Lotte is toch van de wol? Creamy komt op mij niet heel wollig over. Of mag het ook ander materiaal zijn zodra er geld mee gemoeid is?quote:Op zondag 28 september 2025 08:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Haha ik die na de misser van Maria Taylor nu bij elke fluflu check of ze de juiste kleuren hebben gebruikt, het aantal stories wel kloppen enz.![]()
![]()
En met dat ik dat doe vind ik deze vorm van marketing steeds sneuer. Zeker bij de fluflu's die pretenderen alleen iets te delen waar ze echt achter staan en dat ze altijd eerlijk zijn. Hoe kun je eerlijk zijn als je ZO wordt beperkt en geredigeerd?
Wat mij betreft is de Viervankim nu toch ook echt af, zeker na haar preek van deze week over influencen
Zij verkoopt ze gewoon weer via Vintedquote:Op zondag 28 september 2025 08:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lotte is toch van de wol? Creamy komt op mij niet heel wollig over. Of mag het ook ander materiaal zijn zodra er geld mee gemoeid is?
Wat een groot ding 😱 Voor een dagje dierentuin of iets misschien nog best handig maar verder toch niet haha.quote:Op zondag 28 september 2025 07:17 schreef Clavis het volgende:
Die kar van Milou 😂😂en ermee rondlopen alsof het compleet normaal is.
Ze heeft inderdaad een hele gekke houding op dat paardquote:Op zondag 28 september 2025 09:02 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Am op dat paard 🤣 hoge schouders, angstige blik en benen in een idiote stand met rode crocs. Dan ben je toch niet wijs…..
Het slaat ook nergens op: we gebruiken hem zo vaak. Zij is veel op pad met de jongens en heb dit ding nog nooit voorbij zien komen. Sowieso zijn haar kinderen er al te groot voor, jongste kan nog net.quote:Op zondag 28 september 2025 07:17 schreef Clavis het volgende:
Die kar van Milou 😂😂en ermee rondlopen alsof het compleet normaal is.
Viel mij ook op ja! Zo sneu, volgens mij vinden die paarden het niet eens leuk om in het water te moetenquote:Op zondag 28 september 2025 09:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat wordt er veel geschopt tegen die paarden om ze het water in te krijgen…. En hard getrokken aan die teugels. 🥲
AM grossiert in dingen dingen die ze erg eng vindt, paardrijden, motorrijden, opstel schrijven, mensen ontmoeten. Daarom zo'n fixatie op haar gezin, poetsen en geen sociale contacten, de hele wereld is enggggg.quote:Op zondag 28 september 2025 09:02 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Am op dat paard 🤣 hoge schouders, angstige blik en benen in een idiote stand met rode crocs. Dan ben je toch niet wijs…..
Niet met Debbie 🫣quote:Op zondag 28 september 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Creamy werkt wel echt met iedereen die influencer wil zijn samen...
En onder de post alleen maar❤️❤️❤️❤️❤️quote:Op zondag 28 september 2025 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Net een stukje podcast van MB geluisterd, maar hem binnen 10 minuten weer af gezet. Niet te doen! Van de hak op de tak qua onderwerpen, en MB praat zo snel en mompelend, niet te volgen
Dan zweet ze haar nest uit en haar temperatuur is al zorgwekkend hoog🥵quote:Op zondag 28 september 2025 10:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien is creamy niet comfortabel in bed 😂
Misschien kunnen ze een nieuwe lijn van Shein halen, met nightwearquote:Op zondag 28 september 2025 10:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien is creamy niet comfortabel in bed 😂
Maximaal ❤quote:Op zondag 28 september 2025 10:23 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En onder de post alleen maar❤️❤️❤️❤️❤️
😆quote:Op zondag 28 september 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan zweet ze haar nest uit en haar temperatuur is al zorgwekkend hoog🥵
Net als altijd: 37,9quote:Op zondag 28 september 2025 10:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😆
Ben benieuwd wat haar temperatuur vandaag is
Ben benieuwd hoeveel minuten je er naar kunt luisteren.quote:Op zondag 28 september 2025 10:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Er is dus, kom ik net achter, een aparte insta voor de podcast van MB.
MB voelde zich, na het vertrek van J en K, het eerste uur heel zielig.
En daarna? Schouders eronder en sindsdien draagt ze het alleenstaande ouderschap als een pro?
Ik ga een poging wagen om de podcast te luisteren maar als het net zoveel onverstaanbaar gebrabbel is als in haar vlogs haak ik heel snel af.
Ik hield het met moeite 10 minuten vol. Mb ratelt enorm snel en qua onderwerpen van de hak op de takquote:Op zondag 28 september 2025 10:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Er is dus, kom ik net achter, een aparte insta voor de podcast van MB.
MB voelde zich, na het vertrek van J en K, het eerste uur heel zielig.
En daarna? Schouders eronder en sindsdien draagt ze het alleenstaande ouderschap als een pro?
Ik ga een poging wagen om de podcast te luisteren maar als het net zoveel onverstaanbaar gebrabbel is als in haar vlogs haak ik heel snel af.
5.12 min.quote:Op zondag 28 september 2025 11:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel minuten je er naar kunt luisteren.
Ze doet ook net of haar kinderen dreumesen of peuters zijn. Ze zitten beiden op de basisschool.quote:Op zondag 28 september 2025 11:18 schreef IlseMarije het volgende:
DBM mocht uitslapen maar werd wakker van ruziënde kinderen in de kamer naast haar maar goed kon ze meteen voor de kinderen zorgen. Als mijn man uit mocht slapen liet ik geen kinderen boven spelen en voor de kinderen zorgen klinkt net alsof ze continu bezig is met ze. Op de leeftijd van haar kinderen vond ik het heerlijk dat ze lekker speelden, de hele dag zorgen is toch niet nodig. DBM doet altijd alsof ze de hele dag met ze bezig is.
En als MB dan iets interessants vertelt, begint Iris er meteen weer doorheen te praten. Ze luisteren niet goed naar elkaar en vragen ook niet goed door. Lijkt me toch wel redelijk handig voor een podcast.quote:Op zondag 28 september 2025 11:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik hield het met moeite 10 minuten vol. Mb ratelt enorm snel en qua onderwerpen van de hak op de tak
Gisteren viel het mij ook al op dat het mannetje niet reageert op zn moeder.quote:Op zondag 28 september 2025 11:37 schreef LALAA het volgende:
Ik vind het sneu dat Sanneke altijd zo boven haar zoontje hangt, omdat ze waarschijnlijk niet echt naast hem kan zitten op de grond. Nu ook weer, gooit ze zo dat speelgoed zijn kant op, omdat hij er niet naar lijkt te grijpen. En hij kijkt er niet eens van op.
Viel mij ook op, zo zielig. Maar de hele groep komt ook over alsof ze pas een paar rijlessen achter de rug hebben. En onze bestseller auteur gaat überhaupt niet eens het water in omdat ze bang is. En dat terwijl ze al sinds haar 13e paardrijles heeft gehad.quote:Op zondag 28 september 2025 09:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat wordt er veel geschopt tegen die paarden om ze het water in te krijgen…. En hard getrokken aan die teugels. 🥲
Misschien komt dat doordat ze beiden erg vol van zichzelf zijn. Zulke mensen kunnen vaak niet luisteren naar wat iemand anders te vertellen heeft.quote:Op zondag 28 september 2025 11:48 schreef Studentje87 het volgende:
[..]
En als MB dan iets interessants vertelt, begint Iris er meteen weer doorheen te praten. Ze luisteren niet goed naar elkaar en vragen ook niet goed door. Lijkt me toch wel redelijk handig voor een podcast.
Wel heel benieuwd hoe ze dit zou verkopen!quote:
😆quote:Op zondag 28 september 2025 13:51 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Wel heel benieuwd hoe ze dit zou verkopen....
Met Creamy voel ik me ondanks mijn ernstige chronische ziekte nog een beetje mens, heb ik Pots en Pem meer in de hand, het reguleert je temperatuur of....je kunt lopen beter volhouden?![]()
Dankzij de handige knoopjes kan ik mezelf de hele dag door temperaturen, ik hoef hem dan niet helemaal uit te doenquote:Op zondag 28 september 2025 13:51 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Wel heel benieuwd hoe ze dit zou verkopen!![]()
"Met Creamy voel ik me ondanks mijn ernstige chronische ziekte nog een beetje mens, heb ik Pots en Pem meer in de hand, het reguleert je temperatuur of....je kunt, doordat het zo strak zit, lopen beter volhouden?"![]()
In dingen die ze eng vindt en die ze niet kanquote:Op zondag 28 september 2025 09:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
AM grossiert in dingen dingen die ze erg eng vindt, paardrijden, motorrijden, opstel schrijven, mensen ontmoeten. Daarom zo'n fixatie op haar gezin, poetsen en geen sociale contacten, de hele wereld is enggggg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |