het mij serieus af (geen ervaring met dyslexie hier). In de techniek (Jim doet neem ik aan een technische opleiding) heb je ook heel vaak met links en rechts te maken op technische tekeningen bijvoorbeeld.
pi_218898232
‘Ik verzamel (..) alleen nog mensen die mijn ‘hokje’ respecteren. ‘

Kritische mensen blokkeert AM. En zegt dan ook nog even Ksssst tegen die mensen in een DM. Kleutergedrag.
pi_218898312
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 13:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
En AM moest ook dit weekend weer geholpen worden met het hoofdstel en halster. Hoeveel jaar rijdt zij nu al paard?

Het is nou niet echt hogere wiskunde..
jammer dat ze wel weet hoe haar telefoon werkt
Ik snap daar ook echt niks van. Hoe kan je dat nou niet weten als je al jaren lang iets van 3x per week op die manege te vinden bent?! Volgens mij werd je hier als beginneling van 6 jaar een paar keer geholpen, maar echt niemand die het na die paar keer nog niet zelfstandig kan hoor. Zo moeilijk is het ook helemaal niet
pi_218898340
Sam gaat met Sam naar de Action. Ze weet niet eens de naam van haar kinderen meer? 😂

En dan blijkt ook dat ze dingen blindelings post en niet even terugkijkt. En dan noem je je dochter verkeerd en staat je andere dochter al neuspeuterend en in haar kruis graaiend op insta.
pi_218898358
MB

Die uitleg die ze geeft (geen nieuwe relatie, niet aan 't daten) neem ik met een grote korrel zout. Over de poly (en het einde ervan) hebben ze ook heel lang gelogen. Ze heeft het ook over nu, maar van eerdere juice weten we dat er wel degelijk escapades hebben plaatsgevonden. Misschien dat de andere kant er een streep door heeft gezet?
pi_218898360
AM gaat nog een beetje verder met iedereen elimineren die niet naar haar bekkie praat. Wat een onrealistische utopie creëer je dan voor jezelf? In de echte wereld hoeft ze iig niet veel meer te schrappen want er is al praktisch niemand over. Of zou ze haar kinderen ook de deur wijzen als er een onvertogen woord klinkt?
pi_218898387
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 13:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik was dus in Hellevoetsluis dit weekend. Ik woon dichtbij zee in een heel ander deel van Nederland waar het oprecht vaak waait. Door Sanneke dacht ik dat het heel hard zou waaien daar.. maar er was bijna geen wind 🤣
😆
pi_218898404
Am heeft in haar planner telefoon leeg staan. Als je nu echt niets meer in die planner te zetten hebt, ga je dat er maar bij schrijven?

Even snel doorgekeken, ik zou zelf die opmerkingen niet maken of haar een bericht sturen. Maar bij haar is ook echt alles gaat hoor.

Wat hier geschreven wordt is haat van de bovenste plank. Ik vind als jij alles van jezelf online gooit inclusief de privacy van je kinderen, je adres en wat nog meer, dat je het over je afroept dat mensen minder leuke reacties kunnen sturen. Dat dat niet in jou straatje past is heel vervelend, denk er dan eens over na om gewoon te stoppen en een baan bij een bedrijf te zoeken ipv huilie huilie op de gram.

Wel petje af dat ze de namen heeft weggehaald. Want daar schroomt ze normaal ook niet voor om iemand met naam en toenaam te exposen
pi_218898497
Hoeveel geld zouden mensen krijgen voor de Creamy samenwerking om in hun blote kont op insta te staan?
Dat doe je niet voor een paar tientjes!
pi_218898558
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 14:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MB

Die uitleg die ze geeft (geen nieuwe relatie, niet aan 't daten) neem ik met een grote korrel zout. Over de poly (en het einde ervan) hebben ze ook heel lang gelogen. Ze heeft het ook over nu, maar van eerdere juice weten we dat er wel degelijk escapades hebben plaatsgevonden. Misschien dat de andere kant er een streep door heeft gezet?
Ik heb de podcast dus wel helemaal geluisterd. Krijg altijd jeuk als mensen papa zeggen ipv mijn vader. Maar dat ter zijde. Ze wou eerst bedrijf vader overnemen maar hij wou dit niet en verkocht een deel. Zooo trots op hem, die tendens weer 🫣 Ik moest ook wel gniffelen hoe MB het heeft over ondernemen van die alieexpress webshop en dat horeca imperium van Iris ernaast 🤣 Ze kijkt zeker tegen Iris op! Vind haar ook heel anders overkomen icm Iris.
pi_218898563
AM heeft een nieuwe dildocamera, dus daar zullen we, naast promotie voor haar boekplannerdoos wel mee doodgegooid gaan worden.
pi_218898592
Mirthe die een tip krijgt van haar kersverse schoonmoeder. Die is zich er even niet bewust van dat het Mirthe haar 3de bevalling is... 🤣

Kan er niks aan doen maar wat zit zij in m'n irritatie
pi_218898684
Weet je jongste neuspeuterend en opetend op insta, omdat ze toevallig iets zegt over een loopfietsje. En dat moét natuurlijk gedeeld worden.
pi_218898707
Kan iemand mij vertellen welke taboes AM precies doorbroken heeft en welke " bijzondere" keuzes ze maakt?

Ik zie nl alleen maar een 13 in een dozijn huismoeder met 8 kinderen die een heel standaard, vrij saai leven leeft. (Behalve dan dat ze over de rug van haar kinderen geld binnenhaalt natuurlijk, maar daar ben je dan ook iNfLuEnCeR voor).

Maar echt, ze doet het voorkomen alsof ze allemaal heel unieke dingen doet en afwijkende keuzes maakt, maar wát dan, dat zie of lees je nergens.
pi_218898722
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 14:34 schreef Jenn1806 het volgende:
AM gaat nog een beetje verder met iedereen elimineren die niet naar haar bekkie praat. Wat een onrealistische utopie creëer je dan voor jezelf? In de echte wereld hoeft ze iig niet veel meer te schrappen want er is al praktisch niemand over. Of zou ze haar kinderen ook de deur wijzen als er een onvertogen woord klinkt?
Als mensen haar een raar vrouwtje vinden noemt zij dat HAAT🙈
Misschien is ze irl best een leuke vrouw trouwens, maar zoals ze zichzelf neerzet op IG is echt om te janken. Wat een lijpie.
pi_218898804
Och die lieve Jet van AM, ze wil haar zus helpen die haar tas is vergeten buiten. Want "dat is lief". Zegt moederlief: "Van lieve mensen leert ze niks."
pi_218898821
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:51 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Och die lieve Jet van AM, ze wil haar zus helpen die haar tas is vergeten buiten. Want "dat is lief". Zegt moederlief: "Van lieve mensen leert ze niks."
Jet zit duidelijk niet fijn in haar vel. Sneu ook, dat steeds maar hengelen naar bevestiging. Leuk en lief meisje vind ik het.
pi_218898837
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
J zit duidelijk niet fijn in haar vel. Sneu ook, dat steeds maar hengelen naar bevestiging. Leuk en lief meisje vind ik het.
Wat die geblokkeerde reageerder in AMs inbox ook al schreef. Bijna alle aandacht gaat naar de jongste.
pi_218898847
En de tweeling zit duidelijk niet in dezelfde klas/ipleiding. Kan AM dat wel aan?

Hoe moet dat nu met samen naar school fietsen met verschillende tijden?
‘Met zijn twee is oké’ ofzo, had ze toch als slogan?
pi_218898859
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat die geblokkeerde reageerder in AMs inbox ook al schreef. Bijna alle aandacht gaat naar de jongste.
In ieder geval op de socials.
Ook zo bijzonder dat AM haar zo richting Jim stuurt . Ze hebben ongetwijfeld een goede band samen, maar dat zo steeds bevestigen en benadrukken is echt niet oké.
Net als dat " wij Geertsen". Waarom leg je daar zo de nadruk op, terwijl je anderzijds wil doen alsof je je kinderen vrij laat? Ze verstikt ze gewoon, hoe hard ze ook brult dat ze altijd een keuze hebben.
pi_218898881
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:55 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Jet zit duidelijk niet fijn in haar vel. Sneu ook, dat steeds maar hengelen naar bevestiging. Leuk en lief meisje vind ik het.
Ja schatje, vind ik ook
pi_218898906
Familie Wildeman een dagje naar de efteling geweest, een gezin met hoeveel kinderen? Die leven van 1 salaris.
Maar bij DBM kan het allemaal niet, ik snap wel dat er een inkomens verschil kan zijn, maar als je t echt zou willen dan zou je t gewoon kunnen zonder eindeloos te klagen 😅
pi_218898971
Echt AM
Ipv dat ze tegen ziet zegt: dat is lief van je
pi_218899045
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:35 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Als mensen haar een raar vrouwtje vinden noemt zij dat HAAT🙈
Misschien is ze irl best een leuke vrouw trouwens, maar zoals ze zichzelf neerzet op IG is echt om te janken. Wat een lijpie.
Nou dan ben ik benieuwd wat ze van mijn opmerkingen vind. Want ik vind haar een vreselijk nare vrouw en vreselijke nare moeder.
pi_218899097
Sanneke vindt een hotel wat midden in de stad ligt boven allerlei fast-foodketens een ideaal uitje voor kinderen?

Ik zou nooit voor een hotel met die ligging kiezen, niet voor mezelf en al helemaal niet met kleine kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')