SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was met wandelbroeken en sokken zit in de droger.
Willen jullie me nog live kunnen volgen morgen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
polarsteps?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:27 schreef DJMO het volgende:
Was met wandelbroeken en sokken zit in de droger.
Willen jullie me nog live kunnen volgen morgen?![]()
Het is jammer dat de mensen donatie moe lijken te zijn, maar alsnog ben ik trots dat ik er meer dan 600 euro uitgesleept heb voor het goede doel.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja was wel ff goed zoekenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:28 schreef StevenHyde het volgende:
En wist niet dat deze gif van mijn bestond![]()
Google Maps.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
en dan moet je morgen ook nog gaan lopen .....quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:29 schreef DJMO het volgende:
Het is jammer dat de mensen donatie moe lijken te zijn, maar alsnog ben ik trots dat ik er meer dan 600 euro uitgesleept heb voor het goede doel.![]()
Ik had een andere OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 7706 / +159 / +295 / 10787 / 11953 / 0.64
2. Dotteke / 1820 / +110 / +13 / 3448 / 4189 / 0.43
3. KillemWieft / 1152 / +29 / +17 / 707 / 1057 / 1.09
4. KoningWouter / 949 / +25 / +45 / 1376 / 1738 / 0.55
5. FreshFruit / 933 / +174 / +64 / 1014 / 1386 / 0.67
6. kree / 734 / +8 / +67 / 2156 / 2643 / 0.28
7. devzero / 611 / +6 / +7 / 532 / 745 / 0.82
8. hemarookworst / 537 / +21 / +35 / 913 / 1323 / 0.41
9. Homijn / 421 / +0 / +4 / 108 / 205 / 2.05
10. mario390 / 409 / +8 / +7 / 210 / 385 / 1.06
11. _UserName_ / 392 / +8 / +16 / 413 / 583 / 0.67
12. DJMO / 352 / +6 / +3 / 700 / 976 / 0.36
13. Pinnenmutske / 340 / +10 / +4 / 747 / 1012 / 0.34
14. Dr.Mikey / 339 / +10 / +0 / 202 / 338 / 1
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. ToT / 275 / +5 / +12 / 1707 / 1963 / 0.14
17. maily / 273 / +8 / +55 / 1142 / 1310 / 0.21
18. gebrokenglas / 271 / +18 / +6 / 1353 / 1743 / 0.16
19. RedShoe / 270 / +1 / +0 / 1102 / 1215 / 0.22
20. StevenHyde / 266 / +6 / +3 / 720 / 930 / 0.29SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Die paar stapjes zullen me niet deren mop. Ik heb bij de airborne nog bewezen dat ik met gemak 20 km weg kan tikken. Zal ik morgen dus ook doen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
en dan moet je morgen ook nog gaan lopen .....Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh hoi. Ik was alweer met andere dingen bezig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh dat kan gebeurenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh hoi. Ik was alweer met andere dingen bezig.![]()
koffie met appeltaart?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh hoi. Ik was alweer met andere dingen bezig.![]()
Jaaa ging vandaag ff langs. Gewoon 90 vakantiedagen hoorde ik. Echt nog meer zin om 1 oktober te beginnen![]()
90?????quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
Jaaa ging vandaag ff langs. Gewoon 90 vakantiedagen hoorde ik. Echt nog meer zin om 1 oktober te beginnen♡♡♡♡![]()
Nee, YouTube enzoquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
goedzoquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
Jaaa ging vandaag ff langs. Gewoon 90 vakantiedagen hoorde ik. Echt nog meer zin om 1 oktober te beginnen
blij dat wij jou die baan geadviseerd hebben![]()
![]()
En hoorde dat nog een andere man ook diezelfde dag begint. Hopelijk kunnen we samen optrekken als nieuwelingen![]()
Dit is zó jouw droombaan hequote:Op zaterdag 27 september 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
Jaaa ging vandaag ff langs. Gewoon 90 vakantiedagen hoorde ik. Echt nog meer zin om 1 oktober te beginnen![]()
![]()
o gaaaaf!quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:38 schreef StevenHyde het volgende:
En hoorde dat nog een andere man ook diezelfde dag begint. Hopelijk kunnen we samen optrekken als nieuwelingen
dat schept meteen een band![]()
![]()
Grfeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:38 schreef StevenHyde het volgende:
En hoorde dat nog een andere man ook diezelfde dag begint. Hopelijk kunnen we samen optrekken als nieuwelingen♡♡♡♡![]()
Oh dat is wel chillquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:38 schreef StevenHyde het volgende:
En hoorde dat nog een andere man ook diezelfde dag begint. Hopelijk kunnen we samen optrekken als nieuwelingen![]()
Gelijk 90 opnemen en dan volgend jaar pas startenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:37 schreef StevenHyde het volgende:
Jaaa ging vandaag ff langs. Gewoon 90 vakantiedagen hoorde ik. Echt nog meer zin om 1 oktober te beginnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan werk je bijna maar driekwart jaar..quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers. Bij KIK. Echt een top werkgever♡♡♡♡![]()
Niet verkeerd tochquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan werk je bijna maar een half jaar..![]()
Maar dat is onder werktijdquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:41 schreef maily het volgende:
Er moet ook nog getafelvoetbald worden![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelijk 90 opnemen en dan volgend jaar pas startenja wat een top idee. En dan erna het nieuwe jaar ook direct een dus 180 dagen bolken
![]()
Dat worden mooie gedichtenquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]ja wat een top idee. En dan erna het nieuwe jaar ook direct een dus 180 dagen bolken
![]()
Bij Kik welquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
o is dat inbegrepen joh, dat wist ik niet!
wow![]()
![]()
![]()
©Merel MorreIk heb er één en ik ben er trots op
We gaan met de schoonfamilie over 3 kwart jaar en week weg in een huisje omdat mijn schoonouders 40 jaar getrouwd zijn en het huisje dat ze bijna zeker gaan boeken heeft een pooltafel maar nog beter: een tafelvoetbaltafelquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:41 schreef maily het volgende:
Er moet ook nog getafelvoetbald worden![]()
Hemel op aarde!quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We gaan met de schoonfamilie over 3 kwart jaar en week weg in een huisje omdat mijn schoonouders 40 jaar getrouwd zijn en het huisje dat ze bijna zeker gaan boeken heeft een pooltafel maar nog beter: een tafelvoetbaltafel![]()
heb je die dagen alvast vrij gevraagd?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We gaan met de schoonfamilie over 3 kwart jaar en week weg in een huisje omdat mijn schoonouders 40 jaar getrouwd zijn en het huisje dat ze bijna zeker gaan boeken heeft een pooltafel maar nog beter: een tafelvoetbaltafel
tafelvoetbaltafel is onmisbaar natuurlijk![]()
![]()
Ik denk dat ik deze wil gebruiken voor m'n artikel over de dag van de mentale gezondheid op 10 oktober. Komt uit de bundel zie binnenzijde. Heb al verschillende keren zitten janken bij het lezen ervan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
* gebrokenglas mompelt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mompel de mol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mol o tov.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We zijn allemaal familie van John.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
File ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Even de interne verkeersdrukte ontlasten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen maar lieve mensen online nu
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen maar lieve mensen online nu![]()
![]()
Alleen maar lieve mensen online nu![]()
![]()
Alleen maar lieve mensen online nu
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind jou anders een behoorlijke stouterdquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:57 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen maar lieve mensen online nuUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vind jou anders een behoorlijke stouterd
Proud to be stout.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu moet ik alleen naar de kermisquote:
En het valt me niet mee
Want ik zit nu in m'n eentje
In een bakje voor twee
Ik ben alleen naar de kermis
En het valt me niet mee
Veel misère voor de helft van de prijs Ja, ik moet er wel aan wennen
Met m'n ziel onder m'n arm
Tussen al die blije mensen
Waar is hier de nooduitgang
Alles is wel naar de klote
Wat heb jij me aangedaan?
En nu sta ik al te janken
Bij het horen van je naam
Wat heb jij met mij gedaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet tegen jouquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei je dat afgelopen nacht?![]()
![]()
Heftigquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu moet ik alleen naar de kermis
En het valt me niet mee
Want ik zit nu in m'n eentje
In een bakje voor twee
Ik ben alleen naar de kermis
En het valt me niet mee
Veel misère voor de helft van de prijs Ja, ik moet er wel aan wennen
Met m'n ziel onder m'n arm
Tussen al die blije mensen
Waar is hier de nooduitgang
Alles is wel naar de klote
Wat heb jij me aangedaan?
En nu sta ik al te janken
Bij het horen van je naam
Wat heb jij met mij gedaan?![]()
Je mist 100% van de kansen die je niet neemtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Drama.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeg vaker ja, want met nee kom je nergensquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je mist 100% van de kansen die je niet neemt![]()
Geen jager, geen negerquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
zeg vaker ja, want met nee kom je nergensIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Yes manquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
zeg vaker ja, want met nee kom je nergens![]()
Op het randje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Everybody wants to wear a rainbow jersey
Everybody wants to be to be that girl
Everybody wants to stumble upon mercy
Everybody wants a place in this world
I’m not afraid
To let you know
I’m a loser just like you
If you walk away, we’ll never meet
You’re a loser just like me
Everybody wants…
And not to mind the misery days ahead
Everybody wants to crown their love with daisies
And not to care about the ghosts in your bed
I’m not afraid
To let you know
I’m a loser just like you
If you walk away - we’ll never meet
You’re a loser just like me
Written by: Blaudzun![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:15 schreef maily het volgende:
[..]
zeg vaker ja, want met nee kom je nergensAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Op het punt om te gaan slapen. Anonieme @Harrie komt me morgen aanmoedigen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Als Herman het mag, dan mag ik het ookquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als Herman het mag, dan mag ik het ook![]()
![]()
![]()
bolk hem van mijquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:17 schreef DJMO het volgende:
Op het punt om te gaan slapen. Anonieme @:Harrie komt me morgen aanmoedigen![]()
![]()
![]()
It's been seven hours and 15 days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you been gone, I can do whatever I want
I can see whomever I choose
I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing, I said, nothing can take away these blues
'Cause nothing compares
Nothing compares to you
It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me, baby, where did I go wrong?
I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you (oh, oh, oh)
I went to the doctor, guess what he told me, guess what he told me
He said, "Girl, you better try to have fun, no matter what you do"
But he's a fool
'Cause nothing compares
Nothing compares to you
All the flowers that you planted mama in the backyard
All died when you went away (oh, oh, oh)
I know that living with you, baby, was sometimes hard
But I'm willing to give it another try“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoor vuurwerk buiten dus gelukkig nieuwjaar allemaalUw ADH vitamine Worst
Liedje van Prince.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thx, jij ookquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor vuurwerk buiten dus gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
![]()
Met kaal haarquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
It's been seven hours and 15 days
I go out every night and sleep all day
Since you been gone, I can do whatever I want
I can see whomever I choose
I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing, I said, nothing can take away these blues
'Cause nothing compares
Nothing compares to you
It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me, baby, where did I go wrong?
I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you (oh, oh, oh)
I went to the doctor, guess what he told me, guess what he told me
He said, "Girl, you better try to have fun, no matter what you do"
But he's a fool
'Cause nothing compares
Nothing compares to you
All the flowers that you planted mama in the backyard
All died when you went away (oh, oh, oh)
I know that living with you, baby, was sometimes hard
But I'm willing to give it another tryIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Folle lok en seine.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor vuurwerk buiten dus gelukkig nieuwjaar allemaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor vuurwerk buiten dus gelukkig nieuwjaar allemaalje bent de eerstequote:Op zaterdag 27 september 2025 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor vuurwerk buiten dus gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
maak er iets moois van![]()
![]()
Kale koppen niet te stoppenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Inkakken is bijpakken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde ook vuurwerk buiten! Komt dichtbij zo
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Waarom heeft het vorige topic maar 297 posts?
Ja anders zou je het niet horenquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoorde ook vuurwerk buiten! Komt dichtbij zo![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Omdat het kan!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Waarom heeft het vorige topic maar 297 posts?![]()
![]()
Wie was er nu weer viesmadIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, ik heb geen ideeCause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Ik heb vandaag een zwarte kat geaaid die mn pad overstak.
Hebben jullie nog iets leuks beleefd?
Doe zelf rustig!quote:
dat is wel echt raar ......quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Koffie gedronken, patat gehad, boodschappen gedaan. Tsja.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Petequote:Op zaterdag 27 september 2025 22:31 schreef maily het volgende:
@:Lovely ik ga ook aan die serie beginnen!!!
Sneaky Pete was echt heel leuk :y
Tipje van mij![]()
![]()
Ik had ook patat!quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Koffie gedronken, patat gehad, boodschappen gedaan. Tsja.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zelluf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij samen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DTS vol liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een toeval.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:39 schreef maily het volgende:
Patrick J. Adams speelt hier ook in mee
Ook al in Sneaky Pete.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hak met een volle haardos![]()
Hey Stoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal originele TTsWat is er aan de hand? Zit het zusje van @JustinK soms onder zijn account te posten?
![]()
ja vandaar ook pic van zijn zusje in zijn UIquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
Allemaal originele TTsWat is er aan de hand? Zit het zusje van @:justink soms onder zijn account te posten?
Uw ADH vitamine Worst
Justine he, het is tenslotte weekendquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:59 schreef devzero het volgende:
Allemaal originele TTsWat is er aan de hand? Zit het zusje van @:justink soms onder zijn account te posten?
![]()
Gaan jullie ook allemaal de colors hoisten?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is zijn dochterquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja vandaar ook pic van zijn zusje in zijn UI![]()
Heb vanavond / vanmiddag trouwen 'burned ends' gemaakt. Bohhhhhh![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Geen idee wat je bedoelt, maar neequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaan jullie ook allemaal de colors hoisten?![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb vanavond / vanmiddag trouwen 'burned ends' gemaakt. Bohhhhhh![]()
![]()
Er was hier het jaarlijkse "Asian festival" in het park om de hoek. Ook redelijk wat foodtrucks. Dus Thai voor lunch en heb biryani meegenomen voor avondeten straks
Jammer dat weer zo heet was![]()
![]()
Niet helemaal mijn type, dat zusje van 'm, maar ik zou d'r wel doen hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja vandaar ook pic van zijn zusje in zijn UI"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Helene genot.
Oeh dat klinkt goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
Er was hier het jaarlijkse "Asian festival" in het park om de hoek. Ook redelijk wat foodtrucks. Dus Thai voor lunch en heb biryani meegenomen voor avondeten straks
Jammer dat weer zo heet was![]()
![]()
Ze heeft teveel kleren aan voor Marioquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
Nieuw liedje! @:mario390 deze is voor jou maat!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Vrouwen met kleren aan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze heeft teveel kleren aan voor Mario
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Join the queuequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn type, dat zusje van 'm, maar ik zou d'r wel doen hoor.
En hallootjes![]()
![]()
Honger maakt rauwe bonen zoet, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn type, dat zusje van 'm, maar ik zou d'r wel doen hoor.![]()
ik wilquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou ja, ik ga er niet voor in de rij staan hoor.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die zijn mooi gemarineerd.quote:
Man3, mijn torrent staat al 3 uur op 99%Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pass ff een paar donnies, dan krijg je skip the queuequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga er niet voor in de rij staan hoor.![]()
Nul seeders met 100% meer dus.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3, mijn torrent staat al 3 uur op 99%"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
6uur op de bbqquote:3-2-1 methode. Eerst rub, 3uur op de bbq, 2uur (met honing en basterdsuiker) afgedekt met alu-folie, 1 uur afgelakt met bbq-saus
Al zo lang met de broek op de knietjes?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3, mijn torrent staat al 3 uur op 99%![]()
Dan maar weer porno kijkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
6uur op de bbq3-2-1 methode. Eerst rub, 3uur op de bbq, 2uur (met honing en basterdsuiker) afgedekt met alu-folie, 1 uur afgelakt met bbq-saus
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Ja, nee, kan me voorstellen dat dat een beetje te obscuur is om honderden seeders te hebben.quote:Nishabdham ( transl. Silence) is a 2020 Indian Telugu-language mystery film directed by Hemant Madhukar and co-produced by Kona Venkat and T. G. Vishwa Prasad."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee, kan me voorstellen dat dat een beetje te obscuur is om honderden seeders te hebben.![]()
Ik zie nu pas dat ik de verkeerde film aan het downloaden ben
Het moest die uit 2016 zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bwahahah!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Ik zie nu pas dat ik de verkeerde film aan het downloaden ben
Het moest die uit 2016 zijn![]()
Silence (2016) + Extras (1080p BluRay x265 HEVC 10bit EAC3 5.1 SAMPA) is over 1 minuut 30 binnen
Jezus, da's wel snel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Silence (2016) + Extras (1080p BluRay x265 HEVC 10bit EAC3 5.1 SAMPA) is over 1 minuut 30 binnen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Meer dan 2 minutenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan hem gewoon met Amazon prime video bekijken. 100%quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee, kan me voorstellen dat dat een beetje te obscuur is om honderden seeders te hebben.![]()
![]()
Niet toch? Volgens film.nl moet je ervoor bijbetalenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon met Amazon prime video bekijken. 100%Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En ik betaal helemaal NIETS meer
Hier niet. Maar die silence zou ik wel $4 voor moeten betalen, dus die stream ik dan wel via een of andere gratis service ala bflixquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Niet toch? Volgens film.nl moet je ervoor bijbetalen![]()
Ik zit sterk te overwegen om voor een illegaal IPTV-abbo te gaan in combinatie met een goedkoop internetabbo. Scheelt me zo 50 eu per maand.quote:
Oja, jij zit niet in NLquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Hier niet. Maar die silence zou ik wel $4 voor moeten betalen, dus die stream ik dan wel via een of andere gratis service ala bflix
Heb ik ook. Werkt veel fijner dan die 3000 losse streamingdiensten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit sterk te overwegen om voor een illegaal IPTV-abbo te gaan in combinatie met een goedkoop internetabbo. Scheelt me zo 50 eu per maand.
CalmaHUB is een goede![]()
![]()
groot gelijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit sterk te overwegen om voor een illegaal IPTV-abbo te gaan in combinatie met een goedkoop internetabbo. Scheelt me zo 50 eu per maand.
Je bent gekke gerda toch niet![]()
![]()
Ik heb een iptv-abo van een Chinees, kost me iets van 20 euro per jaar, werkt primaquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit sterk te overwegen om voor een illegaal IPTV-abbo te gaan in combinatie met een goedkoop internetabbo. Scheelt me zo 50 eu per maand.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zelf gevonden op Aliexpress
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
groot gelijk
Je bent gekke gerda toch niet
Nee, Thomas Berge fan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat die van de dikke BMW?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dus ook. Weet je, als ik alles in één legaal kon krijgen voor 100 euro per maand (internet +voetbal, F1 en alle streamingcontent) op één plek zou ik dat nog wel doen. Maar nee, je moet 70 accounts bij 70 diensten hebben en die kosten dan allemaal minstens 15 eu per maand.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik ook. Werkt veel fijner dan die 3000 losse streamingdiensten.
CalmaHUB is een goede
Tja, dan ga ik idd weer eens naar minder legale alternatieven kijken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat die van de dikke BMW?![]()
![]()
Alles heeft een einde behalve een worst, die heeft er twee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@hemarookworstquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
Alles heeft een einde behalve een worst, die heeft er twee."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ja hij viert nieuwjaar nu, gun hem dat!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij die jongen is het eind zoek![]()
Je kwam een heel eindquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij die jongen is het eind zoek
Maar ja nu is dat eind zoek
Je staat al in de hoek
Nu vraag je ook nog billenkoek?
Dat kent @hemarookworst ook wel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij heeft wel een gunfactorquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
ja hij viert nieuwjaar nu, gun hem dat!![]()
Die uitzending heb ik gezien. Wat sneu ben je dan als volwassen vrouw die z'n moeder zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, Thomas Berge fan.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Deze man weetquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kwam een heel eind
Maar ja nu is dat eind zoek
Je staat al in de hoek
Nu vraag je ook nog billenkoek?
Dat kent @:hemarookworst ook wel.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
Alles heeft een einde behalve een worst, die heeft er twee.Uw ADH vitamine Worst
Dame Shii.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Die uitzending heb ik gezien. Wat sneu ben je dan als volwassen vrouw die z'n moeder zou kunnen zijn.
En wtf is er met Google aan de hand de laatste, eh jaren? Als ik zoek op "Je kwam een heel eind
Maar ja nu is dat eind zoek" krijg ik van allerlei resultaten maar niks wat ook maar in de buurt komt van dat liedje van Extince.![]()
Dat gebeurde 10 jaar geleden niet, dan was de eerste hit gewoon meteen raak."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
je hebt zeker je geschiedenis gewist?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En wtf is er met Google aan de hand de laatste, eh jaren? Als ik zoek op "Je kwam een heel eind
Maar ja nu is dat eind zoek" krijg ik van allerlei resultaten maar niks wat ook maar in de buurt komt van dat liedje van Extince.![]()
Dat gebeurde 10 jaar geleden niet, dan was de eerste hit gewoon meteen raak.![]()
1Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat gebeurde 10 jaar geleden niet, dan was de eerste hit gewoon meteen raak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het wordt er allemaal niet beter opquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat gebeurde 10 jaar geleden niet, dan was de eerste hit gewoon meteen raak.![]()
![]()
Nope, het is me al vaker opgevallen, Google (en andere zoekmachines) zoeken gewoon niet meer letterlijk op wat je in typt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
je hebt zeker je geschiedenis gewist?
De antwoorden worden echt steeds generieker. Geen idee waarom maar per saldo worden zoekmachines gewoon slechter."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ik "En ook al zit mijn mond vol met chips" google, heb ik hem welUw ADH vitamine Worst
Dat valt dan nog alles mee.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik "En ook al zit mijn mond vol met chips" google, heb ik hem wel"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Volgens mij is Google nu ook meer AI. Kan het mis hebben hoor maar merk het ook.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, het is me al vaker opgevallen, Google (en andere zoekmachines) zoeken gewoon niet meer letterlijk op wat je in typt.
De antwoorden worden echt steeds generieker. Geen idee waarom maar per saldo worden zoekmachines gewoon slechter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als je iets Googeld staan er bovenin altijd AI resultatenquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is Google nu ook meer AI. Kan het mis hebben hoor maar merk het ook.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: