Maar heeft hij daarom Bill Clinton ook afgezogen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh gossie zeg, wist dat je daar op zat te azen. "Huhu Trump zegt dat ze op 1 van zijn vele exen leek" "Als jij zegt dat Carol lelijk is dan is haar ex vrouw dat ook!!oneoneon1! huhuu
"gotcha" kleuterniveau.
Jeetje wat een niveau zeg, waarom denk je anders dat Maroll of hoe ze ook heette gedumpt is door Trump, omdat ze niet zo mooi oud zou worden als Melania.
Hillary kon Bill niet pleasen, daarom moest Bill naar Epstein island en een sigaar in de kont drukken van Lewinski inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar heeft hij daarom Bill Clinton ook afgezogen?
Oh ja, de issue hier is mijn niveau inderdaad. My bad.quote:Op zaterdag 15 november 2025 17:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh gossie zeg, wist dat je daar op zat te azen. "Huhu Trump zegt dat ze op 1 van zijn vele exen leek" "Als jij zegt dat Carol lelijk is dan is haar ex vrouw dat ook!!oneoneon1! huhuu
"gotcha" kleuterniveau.
Jeetje wat een niveau zeg, waarom denk je anders dat Maroll of hoe ze ook heette gedumpt is door Trump, omdat ze niet zo mooi oud zou worden als Melania.
Hij zegt McGee.. luister nog eens goed terugquote:
Ik probeer wat andere bronnen terug te vinden, maar behalve die tweet van jou kan ik er niet veel over vinden. Wie is deze reporter precies? met wat steekwoorden kom ik via google niet verder. Luke McGee misschien? Maar dat is een man.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij zegt McGee.. luister nog eens goed terug
Je discussiepartners zo blijven wegzetten is vaak niet behulpzaam voor een goede discussie, er vanuitgaande dat je daar op uit bent. De goede discussie. toch?quote:Dit doet TDS met velen, in hen hoofd kunnen ze niets meer anders horen dan dat ze verwachten te horen.
Harde cope dit.quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hij zegt McGee.. luister nog eens goed terug
[ x ]
Dit doet TDS met velen, in hen hoofd kunnen ze niets meer anders horen dan dat ze verwachten te horen.
Het Witte Huis ontkent het niet eens.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:05 schreef aquawoman het volgende:
https://www.theguardian.c(...)rter-piggy-bloomberg
Ze heet kennelijk lucey. Dat herkende ik er niet in. Je hoort vrij duudelijk een g.
Maar natuurlijk is het TDS. Verder zie ik baardmans ook geen verdere toelichting geven. Ik weet genoeg. Het is ook niet alsof Trump geen verdere track record heeft als het gaat om beledigen van vooral vrouwen. Crockett, AOC laatst over haar IQ en het lijstje is nog langer. Dus erg geloofwaardig is het niet.quote:Asked for comment about Trump’s insult, a White House official blamed Lucey. “This reporter behaved in an inappropriate and unprofessional way towards her colleagues on the plane,” the person claimed, offering no evidence for this allegation. “If you’re going to give it, you have to be able to take.”
Ik snap dat Reuters en Reddit op elkaar lijken, maar het zijn twee verschillende sitesquote:Op dinsdag 18 november 2025 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
Trump tells female journalist at press conference on Air Force One to "quiet, piggy" as she tries to ask him about Epstein files
Zo'n mooi voorbeeld van framing en wellicht oude oren hebben, een van de top reddit posts van vandaag waar ze denken dat Trump zegt " quiet, piggy" terwijl hij zegt "quiet, McGee(naam van journalist)"
Weet dat POL AMV een echochamber is van de hot reddit takes, dus even kijkje genomen. Ook @:beefkeek @:gunner en nog velen nemen dit natuurlijk klakkeloos over van reddit en staan al weer vroeg geëmotioneerd op om dit in POL AMV te posten.
Anders was er wel meer fophef,quote:Op dinsdag 18 november 2025 19:45 schreef Gunner het volgende:
Ik kom echt helemaal geen enkele plek tegen die de theorie van epicbeardman weet te ondersteunen, over die McGee.
Duimpje omhoog voor je creativiteit.quote:Op woensdag 19 november 2025 00:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Anders was er wel meer fophef,
Blijkbaar is het een hele oude gezegde/koosnaampje voor iemand die niet aardig/gewaardeerd werd: werd vaak in de hotel branche gebruikt voor iemand die geen fooi betaalde.
Indiana Eve. Gazette 20 Mar. 9/2: In Manhattan hotels, any guest who doesn’t tip is known among the bellhops as ‘Mr. McGee.’.
https://greensdictofslang.com/entry/klggapq
Ah, ik ben om hoor. Hij bedoelde duidelijk dat ze geen fooi geeft.quote:Op woensdag 19 november 2025 00:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Anders was er wel meer fophef,
Blijkbaar is het een hele oude gezegde/koosnaampje voor iemand die niet aardig/gewaardeerd werd: werd vaak in de hotel branche gebruikt voor iemand die geen fooi betaalde.
Indiana Eve. Gazette 20 Mar. 9/2: In Manhattan hotels, any guest who doesn’t tip is known among the bellhops as ‘Mr. McGee.’.
https://greensdictofslang.com/entry/klggapq
\quote:Op woensdag 19 november 2025 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Verder over de epstein files is dit wel beetje mijn gedachte ja, overal waar ze Trump van betichten (facisme hurr durr) doen ze eigenlijk zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |