abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218887113

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.

Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.

Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_218887114
Nadat Clouseau in België en Nederland een megahit had gescoord, probeerden ze het ook in het buitenland, met deze Engelstalige variant van Daar Gaat Ze...

i Clouseau - Close Encounters
pi_218887121
There she goes, and they shouldn’t have done this….
Zielloos…. Het origineel is O+
Juin uit Eigen Tuin!
pi_218887123
Man, waar Clouseau in het Vlaams vaak echt goede teksten weet te produceren is dit echt zo ontzettend niksig
pi_218887126
De voorlaatste nieuwe plaat komt er zo aan. Gemaakt door de zoon van een zeer beroemde vader. Eentje die door Melting fanatiek wordt geplugd :Y
pi_218887130
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, waar Clouseau in het Vlaams vaak echt goede teksten weet te produceren is dit echt zo ontzettend niksig
Ook goedenavond ;) :P
pi_218887138
Er schijnt een nieuw album van hem aan te komen. Dit is daarvan alweer de tweede track die het levenslicht ziet:

i Julian Lennon - I Hope
pi_218887146
Helaas moet ik de lijnen voor verzoekjes sluiten. Het laatste deel van de uitzending staat al een beetje vast qua flow.
pi_218887152
Ik had nog een nummertje klaarstaan dat ik al een paar weken aan doorschuiven ben. Dat moet ik nu maar eens dringend draaien...
pi_218887159
Nog steeds mijn favoriete New Order-nummer, al is het verschil met True Faith heel klein en slinkende. Vandaag maar weer eens als DDMomentje:

i New Order - Spooky
pi_218887184
Deze is wel fijn….

Op een of andere manier kwam het nummer van Julian niet helemaal binnen….
Ik zal hem van de week een keer met aandacht luisteren
Juin uit Eigen Tuin!
pi_218887188
Van hetzelfde album als Spooky (Republic) heb ik al eens Young Offender gedraaid, gevolgd door het gelijknamige nummer van het Pet Shop Boys-album Very. Vandaag andermaal een track van Very achter New Order aan; de enige die ik nog nooit heb gedraaid. Het album is vandaag precies 32 jaar oud.

i Pet Shop Boys - One In A Million
pi_218887205
Lekker dit *O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_218887212
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Lekker dit *O*
Track 11 van het album, net voor Go West :) Very is nu trouwens het eerste PSB-album waarvan ik alle nummers een keer heb gedraaid in mijn uitzendingen :@ Bij Behaviour heb ik er nog één te gaan.
pi_218887217
Ik kan niet zo veel met die über-commerciële dance die deze zangeres nu maakt, maar des te meer met de muziek die ze in de 90s en vroege 00s uitbracht.

i Kylie Minogue - Confide In Me
pi_218887223
Dit is wel heel anders dan wat ze voorheen zong. Maar klinkt niet slecht.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_218887227
Het laatste deel van de uitzending - hierna - bestaat eigenlijk uit twee blokjes :P (Onderdeel van het eerste blokje is mijn favoriete nieuwe nummer van de week)
pi_218887235
Deze was zeker niet verkeerd
Juin uit Eigen Tuin!
pi_218887236
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 september 2025 20:21 schreef Melting het volgende:
Dit is wel heel anders dan wat ze voorheen zong. Maar klinkt niet slecht.
Dit komt - uit m'n hoofd - uit 1995. Van haar titelloze album. Ze heeft net een live-versie van het nummer op YouTube gezet deze week. Stukje sneller dan deze versie. Niet verkeerd, maar ik hoor 'm toch liever zo.
pi_218887257
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 september 2025 20:25 schreef DJ11 het volgende:
i James Morrison - Slave To The Music
*O*
Juin uit Eigen Tuin!
pi_218887273
Nice *)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_218887274
*O*
Ain't it funny how it is