abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 17:46:14 #151
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219273677
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh gossie zeg, wist dat je daar op zat te azen. "Huhu Trump zegt dat ze op 1 van zijn vele exen leek" "Als jij zegt dat Carol lelijk is dan is haar ex vrouw dat ook!!oneoneon1! huhuu

"gotcha" kleuterniveau.

Jeetje wat een niveau zeg, waarom denk je anders dat Maroll of hoe ze ook heette gedumpt is door Trump, omdat ze niet zo mooi oud zou worden als Melania.
Maar heeft hij daarom Bill Clinton ook afgezogen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219273686
Even kijken hoe de gemiddelde anti-Trumper eruit ziet.

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219273689
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar heeft hij daarom Bill Clinton ook afgezogen?
Hillary kon Bill niet pleasen, daarom moest Bill naar Epstein island en een sigaar in de kont drukken van Lewinski inderdaad.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219274046
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 november 2025 17:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh gossie zeg, wist dat je daar op zat te azen. "Huhu Trump zegt dat ze op 1 van zijn vele exen leek" "Als jij zegt dat Carol lelijk is dan is haar ex vrouw dat ook!!oneoneon1! huhuu

"gotcha" kleuterniveau.

Jeetje wat een niveau zeg, waarom denk je anders dat Maroll of hoe ze ook heette gedumpt is door Trump, omdat ze niet zo mooi oud zou worden als Melania.
Oh ja, de issue hier is mijn niveau inderdaad. My bad. :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219276683
pi_219278134
House Democrat exchanged texts with Epstein during 2019 congressional hearing

Dat hoor je weer niet in Nederland, dat een democraat die op de Epstein commitee zat ook gewoon met Epstein liep te texten en opdrachten/vragen van hem kreeg.
Ten tijde van de Epstein House commitee oversight.

Nou Trump, ontsla Bondi en installeer een goede DOJ die iedereen daadwerkelijk opsluit.
pi_219278309
twitter
pi_219291009
twitter
pi_219291019
twitter

Straks gaat het heel druk worden op BNW als Trump zoals te verwachten niet in de Epstein files staat :) oh wacht dan mogen conspiracies wel in POL en worden mensen met andere mening niet verbannen.
pi_219292620
Trump tells female journalist at press conference on Air Force One to "quiet, piggy" as she tries to ask him about Epstein files

Zo'n mooi voorbeeld van framing en wellicht oude oren hebben, een van de top reddit posts van vandaag waar ze denken dat Trump zegt " quiet, piggy" terwijl hij zegt "quiet, McGee(naam van journalist)"

Weet dat POL AMV een echochamber is van de hot reddit takes, dus even kijkje genomen. Ook @beefkeek @Gunner en nog velen nemen dit natuurlijk klakkeloos over van reddit en staan al weer vroeg geëmotioneerd op om dit in POL AMV te posten. _O-
  dinsdag 18 november 2025 @ 19:02:26 #161
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219292626
Want het is niet gezegd?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_219292633
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:02 schreef Gunner het volgende:
Want het is niet gezegd?
Hij zegt McGee.. luister nog eens goed terug

twitter

Dit doet TDS met velen, in hen hoofd kunnen ze niets meer anders horen dan dat ze verwachten te horen.
  dinsdag 18 november 2025 @ 19:11:56 #163
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219292734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik probeer wat andere bronnen terug te vinden, maar behalve die tweet van jou kan ik er niet veel over vinden. Wie is deze reporter precies? met wat steekwoorden kom ik via google niet verder. Luke McGee misschien? Maar dat is een man.

Wacht even, jouw tweet ontkracht het niet eens.

quote:
Dit doet TDS met velen, in hen hoofd kunnen ze niets meer anders horen dan dat ze verwachten te horen.
Je discussiepartners zo blijven wegzetten is vaak niet behulpzaam voor een goede discussie, er vanuitgaande dat je daar op uit bent. De goede discussie. toch?

Verder ben ik helemaal in orde. mijn moeder heeft me laten testen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gunner op 18-11-2025 19:17:07 ]
  Moderator dinsdag 18 november 2025 @ 19:15:55 #164
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_219292778
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:03 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ x ]

Harde cope dit. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 18 november 2025 @ 19:45:52 #165
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219293095
Ik kom echt helemaal geen enkele plek tegen die de theorie van epicbeardman weet te ondersteunen, over die McGee.
pi_219294110
https://www.theguardian.c(...)rter-piggy-bloomberg

Ze heet kennelijk lucey. Dat herkende ik er niet in. Je hoort vrij duudelijk een g.
  dinsdag 18 november 2025 @ 22:11:13 #167
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219294132
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 22:05 schreef aquawoman het volgende:
https://www.theguardian.c(...)rter-piggy-bloomberg

Ze heet kennelijk lucey. Dat herkende ik er niet in. Je hoort vrij duudelijk een g.
Het Witte Huis ontkent het niet eens.
quote:
Asked for comment about Trump’s insult, a White House official blamed Lucey. “This reporter behaved in an inappropriate and unprofessional way towards her colleagues on the plane,” the person claimed, offering no evidence for this allegation. “If you’re going to give it, you have to be able to take.”
Maar natuurlijk is het TDS. Verder zie ik baardmans ook geen verdere toelichting geven. Ik weet genoeg. Het is ook niet alsof Trump geen verdere track record heeft als het gaat om beledigen van vooral vrouwen. Crockett, AOC laatst over haar IQ en het lijstje is nog langer. Dus erg geloofwaardig is het niet.
pi_219294166
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
Trump tells female journalist at press conference on Air Force One to "quiet, piggy" as she tries to ask him about Epstein files

Zo'n mooi voorbeeld van framing en wellicht oude oren hebben, een van de top reddit posts van vandaag waar ze denken dat Trump zegt " quiet, piggy" terwijl hij zegt "quiet, McGee(naam van journalist)"

Weet dat POL AMV een echochamber is van de hot reddit takes, dus even kijkje genomen. Ook @:beefkeek @:gunner en nog velen nemen dit natuurlijk klakkeloos over van reddit en staan al weer vroeg geëmotioneerd op om dit in POL AMV te posten. _O-
Ik snap dat Reuters en Reddit op elkaar lijken, maar het zijn twee verschillende sites :o
pi_219294586
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2025 19:45 schreef Gunner het volgende:
Ik kom echt helemaal geen enkele plek tegen die de theorie van epicbeardman weet te ondersteunen, over die McGee.
Anders was er wel meer fophef,

Blijkbaar is het een hele oude gezegde/koosnaampje voor iemand die niet aardig/gewaardeerd werd: werd vaak in de hotel branche gebruikt voor iemand die geen fooi betaalde.

Indiana Eve. Gazette 20 Mar. 9/2: In Manhattan hotels, any guest who doesn’t tip is known among the bellhops as ‘Mr. McGee.’.

https://greensdictofslang.com/entry/klggapq
pi_219294592
twitter

Verder over de epstein files is dit wel beetje mijn gedachte ja, overal waar ze Trump van betichten (facisme hurr durr) doen ze eigenlijk zelf.
pi_219294599
Het is ook wel grappig dat Epstein in een keer met elke rechtse bekendheid contact had voor zijn dood.
Las Tommy Robinson, nu weer Steve Bannon, who's next straks Baudet? Wilders? Orban? Putin?

Het is gewoon een zielige smear campaign omdat de dems nog steeds denken dat beschuldigingen daadwerkelijk invloed hebben op iets. Het liefste plakken ze een hitler, facist of pedo plaatje op iedereen die een afwijkende mening heeft.

Volgens mij is het ook gewoon afleiding, de hele Epstein case zorgt er voor dat Trump lekker zijn gang kan gaan met andere zaken en die minder aandacht krijgen. 4D chess. Er gaat toch niets gebeuren.
pi_219294602
twitter

Oh wat zou het druk zijn hier straks in BNW met de conspiracies.

-Kash heeft al het bewijs over Trump geredacted (REEEEEEEEEEEEE)
-Trump is uit de files gehouden (REEEEEEEEEEEEEE)

(En ondertussen vergeten dat Biden's FBI 4 jaar lang niets met de files heeft gedaan,goh..)
  woensdag 19 november 2025 @ 07:42:52 #173
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219295073
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Blijkbaar is het een hele oude gezegde/koosnaampje voor iemand die niet aardig/gewaardeerd werd: werd vaak in de hotel branche gebruikt voor iemand die geen fooi betaalde.

Indiana Eve. Gazette 20 Mar. 9/2: In Manhattan hotels, any guest who doesn’t tip is known among the bellhops as ‘Mr. McGee.’.

Duimpje omhoog voor je creativiteit.
pi_219295831
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ah, ik ben om hoor. Hij bedoelde duidelijk dat ze geen fooi geeft. :D
pi_219295867
quote:
14s.gif Op woensdag 19 november 2025 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Verder over de epstein files is dit wel beetje mijn gedachte ja, overal waar ze Trump van betichten (facisme hurr durr) doen ze eigenlijk zelf.
\
Dat is het punt niet. Het punt is dat het niet uit maakt of het een democraat is of een republikein is - als er strafbare feiten gepleegd zijn moeten ze gestraft worden.

Clinton mag van mij ook de bak in als hij strafbare feiten heeft gepleegd.

Daarom vind ik het knap van Massie dat hij beseft dat het straffen van criminelen of pedofielen niet partisan is en dat het gaat om de slachtoffers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')